Ofertă pentruachiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”
Date procedură de achiziție
Titlu
achiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”
Beneficiar
IMSP Institutul Oncologic
Descriere
achiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”
Valoare achiziție
800,000.00 MDL
Perioadă de depunere oferte
2023-09-28 09:00:00 - 2023-10-09 05:00:00
Ofertă
Obiect achiziție
Valoare lot
Valuta
Valoare ofertă, fără TVA
achiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”
Publicată la data: 07/10/2023 17:57
Documente
DataNumeTipReferințaDescriereLimba
09/10/2023 08:50anexa 7 on.semnat.pdfDoc. de calificareachiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”-Romana
09/10/2023 08:50anexa 8 on.semnat.pdfDoc. de calificareachiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”-Romana
09/10/2023 08:50anexa 22.semnat.pdfDoc. de calificareachiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”-Romana
09/10/2023 08:50anexa 23 on.semnat.pdfDoc. de calificareachiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”-Romana
09/10/2023 08:50duae on.semnat.pdfDoc. de calificareachiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”-Romana
09/10/2023 08:50ordin de plata onco 05 .10 .23.semnat.pdfDoc. de calificareachiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”-Romana