Achiziție - Lucrări de reparație în cadrul TO ”Poienița Veselă”

Achiziție Direcția Educație Tineret și Sport Sectorul Botanica

Informație generală

Lucrări de reparație în cadrul TO ”Poienița Veselă”
5,691,694.00 MDL
pregătire contract
ocds-b3wdp1-MD-1556022794896

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii
nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
23/04/2019 15:40
clarificări
06/05/2019 15:00
depunere
13/05/2019 10:00
deschidere oferte
13/05/2019 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 02/07/2019 04:41
Trezoreria de Stat

suma planificată 5,691,694.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
5,691,694.00 MDL 45200000-9 Lucrări de reparație în cadrul TO ”Poienița Veselă” 1 Bucata 01.09.2019 - 30.11.2020
Bd. Traian 21/2

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț reparație to poienița veselă.pdfbiddingDocumentsAchiziție23/04/2019 15:44Descarca
fda .docbiddingDocumentsAchiziție23/04/2019 15:40Descarca
poianita vesela.rtf caiet de sarcini.rtfbiddingDocumentsAchiziție23/04/2019 15:40Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție23/04/2019 15:40Descarca
informația despre furnizor.docbiddingDocumentsAchiziție23/04/2019 15:40Descarca
doc standart lucrări.docxbiddingDocumentsAchiziție23/04/2019 15:40Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Termenul de executare
pentru Lucrări de reparație în cadrul TO ”Poienița Veselă”
23.04.2019 16:06

I etapă - 20.12.2019
II etapă - 30.11.2020
Informatia este corectă?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.04.2019 17:01

DA INFORMAȚIA CORECTĂ CONTRACTUL O SĂ FIE TRECĂTOR

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație în cadrul TO ”Poienița Veselă” 5,691,694.00 MDL
12/05/2019 18:24
2,848,101.11 MDL
Ofertă refuzată
11/05/2019 16:52
3,185,794.00 MDL
Ofertă acceptată
13/05/2019 09:30
3,632,197.20 MDL