Ofertă pentruachiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”
Date procedură de achiziție
Titlu
achiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”
Beneficiar
IMSP Institutul Oncologic
Descriere
achiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”
Valoare achiziție
800,000.00 MDL
Perioadă de depunere oferte
2023-09-28 09:00:00 - 2023-10-09 05:00:00
Ofertă
Obiect achiziție
Valoare lot
Valuta
Valoare ofertă, fără TVA
achiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”
Publicată la data: 07/10/2023 18:35
Documente
DataNumeTipReferințaDescriereLimba
09/10/2023 08:00duaeconvexmobsrldocxsemnat.pdfDoc. de eligibilitate (DUAE)achiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”duaeconvexmobsrldocxsemnat.pdfRomana
09/10/2023 08:00garantiedeofertaiosemnat.pdfGaranțiiachiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”garantiedeofertaiosemnat.pdfRomana
09/10/2023 09:02anexanr7semnat.pdfDoc. de calificareachiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”anexanr7semnat.pdfRomana
09/10/2023 09:02anexanr8semnat.pdfDoc. de calificareachiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”anexanr8semnat.pdfRomana
09/10/2023 09:02specificatiidepretanexa23semnat.pdfPropunere financiarăachiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”specificatiidepretanexa23semnat.pdfRomana
09/10/2023 09:02specificaţiitehniceanexa22semnat.pdfPropunere tehnicăachiziționarea articolelor de mobilă de birou conform necesităților instituției pentru anul 2023”specificaţiitehniceanexa22semnat.pdfRomana