Achiziție - Achiziționarea mobilierului de birou

Achiziție Serviciul Fiscal de Stat

Informație generală

Achiziționarea mobilierului de birou
1,355,000.00 MDL
pregătire contract
ocds-b3wdp1-MD-1550147888476

Achiziționarea mobilierului de birou


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
14/02/2019 15:13
clarificări
28/02/2019 15:00
depunere
06/03/2019 15:00
deschidere oferte
06/03/2019 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 02/07/2019 17:58
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,355,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,355,000.00 MDL 39100000-3 Dulap haine mare 50 Bucata 12.03.2019 - 30.12.2019
str. Constantin Tănase 9
39100000-3 Anexa Dulap 120 Bucata
39100000-3 Masa de birou pentru salariați cu funcții de execuție 500 Bucata
39100000-3 Tumba mape 150 Bucata
39100000-3 Dulap mape 245 Bucata
39100000-3 Tumba de birou salariați cu funcții de execuție 600 Bucata
39100000-3 Dulap haine mic 50 Bucata

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
documentatia standart.pdfbiddingDocumentsAchizițieDOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri 22/02/2019 17:33Descarca
duae mobilier final — копия.pdfbiddingDocumentsAchizițieFormularul standard al Documentului Unic de Achiziții European22/02/2019 16:11Descarca
anunt final de participare.pdfbiddingDocumentsAchiziție ANUNȚ DE PARTICIPARE18/02/2019 13:22Descarca
anunt de participare.pdfbiddingDocumentsAchiziție ANUNȚ DE PARTICIPARE15/02/2019 15:58Descarca
schema mobilier de birou.pdfbiddingDocumentsAchiziție Specificația tehnică privind achiziția şi instalare mobilierului de birou pentru necesitățile Serviciului Fiscal de Stat 15/02/2019 13:41Descarca
schema mobilier.pdfbiddingDocumentsAchiziție Specificația tehnică privind achiziția şi instalare mobilierului de birou pentru necesitățile Serviciului Fiscal de Stat 14/02/2019 16:54Descarca
duae mobilier.docx.pdfbiddingDocumentsAchizițieFormularul standard al Documentului Unic de Achiziții European14/02/2019 15:13Descarca
documentatia standart bunuri.pdfbiddingDocumentsAchizițieDOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri 14/02/2019 15:13Descarca
fda mobila.pdfbiddingDocumentsAchizițieFisa de date de achizitii14/02/2019 15:13Descarca
anunt de participare.docx.pdfbiddingDocumentsAchiziție ANUNȚ DE PARTICIPARE14/02/2019 15:13Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Specificației tehnice atașată la procedură
pentru Achiziție
14.02.2019 15:57

Unde poate fi gasita specificației tehnice atașată la procedură?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.02.2019 16:57

Buna ziua specificația tehnica a fost publicata, verificati anuntul.

... afișează tot conținutul

documentatie
pentru Achiziție
15.02.2019 15:45

tender pe fiecare poztie in parte, sau pe toate pozitiile - ca un singur lot ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.02.2019 16:01

Ca un singur lot pe toate pozițiile

... afișează tot conținutul

documentele suplementare
pentru Achiziție
18.02.2019 11:08

Lista documentelor suplementare necesare pentru a fi depusa la oferta

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.02.2019 13:25

Verificati anuntul de participare, punctul 8 mai exact

... afișează tot conținutul

documentatie
pentru Achiziție
18.02.2019 18:39

Este nevoie de atasat la oferta si certificatul de calitate?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.02.2019 09:38

Este un document complementar, dar nu este o cerinta obligatorie.

... afișează tot conținutul

eligibilitate
pentru Achiziție
18.02.2019 18:41

Sunt eligibile companii cu experienta mai mica de 2 ani?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.02.2019 09:40

Nu este o cerinta obligatorie, important este de a avea capacitate deplina de a produce calitativ avest lot in termen.

... afișează tot conținutul

Documentatie
pentru Achiziție
19.02.2019 11:43

Pentru oferta sunt necesare doar actele din punctul 8 si atit?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.02.2019 08:45

Verificati anuntul de participare, punctul 8 indica documentele solicitate pentru participare.

... afișează tot conținutul

характеристики
pentru Achiziție
20.02.2019 17:22

Добрый день, напишите маркировку цветов ДСП более точную, чем в описании мебели

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.02.2019 09:02

Buna ziua, culorile se vor alege din paletarul pus la dispoziţie, folosit în construcția mobilierului de birou.

... afișează tot conținutul

garantia ofertei
pentru Achiziție
22.02.2019 12:42

In specificatii este indicata garantia ofertei de 1%,insa pe MTender este indicata valoarea garantiei de 27100 lei.care totusi este garantia necesara

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.02.2019 14:26

Buna ziua, Garanţia pentru ofertă va fi în valoare de 1% din valoarea ofertei fără TVA.

... afișează tot conținutul

Locul livrarii bunurilor/ prestarii serviciilor
pentru Achiziție
21.02.2019 09:55

Buna ziua.
Va rugam sa specificati mai detaliat punctul 3.6 din FDA. Si anume: unde trebuie sa fie livrat intregul mobilier? Intr-un singur loc? Multumim anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.02.2019 09:02

Buna ziua, mobilierul va fi livrat în teritoriu, în mai multe raioane.

... afișează tot conținutul

Participanți

Mobilier de birou 1,355,000.00 MDL
06/03/2019 13:40
575,500.50 MDL
Ofertă refuzată
06/03/2019 12:33
997,152.00 MDL
Ofertă acceptată
06/03/2019 14:30
1,030,500.00 MDL
05/03/2019 17:02
1,140,560.00 MDL
06/03/2019 11:51
1,183,240.00 MDL
06/03/2019 14:22
1,296,041.67 MDL
05/03/2019 14:49
1,314,191.67 MDL
06/03/2019 13:50
1,330,000.00 MDL
04/03/2019 14:57
1,350,000.00 MDL
06/03/2019 11:42
1,362,275.00 MDL