Achiziție - Servicii de pază

Achiziție Direcţia generală transport public şi căi de comunicaţie

Informație generală

Servicii de pază
183,333.33 MDL
pregătire contract
ocds-b3wdp1-MD-1547632193855

Servicii de pază 24/24


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
16/01/2019 14:21
clarificări
21/01/2019 09:30
depunere
24/01/2019 11:30
deschidere oferte
25/01/2019 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 01/07/2019 22:09
Trezoreria de Stat

suma planificată 183,333.33 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
183,333.33 MDL 733.33 MDL 79700000-1 Servicii de investigaţie şi de siguranţă 24 Zi; douazeci si patru de ore 26.01.2019 - 30.12.2019
str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
2019-01-25 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
servicii de paza.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunţ de participare17/01/2019 12:47Descarca
anunt servicii de paza.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunţ de participare17/01/2019 09:15Descarca
documentatia_standard_servicii (1).docxbiddingDocumentsAchizițieDocum Standart17/01/2019 08:20Descarca
anunt servicii de paza.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunţ de participare17/01/2019 08:20Descarca
duae benzina.docbiddingDocumentsAchizițieDUAE17/01/2019 08:20Descarca
duae benzina.docbiddingDocumentsAchizițieDUAE16/01/2019 14:26Descarca
documentatia_standard_servicii (1).docxbiddingDocumentsAchizițieDocum Standart16/01/2019 14:26Descarca
duae benzina.docbiddingDocumentsAchizițieDUAE16/01/2019 14:23Descarca
documentatia_standard_servicii (1).docxbiddingDocumentsAchizițieDocum Standart16/01/2019 14:23Descarca
invitatie.docbiddingDocumentsAchizițieAnunţ de participare16/01/2019 14:21Descarca

Persoană de contact

Clarificări

clarificare
pentru Achiziție
17.01.2019 08:46

În caietului de sarcini n-au fost incluse cerințe obligatorie prevăzute în Documentaţia standard pentru realizarea achiziţiilor publice serviciilor de pază (Cod CPV 79713000-5), aprobate prin ordinul Ministerului finanțelor nr 160 din 26 decembrie 2017 și publicată în Monitorul oficial nr.27-32/91 din 26.01.2018. Punctul 2 al ordinului vizat obligă autorităţile contractante şi operatorii economici, la iniţierea şi desfăşurarea procedurilor pentru achiziţionarea serviciilor de pază, să întocmească documentele de atribuire conform Documentaţiei standard aprobate.
Este de menționat că, la compartimentul 3 ”Criterii și cerințe de calificare” al Secțiunii 2 a Documentației standard, în punctele 3.9 și 3.10 sunt prevăzute cerințe obligatorie pentru ofertanți, privind numărul angajaţilor întreprinderii (să nu fie mai mic de 200 de unităţi) și salariul mediu lunar calculat al angajaţilor (să nu fie mai mic de cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real, la care se adaugă 30%).
Cu toate că, cerințele vizate au caracter obligatoriu acestea nu au fost incluse în caietul de sarcini.
Ca urmare a celor menționate, în temeiul prevederilor art. 28 al Legii nr. 131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice, solicităm: Modificarea caietului de sarcini conform cerintelor prevazute de catre Legislatia in vigoare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.01.2019 11:20

Caietului de sarcini a fost modificat.

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de pază 183,333.33 MDL
23/01/2019 23:36
183,300.00 MDL
Ofertă refuzată
22/01/2019 16:51
183,333.33 MDL
Ofertă acceptată
22/01/2019 15:11
271,560.00 MDL