Achiziție - Lucrari de iluminarea scarilor catre Manastirea Stefan cel Mare

Achiziție Primaria or.Nisporeni

Informație generală

Lucrari de iluminarea scarilor catre Manastirea Stefan cel Mare
1,340,000.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1557211730665

Lucrari de iluminarea scarilor catre Manastirea Stefan cel Mare


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
07/05/2019 10:18
clarificări
18/05/2019 08:17
depunere
21/05/2019 08:17
deschidere oferte
21/05/2019 08:17
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Conform Hotaririi nr. 669 din 27.05.2016 art. 150 alin. 1 nu exista cel putin trei ofertanti, care au intrunit conditiile de calificare stabilite

Surse de finanțare

data validării: 02/07/2019 04:07
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,340,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,340,000.00 MDL 45300000-0 Lucrari de iluminare a scarilor catre Manastirea Stefan cel Mare 1 Unitate Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
duae_scara_manastire_nisporeni.docxbiddingDocumentsAchiziție09/05/2019 08:44Descarca
ds_iluminare_scara_manastire_nisporeni.semnat .pdfbiddingDocumentsAchiziție07/05/2019 11:50Descarca
ds_iluminare_scara_manastire_nisporeni (2).docxbiddingDocumentsLucrari de iluminare a scarilor catre Manastirea Stefan cel Mare07/05/2019 11:50Descarca
anunt iluminat.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription07/05/2019 10:18Descarca
duae_scara_manastire_nisporeni.docxbiddingDocumentsLucrari de iluminare a scarilor catre Manastirea Stefan cel Mare07/05/2019 10:18Descarca
anunt iluminat.semnat.pdfbiddingDocumentsLucrari de iluminare a scarilor catre Manastirea Stefan cel Mare07/05/2019 10:18Descarca
ds_iluminare_scara_manastire_nisporeni.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție07/05/2019 10:18Descarca
ds_iluminare_scara_manastire_nisporeni.docxbiddingDocumentsLucrari de iluminare a scarilor catre Manastirea Stefan cel Mare07/05/2019 10:18Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
07.05.2019 12:43

Buna ziua,imipare rau dar noi nu reusim sa vedem caietul de sarcini? cum ne puteti ajuta?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.05.2019 12:32

Buna ziua, caietul de sarcini si formularul de deviz il puteti gasi in Documentatia Standard (DS) Capitolul 4 pagina 40, tot in acest capitol gasiti formularul de deviz.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare punctul 9
pentru Lucrari de iluminare a scarilor catre Manastirea Stefan cel Mare
07.05.2019 14:31

Anunt de participare punctul 9. In punctul 9 ati incalcat LEGE Nr. 131 Articolul 21. Pentru verificarea (Minim 5 ani de experiență specifică în livrarea bunurilor și/sau serviciilor similare) este destul de prezentat capacitatea tehnică şi/sau profesională sau lista lucrarilor similare rog excluderea punctului 9 din anuntul de participare si din documentatia standart.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.05.2019 12:32

Buna ziua! Referitor la Minim ani de experienta. Pe pagina web a ANSC se vor gasi suficiente decizii ale contestatiilor depuse in care e specificat urmatoarele: // Potrivit Art. 17, alin. (1) din Legea 131/2015 in funcţie de obiectul achizitiei publice, in sensul art.1 (Legea 131/2015) si de tipul procedurii alese conform art.46 alin.(1) (Legea 131/2015), autoritatea contractanta are obligatia de a stabili pentru fiecare procedura in parte criteriile de calificare si selectie, precum si documentele-suport, prevazute de legislatia in vigoare, necesare pentru a fi prezentate de catre operatorii economici. Suplimentar, conform art. 40 alin (1) (Legea 131/2015) Autoritatea contractanta are obligatia de a stabili in documentatia de atribuire ORICE cerintă, criteriu, regula si alte informatii necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completa, corecta ai explicita cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire.
Deci cerinta de minim 5 ani este una corecta legal, posibil de aplicat si se incadreaza pe deplin in prevederile Legii 131/2015. Nici una din autoritati contractante, nu incalca legea si nici cerintele de calificare. Ca esenta pentru orice operator economic si autoritate contractanta e inteles ca la implementarea unor proiecte, faptul ca o companie are o experienta mai mare, implica un risc mai mic. Proiectele sunt cu perioade de garantie de 2-5 ani, iar o companie fara experienta suficienta, poate disparea in orice timp, asa cum nu poseda experienta implementarii si derularii unor proiecte cu perioade similare de garantie. Aplicarea in cele mai multe cazuri de catre compania fara experienta a unor preturi minime, implica dorinta acesteia tocmai de a-si asigura experienta, iar in timp, preturile minime atribuite nu se argumenteaza financiar, in acest sens companiile fara experienta si recent create sunt puse in dificultati financiare majore si nu pot asigura garantiile oferite. Un minim de 5 ani de experienta vine sa diminueze riscurile asimilate la implementarea proiectelor de orice natura, desi nu sunt un criteriu de baza, insa cu fiecare masura, autoritatea contractanta are intentia de a implementa proiecte de succes, sigure si fara a fi nevoita sa aloce bani fara argumente sustinute in acest sens. Cerintele date se regasesc in Documentatia de Atribuire / Standard si in anunt de participare. Deci ele sunt corecte, legale si incadrabile in prevederile Legii 131/2015, cel putin din perspectiva asigurarii si diminuarii unor riscuri pentru garantia lucrarilor.

... afișează tot conținutul

clarificari
pentru Achiziție
08.05.2019 09:19

Buna ziua.Spuneti va rog garantia bancara se poate de facut transfer la contul primariei?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.05.2019 12:32

Buna ziua! Garantia bancara se poate de facut transfer la contul primariei si anume: MD97TRPDBI142310A11123AA

... afișează tot conținutul

clarificari
pentru Achiziție
10.05.2019 15:26

Buna ziua.Spuneti va rog fisierele LTD pentru corpurile de iluminat nu se pot incarca electronic si semna ,cum le transmitem?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.05.2019 17:16

Buna ziua! Daca veti incerca sa arhivati documentele veti putea sa le plasati pe site. De altfel, alta solutie este ca fisierul .ltd sa fie salvat ca .txt si sa fie incarcat. tot e posibil. O alta solutie, este ca sa trimiteti simularea in format .pdf pe platforma, iar fisierele electronice. Indiferent de situatie, in cazul in care nu vor fi prezente fisierele electronice, noi vom remite solicitarea de expediere a lor prin email la toti ofertantii ce nu vor fi facut acest lucru.

... afișează tot conținutul

caietul de sarcini
pentru Achiziție
15.05.2019 12:50

Cutie cu cleme IP54 650x500x220 72 buc este precis corecta poztia cu asa panouri mari?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.05.2019 11:20

Da, este corect.

... afișează tot conținutul

clarificari
pentru Achiziție
15.05.2019 15:52

Buna ziua.Concretizati va rog in criteriile de calificare pct.32 la ce materiale trebuie de prezentat certificatele de conformitate.Multumesc.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.05.2019 11:20

Buna ziua! Declaratii de conformitate pe materiale si utilaje puse in opera.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrari de iluminare a scarilor catre Manastirea Stefan cel Mare 1,340,000.00 MDL Lot anulat
20/05/2019 21:07
921,112.87 MDL
Ofertă refuzată
20/05/2019 22:17
970,009.81 MDL
Ofertă refuzată
20/05/2019 15:06
1,224,850.40 MDL
Ofertă refuzată
20/05/2019 16:09
1,250,000.00 MDL
Ofertă refuzată