Restabilirea iluminatului stradal,partea III (Satul Vechi +Sector locativ nou) in satul Plop-Stiubei, r-nul Causeni
suma planificată 443,694.20 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
443,694.20 MDL | 45300000-0 | lucrari | 1 Kilometru conducta conventionala |
27.05.2019 - 27.06.2019 str.Sf.Dumitru,13 |
Rugam sa ajustati art. 47 din Documentatia standard - Anularea aplicarii procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publice la prevederile Legii 131/2015 Articolul 71. Anularea procedurii de achiziţie publică
Cel putin verificati cele 2 versiuni si veti vedea ca Criteriul - valoarea tuturor ofertelor este mai mica cu celputin 15%... etc. este un criterul ce Legea 131/2015 l-a eliminat. Printre altele poate facei un efort si transmiteti datele Agentiei Achizii Publice sa actualizeze Documentele de pe site-ul D-lor la cele mai recente actualizari a legislatiei locale
Veniti cu sugestii concrete cu privire la Documentatia Standart.Noi nu sintem la etapa de evaluare a ofertelor
Care sunt cerintele fata de corpurile de iluminat? pe langa puterea de 50W. La ce inaltime, conform proiectului se vor monta?
La inaltimea de 6-7 metri
Articolul 37. Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor şi serviciilor din LEgea 131/2015 prevede regulile comune pentru emiterea caietelor de sarcini. In contextul acesta rugam sa ajustati documentatia la prevederile legii, in sensul ca in fisierul Lista cu cantitatile se gasesc foarte multe denumiri de produse exacte, fara descrieri si fara o explicare clara a cerintelor fata de materiale si lucrari
Documentatia de deviz este elaborata de firma de proiectare,este raportul de verificare .Noi nu sintem autoritatea competenta de a modifica devizele
Care suna cam asa === 3.4 Pentru demararea lucrărilor Beneficiarul va achita în avans 10% anual din suma alocațiilor anuale estimate în contract. ====
Vrem sa fie clar, orice ofertant, are dreptul asigurat de contract, ca pana la initierea lucrarilor, sa primeasca un avans de 10% de la autoritatea contractanta. ???
La incheerea contractului vor fi stipulate conditiile date
Daca se vor propune corpuri de iluminat cu putere mai mica ca 50W si nivel de iluminat corespunzator, ca urmare cost de intretinere anual de doua ori mai redus, se va achcepta asa propunere?
se va accepta
Rugam sa ajustati art. 47 din Documentatia standard - Anularea aplicarii procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publice la prevederile Legii 131/2015 Articolul 71. Anularea procedurii de achiziţie publică Cel putin verificati cele 2 versiuni si veti vedea ca Criteriul - valoarea tuturor ofertelor este mai mica cu celputin 15%... etc. este un criterul ce Legea 131/2015 l-a eliminat. Printre altele poate facei un efort si transmiteti datele Agentiei Achizii Publice sa actualizeze Documentele de pe site-ul D-lor la cele mai recente actualizari a legislatiei locale. Sugestia concreta e tocmai arti.71 din legea 131/2015
Noi nu elaboram legile si nu sintem la etapa de evaluare
Articolul 37. Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor şi serviciilor din LEgea 131/2015 prevede regulile comune pentru emiterea caietelor de sarcini. In contextul acesta rugam sa ajustati documentatia la prevederile legii, in sensul ca in fisierul Lista cu cantitatile se gasesc foarte multe denumiri de produse exacte, fara descrieri si fara o explicare clara a cerintelor fata de materiale si lucrari. E obligatiunea autoritatii contractante de a NU indica denumiri exacte. IAr acolo unde nu e posibil, sa indice expresia ''echivalent" . Deci vina companiei de proiectare nu este nici un fel. Proiectantul v-a elaborat proiectul in baza unei solutii concrete, altfel nu e posibil, dvs. trebuie sa ajustati documentele publicate, astfel ca sa procurati bunuri echivalente la cele din proiect.
Documentatia de deviz este elaborata de firma de proiectare,este raportul de verificare .Noi nu sintem autoritatea competenta de a modifica devizele.Noi am primit de la devizier formularul nr.1