Ofertă pentruLucrări de reparație în cadrul LTPA ”Elena Alistar”.
Date procedură de achiziție
Titlu
Lucrări de reparație în cadrul LTPA ”Elena Alistar”.
Beneficiar
Direcția Educație Tineret și Sport Sectorul Botanica
Descriere
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini. Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini. **** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: I etapă – 15.08.2019 II etapa – 15.08.2020 ÎN CAZ DE NECESITATE LA SOLICITAREA AC OPERATORII ECONOMICI VOR PREZENTA ACTELE SOLICITATE ÎN TERMEN DE O ZI. Toate documentele menţionate în punctul 12 din ANUNȚ vor fi completate fără nici o modificare sau abatere de la original, spaţiile goale fiind completate cu informaţia solicitată. Completarea defectuoasă a formularelor poate atrage respingerea ofertei ca fiind necorespunzătoare.
Valoare achiziție
1,945,109.38 MDL
Perioadă de depunere oferte
2019-05-06 09:00:00 - 2019-05-13 07:00:00
Ofertă
Obiect achiziție
Valoare lot
Valuta
Valoare ofertă, fără TVA
Lucrări de reparație în cadrul LTPA ”Elena Alistar”.
Publicată la data: 11/05/2019 14:40
Documente
DataNumeTipReferințaDescriereLimba
13/05/2019 10:00formular informativ.semnat.pdfDoc. de calificareLucrări de reparație în cadrul LTPA ”Elena Alistar”.Romana
13/05/2019 10:00grafic.semnat.pdfDoc. de calificareLucrări de reparație în cadrul LTPA ”Elena Alistar”.Romana
13/05/2019 10:00oferta, f3.5.7.semnat.pdfPropunere financiarăLucrări de reparație în cadrul LTPA ”Elena Alistar”.Romana
13/05/2019 10:00perioada de garantie.semnat.pdfDoc. de calificareLucrări de reparație în cadrul LTPA ”Elena Alistar”.Romana
13/05/2019 10:00duae.semnat.pdfDoc. de calificareLucrări de reparație în cadrul LTPA ”Elena Alistar”.Romana
13/05/2019 10:00gb.semnat.pdfDoc. de calificareLucrări de reparație în cadrul LTPA ”Elena Alistar”.Romana