Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la Centrele Multifuncționale
suma planificată 1,250,000.00 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
Lotul nr. 4 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Orhei, str. V. Lupu, nr. 47 | 74,000.00 MDL | 45259300-0 | Lotul nr. 4 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Orhei, str. V. Lupu, nr. 47 | 1 Bucata |
19.08.2019 - 30.12.2019 str. Puskin, 42 |
Lotul nr. 2 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Soroca, or. Soroca, str. I. Creangă, nr. 19/1 | 80,000.00 MDL | 45259300-0 | Lotul nr. 2 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Soroca, or. Soroca, str. I. Creangă, nr. 19/1 | 1 Bucata |
19.08.2019 - 30.12.2019 str. Puskin, 42 |
Lotul nr. 5 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Criuleni, or. Criuleni, str. 31 august 1989, nr. 139 | 78,000.00 MDL | 45259300-0 | Lotul nr. 5 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Criuleni, or. Criuleni, str. 31 august 1989, nr. 139 | 1 Bucata |
19.08.2019 - 30.12.2019 str. Puskin, 42 |
Lotul nr. 17 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Leova, or. Leova, str. B. P. Hajdeu, nr. 2 B | 53,000.00 MDL | 45259300-0 | Lotul nr. 17 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Leova, or. Leova, str. B. P. Hajdeu, nr. 2 B | 1 Bucata |
19.08.2019 - 30.12.2019 str. Puskin, 42 |
Lotul nr. 9 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Călărași, or. Călărași, str. Bojole, nr. 2 | 75,000.00 MDL | 45259300-0 | Lotul nr. 9 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Călărași, or. Călărași, str. Bojole, nr. 2 | 1 Bucata |
19.08.2019 - 30.12.2019 str. Puskin, 42 |
Lotul nr. 15 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Fălești, or. Fălești, str. Ștefan cel Mare, nr. 18 | 73,000.00 MDL | 45259300-0 | Lotul nr. 15 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Fălești, or. Fălești, str. Ștefan cel Mare, nr. 18 | 1 Bucata |
19.08.2019 - 30.12.2019 str. Puskin, 42 |
Lotul nr. 7 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Basarabeasca, or. Basarabeasca, str. Naberejnaia, nr. 9 | 128,000.00 MDL | 45259300-0 | Lotul nr. 7 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Basarabeasca, or. Basarabeasca, str. Naberejnaia, nr. 9 | 1 Bucata |
19.08.2019 - 30.12.2019 str. Puskin, 42 |
Lotul nr. 6 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Ceadîr-Lunga, or. Ceadîr- Lunga, str. Lenina, nr. 9B | 56,000.00 MDL | 45259300-0 | Lotul nr. 6 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Ceadîr-Lunga, or. Ceadîr- Lunga, str. Lenina, nr. 9B | 1 Bucata |
19.08.2019 - 30.12.2019 str. Puskin, 42 |
Lotul nr. 19 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Taraclia, or. Taraclia, str. Ștefan cel Mare, nr. 32 | 60,000.00 MDL | 45259300-0 | Lotul nr. 19 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Taraclia, or. Taraclia, str. Ștefan cel Mare, nr. 32 | 1 Bucata |
19.08.2019 - 30.12.2019 str. Puskin, 42 |
Lotul nr. 16 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Hâncești, or. Hîncești, str. Chișinăului, 12 A | 62,000.00 MDL | 45259300-0 | Lotul nr. 16 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Hâncești, or. Hîncești, str. Chișinăului, 12 A | 1 Bucata |
19.08.2019 - 30.12.2019 str. Puskin, 42 |
Buna ziua, punctul 8 din anuntul de participare nu corespunde legii 131, astfel de cerinţă nu are suport legal, iar pe de altă parte, aceasta ar avea drept efect
limitarea participării operatorilor economici la procedura de achiziţie publică în
cauză. Rog eliminarea cerinței.
Bună ziua,
Agenția Servicii Publice, în calitate de autoritate contractantă și în corespundere cu prevederile art. 22 alin. (3) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice susține menținerea cerinței respective, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a potențialelor ofertanți pentru minimizarea riscurilor ce ține de eventuala executare neconformă a contractului care urmează a fi încheiat.
In scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a potențialelor ofertanți pentru minimizarea riscurilor ce ține de eventuala executare a lucrarilor sunt alte criterii, rog sa va conformati.
Lista lucrarilor efectuate conform F 3.10.
ASP s-a expus în termenul stabilit de cadrul normativ pe marginea acestuia subiect prin menținerea cerinței respective în documentația de atribuire.
ASP trebuie sa se supună legii 131?
Toate procedurile de achiziţii publice, iniţiate de Agenţia Servicii Publice, se pretează aplicării Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice. Astfel, conform art. 17 alin (1), pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziţie publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autorităţile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziţie publică. În funcţie de obiectul achiziţiei publice, în sensul art.1, şi de tipul procedurii alese conform art.46 alin.(1), autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare şi selecţie. În cazul aplicării procedurii pentru atribuirea unui contract de achiziţii publice de lucrări, conform art. 22 alin. (3) lit a), în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a solicita lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, cerinţă introdusă în Anunţul de participare la pct. 8 (Dovada activității pe piața RM de minim 5 ani, respectiv cu prezentarea copiilor contractelor (minim 2) privind executarea lucrărilor similare). Totodată, ofertantul are obligaţia de a elabora oferta conform prevederilor din documentaţia de atribuire, corespunzător art. 44 alin (1), or, această cerinţă se regăseşte şi în Documentaţia standard pentru realizarea procedurilor de achiziţii publice de lucrări (pct. 3 Criterii şi cerinţe de calificare), publicată la procedura în cauză. Menţionăm că structura şi conţinutul documentaţiei de atribuire sunt stabilite în documentaţia standard aprobată de Ministerul Finanţelor în conformitate cu art. 50 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice.