Achiziție - Lucrări de reparație a acoperișului, a fațadei și construirea unei anexe la Grădinița de copii nr. 171 din com. Băcioi, s. Băcioi, str. Independenței 185

Achiziție Primaria comunei Bacioi

Informație generală

Lucrări de reparație a acoperișului, a fațadei și construirea unei anexe la Grădinița de copii nr. 171 din com. Băcioi, s. Băcioi, str. Independenței 185
2,021,310.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1586684663998

Lucrări de reparație a acoperișului, a fațadei și construirea unei anexe la Grădinița de copii nr. 171 din com. Băcioi, s. Băcioi, str. Independenței 185


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
12/04/2020 20:38
clarificări
10/05/2020 00:00
depunere
22/05/2020 00:00
deschidere oferte
22/05/2020 00:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Procedura a fost anulată prin Decizia ANSC nr. 03D-414-20 DIN 27.06.2020

Surse de finanțare

data validării: 12/04/2020 09:54
Trezoreria de Stat

suma planificată 2,021,310.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
2,021,310.00 MDL 45200000-9 Lucrări de reparație a acoperișului, a fațadei și construirea unei anexe la Grădinița de copii nr. 171 din com. Băcioi, s. Băcioi, str. Independenței 185 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
doc standart scoala primara.docbiddingDocumentsLucrări de reparație a acoperișului, a fațadei și construirea unei anexe la Grădinița de copii nr. 171 din com. Băcioi, s. Băcioi, str. Independenței 185description20/04/2020 17:42Descarca
doc standart scoala primara.docbiddingDocumentsAchizițiedescription20/04/2020 17:42Descarca
anunt pdf.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription20/04/2020 17:38Descarca
doc standart scoala primara.docbiddingDocumentsAchizițiedescription20/04/2020 17:38Descarca
doc standart scoala primara.docbiddingDocumentsLucrări de reparație a acoperișului, a fațadei și construirea unei anexe la Grădinița de copii nr. 171 din com. Băcioi, s. Băcioi, str. Independenței 185description20/04/2020 17:38Descarca
anunt pdf.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparație a acoperișului, a fațadei și construirea unei anexe la Grădinița de copii nr. 171 din com. Băcioi, s. Băcioi, str. Independenței 185description20/04/2020 17:38Descarca
caiet de sarcini.docbiddingDocumentsAchizițiedescription15/04/2020 18:34Descarca
anunt scanat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription12/04/2020 20:38Descarca
cs.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparație a acoperișului, a fațadei și construirea unei anexe la Grădinița de copii nr. 171 din com. Băcioi, s. Băcioi, str. Independenței 185description12/04/2020 20:38Descarca
duae (1) scoala primara.docbiddingDocumentsLucrări de reparație a acoperișului, a fațadei și construirea unei anexe la Grădinița de copii nr. 171 din com. Băcioi, s. Băcioi, str. Independenței 185description12/04/2020 20:38Descarca
doc standart scoala primara.docbiddingDocumentsLucrări de reparație a acoperișului, a fațadei și construirea unei anexe la Grădinița de copii nr. 171 din com. Băcioi, s. Băcioi, str. Independenței 185description12/04/2020 20:38Descarca
doc standart scoala primara.docbiddingDocumentsAchizițiedescription12/04/2020 20:38Descarca
anunt scanat.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparație a acoperișului, a fațadei și construirea unei anexe la Grădinița de copii nr. 171 din com. Băcioi, s. Băcioi, str. Independenței 185description12/04/2020 20:38Descarca
cs.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription12/04/2020 20:38Descarca
duae (1) scoala primara.docbiddingDocumentsAchizițiedescription12/04/2020 20:38Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Acte de calificare
pentru Achiziție
28.04.2020 20:14

Rezulta ca perioada de actualizare a acestor proceduri trebuue sa fie prelungita pina nu v-a fi o decizie in acest sens.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.04.2020 10:24

Corect

... afișează tot conținutul

documente de calificare
pentru Achiziție
30.04.2020 09:56

Situatia financiara 2019 declarata electronic se accepta cu recipisa dovada prezenarii raportului ori este necesara stampila statistica (la moment toti lucreaza la distanta )

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.04.2020 10:39

Până pe 15 mai reușiți să perfectați actele în modul corespunzător.

... afișează tot conținutul

Criterii și cerințe de calificare
pentru Achiziție
14.04.2020 11:07

Reieșind din faptul că, metoda de resurse pentru calculul devizelor de cheltuieli aferent lucrărilor de construcții a fost implementată în Republica Moldova prin Hotărârea Guvernului nr. 1570 din 09.12.2002 cu privire la măsurile urgente de trecere la noua bază normativă de deviz în construcţii, totodată această metodă este reglementată și pe larg descrisă în documentele normative CPL.01.01-2012 și NCML.01.01-2012, și nici unul din actele normative menționate nu face referire expres la obligativitatea utilizării în acest sens doar a programului Wincmeta, în măsura în care, în Republica Moldova există și alte programe de întocmire a devizelor de cheltuieli în construcții prin metoda de resurse, rugăm respectuos să ne oferiți următoarele clarificări: - ce se are în vedere prin cerința de la pct. 4 din Criterii și cerințe de calificare „În conformitate cu metoda de resurse Winsmeta 2000”?, Solicitarea respectivă apare a fi necesară de clarificat, reieșind din faptul că metoda de resurse este reglementată în Republica Moldova de actele normative menționate supra și nu de către programul (softul) Wincmeta 2000, care este proprietatea unui operator economic privat și nu are statut de act normativ în sensul Legii nr. 100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative; - dacă intenționați cumva să respingeți o ofertă care a fost întocmită în conformitate cu actele normative menționate supra, doar că în alt program de întocmire a devizelor de cheltuieli în construcții prin metoda de resurse, decât numitul soft Winsmeta 2000?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.04.2020 14:06

Grupul de lucru creat pentru organizarea licitației este în drept, în conformitate cu legea 131/2015, să stabilească cerințele, condițiile înaintate operatorilor economici, precum și forma, modalitatea prezentării acestora. În legătură cu aceasta, considerăm argumentată solicitarea noastră de a prezenta informația în forma respectivă. Devizul de cheltuieli o fost elaborat în baza proiectului și a fost verificat de către Întreprinderea de Stat Serviciul de Stat pentru verificarea și expertizarea proiectelor și construcțiilor în formatul WinCmeta. Respectiv si ofertele vor fi prezentate în formatul respectiv.

... afișează tot conținutul

documente de calificare
pentru Achiziție
16.04.2020 15:26

Buna ziua!Solicitam respectuos grupului de lucru al Primariei Bacioi de a revedea cerintele in legatura cu solicitarea certificatele ISO 9001 si ISO 14001 . In situatia care suntem la moment (pandemie la nivel mondial) d-ra solicitati de la agenti economici acte care nu sunt necesare pentru calitatea in constructie (este un interes pu dra ??? adica pu Primarie )si asa agentii economici la moment se confrunta cu un sir de probleme la procurari materiale , achitari salarii ,locuri de munca ,achitare impozite etc , dar aceste certificate care costa o suma enorma pu ce sunt necesare ,suntem deacord ca tindem sa fim la nivel international dar suntem departe de Europa . Pentru calitatea in constructie sunt necesare cerificate de calitate a materialelor folosite dar nu ISO care se cumpara ...Va interesati citi agenti economici din constructie au acest cerificate din Republica Moldova ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.04.2020 16:02

La moment, inclusiv acest aspect constituie obiectul unei contestații la ANSC.

... afișează tot conținutul

documente
pentru Achiziție
16.04.2020 15:39

de ce dar nu suspendati procedura???

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.04.2020 11:58

Procedura se suspendă conform Deciziei ANSC.

... afișează tot conținutul

documente de calificare
pentru Achiziție
16.04.2020 15:58

Care este interesul publicarii licitatiei daca sa depunem contestatie la ANSC?? Licitatiile se publica pentru a fi executate nu contestate, cel mai real ar fi de a face analiza inainte de a publica si a solicita lista de documente ,solicitam grupului de lucru revizuirea listei de documente solicitate.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.04.2020 11:58

Contestație deja a fost depusă și urmează a fi examinată.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini!!!!
pentru Achiziție
26.04.2020 19:27

Buna ziua , Pozitia 68 din devizul 2-1-2 Cornierul din aluminiu este norma 0 .

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.04.2020 20:22

Da

... afișează tot conținutul

Criterii și cerințe de calificare
pentru Achiziție
14.04.2020 14:09

Ne adresăm către Grupul de Lucru!!! Solicităm respectuos să fie excluse din lista documentelor obligatorii, prezentarea certificatelor ISO9001 și 14001, s-au să fie indicat nu obligatoriu, dar se recomandă;. Totodată solicităm să fie organizată ședința grupului de lucru, cu subiectul descris de a exclude sau nu din lista documentelor obligatorii prezentarea certificatelor ISO solocitate. In cazul refuzului, îndemn să participe la procedură toți Agenții Economici interesați, care chiar nu dețin aceste certificate inutile, iar ulterior dacă vom fi descalificați să ne adresăm către Consiliul Concurenței și CNA, pentru a vedea cît de corectă a fost decizia Grupului de Lucru, și care companie a fost favorizată.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.04.2020 19:53

Conform Legii 131/2015, grupul de lucru elaborează documentația de atribuire şi alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziţie publică. Grupul de lucru a elaborat cerințele față de ofertanți, calitatea materialelor și lucrărilor, astfel încât sa ne asigurăm că vom procura lucrări de o calitate înalta la un preț mic. Toate cerințele sunt în conformitate cu legislația în vigoare. Certificatele ISO 9001 si ISO 14001 sunt acte internațional recunoscute, care atestă un nivel înalt de prestare a serviciilor, nivel pe care ni-l dorim noi. Declarând “acte inutile” asemenea documente, constatam lipsa de respect față de instituții și acte internațional recunoscute precum și valorile europene acceptate de noi. Asemenea acte nu sunt exclusive și se eliberează oricarui agent economic care face dovada calității lucrărilor de un anumit nivel. De aceea nu considerăm a avantaja un anumit OE. AC nu poarta raspunderea pentru faptul ca dvs nu recunoasteți asemenea acte, nu ați optat pentru a le detine, sau nu reusiti sa le obtineti pe parcursul derularii licitatiei.
De aceea am rugamintea să aveți respect fata de instituțiile ce eliberează asemenea acte, față de acte si față de grupul de lucru care a solicitat asemenea condiții. Condamnăm intimidările și învinuirile dvs, și vă îndemnăm în cazul în care considerați că ați fost lezat în vreun drept, să depuneți o contestație în conformitate cu Legea 131/2015. În cazul constatării de către ANSC a careva încălcări, le vom remedia imediat.

... afișează tot conținutul

documentatia
pentru Achiziție
15.04.2020 09:55

Garantia de buna executie in marime de 10% poate fi primita si ca retineri succesive din platile lunare acumulate pe un cont special ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.04.2020 10:09

Da, se permite

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
15.04.2020 13:06

Buna ziua! Va rugam sa incarcati pe platforma caietul de sarcini si in format word. Multumim

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.04.2020 18:35

Executat!

... afișează tot conținutul

acte solicitate
pentru Achiziție
28.04.2020 18:20

totusi e nevoie de certificatele ISO sau nu? ce decizie a expus ANSC??

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.04.2020 20:22

Până ce ANSC nu a emis o decizie în acest sens.

... afișează tot conținutul

documente de calificare
pentru Achiziție
01.05.2020 09:21

In documentele pu oferta este FORMULARUL F3.4 GRAFIC DE EXECUTARE A DOCUMENTAȚIEI DE PROIECT (dar proiectul unde este anexat ? ori anexati proiectul pe platforma) si mai este FORMULARUL F3.3 GRAFIC DE EXECUTARE A LUCRĂRILOR (acesta se face dupa deviz) . Va rugam sa ne explicati care din aceste formulare sa anexam la oferta daca nu este proiectul?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.05.2020 12:31

Anexați formularul 3.3 Grafic de executare a lucrărilor

... afișează tot conținutul

caiet sarcini
pentru Achiziție
04.05.2020 13:26

va rog sa comunicati decizia adoptata de ANSC referitor la actele necesare pentru participare la licitatie, si anume daca e nevoie sau nu de prezentat certificatele ISO? Multumesc

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.05.2020 21:38

Decizie în acest sens până ce nu a fost adoptată. Cel puțin noi nu cunoaștem.

... afișează tot conținutul

Acte de calificare
pentru Achiziție
04.05.2020 13:34

Pe data de 28 apr 2020 ora 20:14 a fos pusă intrebarea: Rezulta ca perioada de actualizare a acestor proceduri trebuue sa fie prelungita pina nu v-a fi o decizie in acest sens, iar pe 29 apr 2020 ora 10:20 ati confirmat acest lucru, însă n-ați făcut nici-o modificare in acest sens. Solicităm sa prelungiți perioadele da actualizare la toate procedurile, Pina nu va fi o decizie in acest sens!!! Multumim respectuos!!!!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.05.2020 21:40

După cum vedeți, perioada de actualizare nu s-a finalizat, deci a fost prelungită.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație a acoperișului, a fațadei și construirea unei anexe la Grădinița de copii nr. 171 din com. Băcioi, s. Băcioi, str. Independenței 185 2,021,310.00 MDL Lot anulat
21/05/2020 14:38
1,226,280.91 MDL
Ofertă refuzată
21/05/2020 21:30
1,241,845.00 MDL
Ofertă refuzată
21/05/2020 23:29
1,345,207.00 MDL
Ofertă refuzată
21/05/2020 13:36
1,384,804.33 MDL
Ofertă refuzată
20/05/2020 14:44
1,386,763.15 MDL
Ofertă refuzată
21/05/2020 17:21
1,414,163.57 MDL
Ofertă refuzată
20/05/2020 13:40
1,459,576.06 MDL
Ofertă refuzată
21/05/2020 16:32
1,474,332.21 MDL
Ofertă refuzată