Ofertă pentruServicii de telefonie mobilă pentru anul 2021
Date procedură de achiziție
Titlu
Servicii de telefonie mobilă pentru anul 2021
Beneficiar
Centrul Național de Transfuzie a Sîngelui
Descriere
1 Abonament: 350 min - apeluri către orice rețea de telefonie mobilă sau fixă din RM 1000 SMS naționale - SMS expediate către orice rețea de telefonie mobilă din RM. 3 2 Abonament Nelimitat - apeluri către orice rețea de telefonie mobilă sau fixă din RM. 3 3 Abonament Nelimitat - apeluri către orice rețea de telefonie mobilă sau fixă din RM. 1000 SMS naționale - SMS expediate către orice rețea de telefonie mobilă din RM. 8 4 Abonament: Internet mobil - Trafic internet nelimitat după epuizarea traficului inclus în abonament; Trafic internet 20 GB; Viteza upload/download 4G; 8 5 Abonament M2M: 100 MB - Trafic internet mobil Viteza upload/download 4G. 1 • Serviciile trebuie sa fie asigurate permanent 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, 365 de zile pe an; • Operatorul trebuie sa deţină licenţă emisă de A.N.R.C.E.T.I. ; • Cartelele trebuie să susțină standardul GSM sau Operatorul va asigura cantitatea necesară de aparate de telefoane în comodat; • Aria de acoperire a operatorului să fie de minim 90% din suprafaţa teritoriului Moldovei, în reţea proprie; • Efectuarea de convorbiri telefonice interne - în reţeaua proprie sau a celorlalţi operatori de telefonie mobilă sau fixă din Moldova; • Contravaloarea cartelelor SIM trebuie inclusă în valoarea abonamentului; sim-uri de înlocuire gratuite; • Se va asigura portarea numerelor de telefon existente fără costuri suplimentare; • Se va asigura eliberarea facturilor detaliate, gratuit pe suport de hârtie şi în format electronic; • Se va asigura, gratuit, informarea la zi privind costurile și minutele disponibile; • Se va asigura accesul permanent la internet mobil; • Se va asigura deblocarea gratuită a terminalelor/SIM-urilor; • Se va asigura conectarea gratuită, precum şi suspendarea gratuită a unui abonament cu posibilitatea păstrării lui pe o perioadă de cel puţin 3 (trei) luni; • Se va asigura înlocuirea gratuită a cartelei în caz de furt, pierdere sau deteriorare; • Pentru toate serviciile și produsele/echipamentele obiectul acestui contract de achiziţie publică, prestatorul se obligă să asigure disponibilitatea acestora cu caracter permanent şi sigur, cu timp de răspuns la sesizare de maximum 4 ore si de remediere în maximum 48 ore, la sediul beneficiarului; • Pentru zilele de sâmbătă, duminică şi sărbători legale, termenele de răspuns la sesizare şi de remediere pot fi prelungite la maxim 48 de ore; • Acordarea de puncte de loialitate în funcţie de valoarea facturii lunare • În cazul schimbării prestatorului, portarea şi implementarea soluţiei tehnice se va face în maxim 3 zile.
Valoare achiziție
29,500.00 MDL
Perioadă de depunere oferte
2020-12-23 10:00:00 - 2020-12-28 08:00:00
Ofertă
Obiect achiziție
Valoare lot
Valuta
Valoare ofertă, fără TVA
Servicii de telefonie mobilă pentru anul 2021
Publicată la data: 25/12/2020 10:42
Documente
DataNumeTipReferințaDescriereLimba
29/12/2020 14:10oferta omd semnata.pdfPropunere financiarăServicii de telefonie mobilă pentru anul 2021ofertaRomana