Achiziție - Reparația capitală și restaurarea blocului vechi (bloc ”A” al IP Liceul Teoretic ”Gheorghe Asachi” din str. București, nr.64, mun. Chișinău)

Achiziție Pretura sectorului Centru

Informație generală

Reparația capitală și restaurarea blocului vechi (bloc ”A” al IP Liceul Teoretic ”Gheorghe Asachi” din str. București, nr.64, mun. Chișinău)
48,837,720.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1577184851475

Lucrari de constructie si restaurare.


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
24/12/2019 14:08
clarificări
28/01/2020 16:32
depunere
10/02/2020 16:32
deschidere oferte
10/02/2020 16:32
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
În temeiul art.71 p.1 lit.b) a Legii 131 privind achizițiile publice din 03.07.2015. Argumentare: Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri: b) numărul de ofertanţi/candidaţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decît numărul minim prevăzut pentru fiecare procedură, iar autoritatea nu a optat, conform prevederilor specifice, pentru continuarea procedurii de atribuire.

Surse de finanțare

data validării: 24/12/2019 11:03
Trezoreria de Stat

suma planificată 48,837,720.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
48,837,720.00 MDL 45200000-9 Lucrări de reparație capitală și restaurarea blocului vechi (bloc ”A” al IP Liceul Teoretic ”Gheorghe Asachi” din str.București, nr.64, mun.Chișinău) 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare 1.semnat(1).pdftenderNoticeAchizițiedescription17/01/2020 17:22Descarca
duae.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription17/01/2020 17:22Descarca
documentaia standard lucrări.semnat(2).pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription17/01/2020 17:22Descarca
fisa de date.semnat(1).pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription17/01/2020 17:22Descarca
7-2 amenajarea f-1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
2-15 sistemul paza f-1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
2-16 iluminatului electric a fasadei f-1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
2-3 acoperis liceului f-1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
2-6 -внутрен.канализация f-1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
2-7 - отопление f-1-min.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
2-1 demolare( asachi) f-1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
2-11 технологическое оборудование этажей f-1.semnat(1).pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
2-13 retea de telecomunicatie f-1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
2-12 echipament electric f-1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
6-1 - наружные сети канализации f-1.semnat(1).pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
2-8 - теплоснабжение f-1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
7-3 озеленение f-1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
anunț de participare 1.semnat.pdftenderNoticeAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
fisa de date.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
documentaia standard lucrări.semnat(1).pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
2-4 decor f-1-min.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
2-5 -внутрен. водопровод f-1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
2-9 вентиляция asachi f-1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
2-18 - лифт f-1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
2-14 semnalizare iincendiu f-1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
7-1 вертикальная пл f-1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
2-10 технологическое оборудование (parter) f-1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
raport de verificare.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
2-2 reparatia constructii f-1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
2-17 лифт-платформа f-1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca
duae.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/12/2019 14:08Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Lista cu cantitaţile de lucrări № 2-2
pentru Achiziție
14.01.2020 18:52

Buna ziua,
Ce iseamna pozitia 167 Inlocuirea baghetelor la timplarie, din aluminiu cu cantitate =73.40ml. Dati raspuns concret.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 10:25

Conform PE compartimentul SA - pardoseli scena.

... afișează tot conținutul

lista cu cantitati
pentru Achiziție
15.01.2020 14:00

Buna ziua,
am fost azi 15.01.2020 in prima jumatatea zilei in biroul 16 si ca si data trecuta desenele la tamplarii din lemn, si utilaje tehnologice n-o fos prezentate la cererea noastra.
Solicitam ca functionarii responsabili pentru licitatia data sa raspunda la intrebari clar, argumentat si concret. Nu indreptati catre proiect ca listele cu cantitati nu concid cu proiectul si nu au fost corectate pe toata perioada de clarificari.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 10:28

Nu suntem in drept sa modificam devizul si proiectul, in vederea neadmiterii incalcarii dreptului de autor.

... afișează tot conținutul

Documentatia de atribuire
pentru Achiziție
16.01.2020 11:14

Daca nu se face nici o modificare despre care sa vorbit mai sus, atunci operatorii economici dupa ce fac oferta? dupa caietul de sarcini s-au proiect?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 13:12

Oferta se face în baza devizului, ținând cont de proiect și clarificările expuse mai sus. În speța anterior discutată se impune soluția de a întroduce în oferta - deviz grosimea de 4 cm la șapa din mortar ciment conform proiectului.

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
16.01.2020 11:15

Valoarea ofertei se prezinta cu TVA=20% sau TVA=0%?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 13:13

Oferta se va prezenta cu TVA 20%.

... afișează tot conținutul

proiectul
pentru Achiziție
16.01.2020 12:15

Buna ziua,
Referitor la intrebarea data pe 15.01.2020:
am fost azi 15.01.2020 in prima jumatatea zilei in biroul 16 si ca si data trecuta desenele la tamplarii din lemn, si utilaje tehnologice n-o fos prezentate la cererea noastra. Solicitam ca functionarii responsabili pentru licitatia data sa raspunda la intrebari clar, argumentat si concret. Nu indreptati catre proiect ca listele cu cantitati nu concid cu proiectul si nu au fost corectate pe toata perioada de clarificari.
si Răspuns (16 ian 2020, 10:25):
Nu suntem in drept sa modificam devizul si proiectul, in vederea neadmiterii incalcarii dreptului de autor.
Cerem acces la informatie, la proiecte pe care nu le prezentati la tamplarii din lemn, si utilaje tehnologice si altele.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 13:17

Repetat comunicăm, consultați proiectul de execuție, care se află în bir.16.

... afișează tot conținutul

MANUALUL CALITATII
pentru Achiziție
16.01.2020 12:17

Buna ziua,
Indicati, documentul normativ, legea si articolul in care este stipulata cerinta data. Dati va rog raspuns argumentat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 13:28

Potrivit pct. 15.1 lit. i), 17.1, 17,2 al documentației standart pentru realizarea achizițiilor aprobată prin ordinul nr. 76 din 05.10.2018 al Ministerului Finanțelor. Studiați amănunțit documentația de licitație.

... afișează tot conținutul

listele cu cantitati
pentru Achiziție
16.01.2020 13:30

Buna ziua,
Dati modificarile in scris cu toate parametrile (unde, cum si ce se modifica). Noi nu suntem in drept sa facem singuri modificari.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 13:47

Consultați proiectul, compartimentul SA.

... afișează tot conținutul

lista cu cantitati
pentru Achiziție
16.01.2020 13:48

Buna ziua, noi lucram dupa lista cu cantitati. In documentatie de licitatie scris ca nu putem sa facem modificari.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 15:41

Vezi raspunsul de mai sus, 16.01.2020, la întrebarea de la ora 11.14.

... afișează tot conținutul

Documentatia de licitatie
pentru Achiziție
16.01.2020 13:52

Buna ziua,
Cerem clarificare cand se restituie garantia de buna executie de 5%. In documentatie de licitatie sunt doua variante.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 15:41

Art.163 al Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări aprobat prin HG nr.669 din 27.05.2016 prevede expres, că autoritatea contractantă are obligaţia să elibereze/restituie garanţia de asigurare a executării contractului în termen de 15 zile de la data încheierii procesului-verbal de recepţie finală, dacă autoritatea contractantă nu a depus pînă la acea dată reclamaţii asupra ei. În cazul în care se stopează temporar sau se conservează construcţia obiectivului, autoritatea contractantă restituie garanţia de asigurare a executării contractului. Studiați Legislația

... afișează tot conținutul

Documentatia de licitatie
pentru Achiziție
16.01.2020 14:07

15. Capacitate tehnică și/sau profesională.
15.1. Ofertantul va prezenta documente care demonstrează capacitatea tehnică și/sau profesională pentru executarea viitorului contract:
i) manualul calităţii privind sistemul propriu de conducere şi asigurare a calităţii.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 15:41

Lipsește întrebarea.

... afișează tot conținutul

Documentatia de licitatie
pentru Achiziție
16.01.2020 14:10

17. Standarde de asigurare a calităţii.
17.1. Operatorul economic va prezenta documente, certificate, emise de organisme independente, prin care se atestă faptul că respectă anumite standarde de asigurare a calităţii, aceasta trebuie să se raporteze la sistemele de asigurare a calităţii, bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, sau la standarde internaționale pertinente, emise de organisme acreditate.
17.2. În conformitate cu principiul recunoaşterii reciproce, autoritatea contractantă are obligaţia de a accepta certificatele echivalente emise de organismele stabilite în statele membre ale Uniunii Europene. În cazul în care operatorul economic nu deţine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractantă, aceasta din urmă are obligaţia de a accepta orice alte certificări prezentate de operatorul economic respectiv, în măsura în care acestea confirmă asigurarea unui nivel corespunzător al calităţii.

Unde este scris ca trebuie sa fie semnat si stampliat la Inspectia de Stat in constructii?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 15:41

Va fi acceptat Manualul Calitații cu avizul Inspecției de Stat în Construcții sau certificat de către oricare entitate abilitată în acest sens

... afișează tot conținutul

listile cu cantitati
pentru Achiziție
16.01.2020 15:45

Referitor la:
Răspuns (16 ian 2020, 15:31):
Vezi raspunsul de mai sus, 16.01.2020, la întrebarea de la ora 11.14.
Agent economic nare dreptul sa faca modificari in norme de deviz si listele de cantitati. Beneficiarul prezinta listele cu cantitati la licitatie. Toti participantii la achiziitii publice trebuie sa fiei in conditii egale.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 16:16

Toți participanții la licitație vor prezenta ofertele în conformitate cu devizul ofertă și proiectul de ezecuție. Tot odată vor ține cont de informația expusă de autoritatea contractantă în clarificări.

... afișează tot conținutul

Documentatia de licitatie
pentru Achiziție
16.01.2020 15:50

Referitor la:
Răspuns (16 ian 2020, 15:38):
Va fi acceptat Manualul Calitații cu avizul Inspecției de Stat în Construcții sau certificat de către oricare entitate abilitată în acest sens.
Se face incalcare de catre organizatorul de licitatie publica. Legislatia Republicii Moldova nu prevede cerinta (conditia) organizatorul de licitatie publica.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 16:16

Studiați suplimentar legislația.

... afișează tot conținutul

proiectul
pentru Achiziție
16.01.2020 16:03

Buna ziua, organizatorul de licitatie publica cand o sa anexeza proiectul, desenele la tamplarii din lemn, utilaje tehnologice? Sa demostreze a toti ca proiectele date exista si ofertantii sa poata elabora oferta. Nu ne tremiteti la Pretura. Atasati pe platforma.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 16:23

Desenele la tâmplării din lemn sunt incluse la proiectul de executie care l-ați consultat, și care se afla in bir.16, la Pretura sectorului Centru. Desenele la tâmplăriile din lemn sunt incluse în compartimentul SA, iar utilajul este inclus in fiecare compartiment corespunzător tipului de lucrări.

... afișează tot conținutul

Cerintele din Documentatia de licitatie Manualul calitatii.
pentru Achiziție
16.01.2020 16:23

Buna ziua, referitor la: Răspuns (16 ian 2020, 16:13): Studiați suplimentar legislația.
Demonstrati argumentat in baza carui document a fost inclusa cerinta data? Care document normativ, legislativ inpune cerinta mentionata?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 16:30

Potrivit pct. 15.1 lit. i), 17.1, 17,2 al documentației standart pentru realizarea achizițiilor aprobată prin ordinul nr. 76 din 05.10.2018 al Ministerului Finanțelor. Studiați amănunțit documentația de licitație.

... afișează tot conținutul

Documentatia de licitatie
pentru Achiziție
16.01.2020 16:30

Referitor la răspuns (16 ian 2020, 16:26):
Potrivit pct. 15.1 lit. i), 17.1, 17,2 al documentației standart pentru realizarea achizițiilor aprobată prin ordinul nr. 76 din 05.10.2018 al Ministerului Finanțelor. Studiați amănunțit documentația de licitație.
In punctele date nui este descrisa cerinta data

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 16:35

Cerinta este expusa in pct mentionate mai sus.

... afișează tot conținutul

Documentatia de licitatie
pentru Achiziție
16.01.2020 16:27

In documentatie de licitatie publicata sunt greseli, neconformitati?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 16:30

Caietul de sarcini a fost elaborat in confirmitate cu Legea 131/2015 si a actelor normative conexe.

... afișează tot conținutul

Deviz 2-4
pentru Achiziție
16.01.2020 16:33

Buna ziua. In devizul 2-4 nu sunt prevazute schelile. Rugam sa includeti informatia respectiva. Multumesc anticipat

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 16:45

La moment nu pot fi întroduse careva modificări, tinând cont de drepturile de autor.

... afișează tot conținutul

Documentatia de licitatie
pentru Achiziție
16.01.2020 16:31

Gresala facuta de catre organizatorul licitatiei

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2020 16:35

Afirmati este gresita

... afișează tot conținutul

Documentatia de licitatie
pentru Achiziție
16.01.2020 16:41

Solicitam, verificarea documentatiei elaborate de catre organizatorul licitatiei, faceti modificari si publicati pentru agent economic sa poate pregati oferta.

Referitor la respunsul din (16 ian 2020, 16:26):
In documentatia standard pct. 15.1 lit. i), 17.1, 17,2 nu se pune cerinta prin care MANUALUL CALITATII trebuie sa fie semnat si stampilat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.01.2020 17:29

s-au efectuat modificări, verificaâi documentația

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație capitală și restaurarea blocului vechi (bloc ”A” al IP Liceul Teoretic ”Gheorghe Asachi” din str.București, nr.64, mun.Chișinău) 48,837,720.00 MDL Lot anulat
10/02/2020 13:33
39,033,083.01 MDL
Ofertă refuzată
10/02/2020 14:00
40,019,529.81 MDL
Ofertă refuzată
10/02/2020 14:52
40,663,031.00 MDL
Ofertă refuzată
10/02/2020 09:34
42,707,325.13 MDL
Ofertă refuzată