Ofertă pentruMobilier pentru sala de ședință
Date procedură de achiziție
Titlu
Mobilier
Beneficiar
Agentia Servicii Publice
Descriere
Mobilier
Valoare achiziție
440,000.00 MDL
Perioadă de depunere oferte
2024-07-12 08:00:00 - 2024-07-24 08:00:00
Ofertă
Obiect achiziție
Valoare lot
Valuta
Valoare ofertă, fără TVA
Mobilier pentru sala de ședință
1.1 Dulap - conform cerințelor din documentația de atribuire
1.2 Dulap cu uși glisante - conform cerintelor din documentația de atribuire
1.3 Masă - conform cerintelor din documentația de atribuire
1.4 Fotolii - conform cerintelor din documentația de atribuire
1.5 Canapea - conform cerintelor din documentația de atribuire
1.6 Bucătărie - conform cerintelor din documentația de atribuire
1.7 Set masă colțar - conform cerintelor din documentația de atribuire
1.8 Masă pentru living - conform cerintelor din documentația de atribuire
1.9 Scaune pentru living - conform cerintelor din documentația de atribuire
Publicată la data: 18/07/2024 10:47
Documente
DataNumeTipReferințaDescriereLimba
25/07/2024 15:10specificatiedepret_4signed.pdfGaranțiiMobilier pentru sala de ședință specificatiedepret_4signed.pdfRomana
25/07/2024 15:10specificatietehnica_3signed.pdfGaranțiiMobilier pentru sala de ședință specificatietehnica_3signed.pdfRomana
25/07/2024 15:10anexa7signed.pdfGaranțiiMobilier pentru sala de ședință anexa7signed.pdfRomana
25/07/2024 15:10anexa8signed.pdfGaranțiiMobilier pentru sala de ședință anexa8signed.pdfRomana
25/07/2024 15:10garantiebancara_1signed.pdfGaranțiiMobilier pentru sala de ședință garantiebancara_1signed.pdfRomana
25/07/2024 15:10procurasigned.pdfGaranțiiMobilier pentru sala de ședință procurasigned.pdfRomana