!!!! Lucrarile la obiectiv au fost initiate in anul 2014, din motivul nealocari resurselor financiare, lucrarile nu au fost finisate!!!!
suma planificată 292,433.33 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
292,433.33 MDL | 45200000-9 | ,,Finalizarea rețelelor tehnico-edilitare din str. Costiujeni, 3-93, orasul Codru (alimentarea cu energie electrică),, | 1 Bucata |
11.06.2020 - 30.09.2020 str. 31 August1989, 100 |
de ce ati anulat primul COP?
din cauza declararii starii de urgenta
Licenta de activitate nu se mai elibereaza din 2017, poate eliminati acest punct
O prezentati daca este cazul. Atragem atentia repetat la acest obiectiv, ca deja sunt careva lucrari executate, urmeaza doar finalizarea lor.
Care lucrari anume sunt executate ? Si care trebuie de executat? Reesind din caietul de sarcini urmeaza a fi montate doua generatoare?
pentru a va oferi informatie veridica la acest subiect, va putei apropia la adresa autoritatii contractante cu o eventuala programare la nr. tel. 022 23-48-76
Asa si scriti in anunt de participare
asa si am scris
Licenta de activitate Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Dar nu scrie dupa caz!!!
daca dispuneți de ea, se prezinta in copia autentificată
Indicati asa in anunt de participare si in documentatia de atribuire din aceasta cauza ca nu este corect se anuleaza concursurile
nu aveti dreptate, se anuleaza din alte motive
Sunati la ANSC si intrebati
Buna ziua
Sunati si clarificati la ANAP