Ofertă pentru„Servicii de asistență pentru software S.I. „Managementul documentelor”, „Registrul petițiilor” și „Biblioteca electronică”
Date procedură de achiziție
Titlu
„Servicii de asistență pentru software S.I. „Managementul documentelor”, „Registrul petițiilor” și „Biblioteca electronică”
Beneficiar
Administrația Națională a Penitenciarelor
Descriere
„Servicii de asistență pentru software S.I. „Managementul documentelor”, „Registrul petițiilor” și „Biblioteca electronică”
Valoare achiziție
25,000.00 MDL
Perioadă de depunere oferte
2021-07-01 07:00:00 - 2021-07-14 07:00:00
Ofertă
Obiect achiziție
Valoare lot
Valuta
Valoare ofertă, fără TVA
Servicii de asistență pentru software S.I.”Managementul documentelor” -  Clasificarea documentelor (după tip: scrisoare, sesizare, indicație, demers, solicitare etc.; după mijloacele de comunicare: prin poștă, prin e-mail, prin curierul corespondentului, prin curierul propriu; fax etc.); - notificarea (prin e-mail) privind mersul executării documentelor (atenţionări, avertizări ş.a.); - accesul personalizat al utilizatorilor la documente în funcţie de rolul exercitat de utilizator; - posibilitatea reînnoirii sau modificării drepturilor de acces; - informarea automatizată (prin e-mail) a utilizatorilor (angajaţilor) organizaţiei privind actualizarea documentelor sau elaborarea altora noi; - jurnalizarea acțiunilor utilizatorilor: accesare document, deschidere document etc.; - crearea, administrarea, redactarea şi completarea clasificatoarelor Sistemului; - generator de date statistice, constructor de rapoarte; - asigurarea securităţii informaţiei la toate etapele de creare, redactare şi transportare a documentelor prin reţele; - identificarea documentelor, navigarea prin bazele de date, căutarea documentelor după criteriile de înregistrare ale acestora; - regăsirea documentelor după legăturile funcţionale (fiecare document poate conţine referinţe la alte documente); - stabilirea termenelor-tip și a celor individuale de examinare a documentelor; - asigurarea accesului conducătorilor de subdiviziuni la documentele elaborate de subalterni; - asigurarea, până la distribuirea documentului spre examinare, accesului la document exclusiv pentru personalul cu funcții de registrator, administrator și coordonator; - posibilitatea efectuării auditului (analizei) comportamentului utilizatorilor în cadrul Sistemului Informatic (audit gestiune, audit confirmare, audit accesare, audit orice modificare, inclusiv adăugarea executanților); - numerotarea mixtă (generarea numărului de ordine automat a documentelor începând cu nr.1 annual, adăugarea manuală a indicelui subdiviziunii); - instrument bazat cu interfață web.
Servicii de asistență pentru software S.I.”Biblioteca electronică”- Stocarea și distribuirea documentelor cu caracter de dispoziție destinatarilor; - Clasificarea documentelor după tip (ordin de bază, ordin pe efectiv, ordin MJ, dispoziție, dispoziție MJ, circulară, nomenclator etc.); - Menţinerea istoriei de modificare a documentelor (note informative referitor la modificările introduse în documentelor sunt anexate electronic de document); - Accesul personalizat al utilizatorilor la documente în dependenţă de funcţia executată; - Posibilitatea reînnoirii drepturilor de acces; - Informarea automatizată (prin e-mail) a utilizatorilor (angajaţilor) organizaţiei privind actualizarea/elaborarea documentelor; - Identificarea documentelor, navigarea prin biblioteca de documente, căutarea documentelor după criteriile de înregistrare ale acestora; - Selectarea documentelor în ordinea cronologică a aprobării, după criteriile de înregistrare; Regăsirea documentelor după legăturile funcţionale (fiecare document poate conţine referinţe la alte documente); - Comentarea documentului de către utilizatori; - Divizarea accesului la modificarea bazei de date; - Posibilitatea efectuării auditului (analizei) comportamentului utilizatorilor în cadrul Sistemului Informatic (audit gestiune, audit confirmare, audit accesare, audit orice modificare, inclusiv adăugarea executanților); - Evidența executării documentelor cu caracter de dispoziție; - Instrument bazat cu interfață web.
Servicii de asistență pentru software S.I.”Registrul petițiilor”- Clasificarea petițiilor după tipuri, tematică, localități, rezultate examinare, corespondenți etc.; - notificarea (prin e-mail) privind mersul executării documentelor (atenţionări, avertizări, comentarii ş.a.); - accesul personalizat al utilizatorilor la documente în funcţie de rolul exercitat de utilizator; - posibilitatea reînnoirii sau modificării drepturilor de acces; - informarea automatizată a utilizatorilor (angajaţilor) organizaţiei privind actualizarea documentelor sau elaborarea altora noi; - jurnalizarea acțiunilor utilizatorilor: accesare document, deschidere document etc.; - crearea, administrarea, redactarea şi completarea clasificatoarelor Sistemului; - generarea de documente complexe, cum ar fi statistici, rapoarte etc.; - asigurarea securităţii informaţiei la toate etapele de creare, redactare şi transportare a documentelor prin reţele; - identificarea documentelor, navigarea prin bazele de date, căutarea documentelor după criteriile de înregistrare ale acestora; - regăsirea documentelor după legăturile funcţionale (fiecare document poate conţine referinţe la alte documente); - atașarea fișierelor cu răspunsul la petiție; - stabilirea termenelor-tip și a celor individuale de examinare a documentelor; - asigurarea accesului conducătorilor de subdiviziuni la documentele elaborate de subalterni; - asigurarea, până la distribuirea documentului spre examinare, accesului la document exclusiv pentru personalul cu funcții de registrator, administrator și coordonator; - posibilitatea efectuării auditului (analizei) comportamentului utilizatorilor în cadrul Sistemului Informatic (audit gestiune, audit confirmare, audit accesare, audit orice modificare, inclusiv adăugarea executanților); - spațiu suficient de stocare a fișierelor; - numerotarea mixtă (generarea numărului de ordine automat a documentelor începând cu nr.1 annual, adăugarea manuală a unui indice - literă) - instrument bazat cu interfață web.
Publicată la data: 14/07/2021 09:25
Documente
DataNumeTipReferințaDescriereLimba
14/07/2021 10:00dovada inregistrarii juridice.semnat.pdfDoc. de calificare„Servicii de asistență pentru software S.I. „Managementul documentelor”, „Registrul petițiilor” și „Biblioteca electronică”Romana
14/07/2021 10:00oferta.semnat.pdfDoc. de calificare„Servicii de asistență pentru software S.I. „Managementul documentelor”, „Registrul petițiilor” și „Biblioteca electronică”Romana
14/07/2021 10:00act drept prestare servicii.semnat.pdfDoc. de calificare„Servicii de asistență pentru software S.I. „Managementul documentelor”, „Registrul petițiilor” și „Biblioteca electronică”Romana
14/07/2021 10:00certificat de atribuire a contului bancar.semnat.pdfDoc. de calificare„Servicii de asistență pentru software S.I. „Managementul documentelor”, „Registrul petițiilor” și „Biblioteca electronică”Romana
14/07/2021 10:00informatii generale despre ofertant.semnat.pdfDoc. de calificare„Servicii de asistență pentru software S.I. „Managementul documentelor”, „Registrul petițiilor” și „Biblioteca electronică”Romana