Achiziție - LUCRĂRI DE REPARAȚIE ÎN CADRUL ȘCOALA-SPECIALĂ nr. 12

Achiziție Direcția Educație Tineret și Sport Sectorul Botanica

Informație generală

LUCRĂRI DE REPARAȚIE ÎN CADRUL ȘCOALA-SPECIALĂ nr. 12
426,509.59 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1562655379511

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației
Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
09/07/2019 10:01
clarificări
18/07/2019 10:00
depunere
22/07/2019 10:00
deschidere oferte
22/07/2019 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 09/07/2019 06:57
Trezoreria de Stat

suma planificată 426,509.59 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
426,509.59 MDL 45200000-9 LUCRĂRI DE REPARAȚIE ÎN CADRUL ȘCOALA-SPECIALĂ nr. 12 1 Bucata 29.07.2019 - 30.12.2020
Bd. Traian 21/2

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
informația despre furnizor.docbiddingDocumentsAchizițiedescription09/07/2019 10:01Descarca
fda (1).docbiddingDocumentsAchizițiedescription09/07/2019 10:01Descarca
doc standart lucrări.docxbiddingDocumentsAchizițiedescription09/07/2019 10:01Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchizițiedescription09/07/2019 10:01Descarca
anunț de participare.docbiddingDocumentsAchizițiedescription09/07/2019 10:01Descarca
sc. sp. 12 cs.rtfbiddingDocumentsAchizițiedescription09/07/2019 10:01Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Nu există întrebări

Participanți

LUCRĂRI DE REPARAȚIE ÎN CADRUL ȘCOALA-SPECIALĂ nr. 12 426,509.59 MDL
22/07/2019 09:05
343,192.00 MDL
Ofertă acceptată
22/07/2019 09:25
358,527.00 MDL
Ofertă refuzată
22/07/2019 09:23
414,054.24 MDL