Achiziție - Lucrări de reparație în cadrul LTPA ”Elena Alistar”.

Achiziție Direcția Educație Tineret și Sport Sectorul Botanica

Informație generală

Lucrări de reparație în cadrul LTPA ”Elena Alistar”.
1,945,109.38 MDL
pregătire contract
ocds-b3wdp1-MD-1556186896766

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați:
I etapă – 15.08.2019
II etapa – 15.08.2020
ÎN CAZ DE NECESITATE LA SOLICITAREA AC OPERATORII ECONOMICI VOR PREZENTA ACTELE SOLICITATE ÎN TERMEN DE O ZI.
Toate documentele menţionate în punctul 12 din ANUNȚ vor fi completate fără nici o modificare sau abatere de la original, spaţiile goale fiind completate cu informaţia solicitată. Completarea defectuoasă a formularelor poate atrage respingerea ofertei ca fiind necorespunzătoare.


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
25/04/2019 13:19
clarificări
06/05/2019 12:00
depunere
13/05/2019 10:00
deschidere oferte
13/05/2019 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 02/07/2019 03:38
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,945,109.38 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,945,109.38 MDL 45200000-9 Lucrări de reparație în cadrul LTPA ”Elena Alistar”. 1 Bucata 22.05.2019 - 15.08.2020
Bd. Traian 21/2

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
lucrari de reparatie elena alistar f1.rtfbiddingDocumentsAchiziție25/04/2019 13:19Descarca
doc standart lucrări.docxbiddingDocumentsAchiziție25/04/2019 13:19Descarca
informația despre furnizor.docbiddingDocumentsAchiziție25/04/2019 13:19Descarca
fda .docbiddingDocumentsAchiziție25/04/2019 13:19Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție25/04/2019 13:19Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Garantia de buna executie _ Graficul de executare
pentru Achiziție
29.04.2019 20:37

Luind in consideratie ca termenul de executare a lucrarilor este impartit in 2 etape - 3 luni de vara 2019 si trei luni in 2020 (daca am inteles corect), solicitam sa explicati: 1) Cum de alcatuit Graficul de executare a lucrarilor? si 2) pe ce perioada va fi solicitata Garantia de buna executie (sper ca nu pentru o perioada de 2 ani).

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.05.2019 10:26

Hristos a înviat! Garanția de execuție se va depune eșalonat, pentru anul 2019 (conform sumei), apoi pentru 2020 (conform sumei), proporțional cu volumul lucrărilor efectuate.
Graficul de executare se întocmește conform volumului de lucru prioritar necesar, respectând etapele și tehnica de lucru. ( ca ex. ...mai întâi instalăm cablu apoi tencuim pereții).

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație în cadrul LTPA ”Elena Alistar”. 1,945,109.38 MDL
11/05/2019 14:40
901,500.49 MDL
Ofertă refuzată
12/05/2019 09:13
1,084,747.65 MDL
Ofertă acceptată
12/05/2019 19:15
1,130,194.30 MDL