Detalii decizie

Detalii decizie
ofertă acceptată
S.A. LUSMECON

Motivul deciziei:

În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1751617209843 din 06.08.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1751617209843 din 25.07.2025, ce vizează achiziționarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G71 R3–Ialoveni–Băcioi–Sângera–R2 (selectiv), amplasat teritorial în mun. Chișinău, vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic S.A.Lusmecon a propus oferta în sumă de 23 272 861,84 (douăzeci și trei milioane două sute șaptezeci și două mii opt sute șaizeci și unu mii, 84 bani) lei, fără TVA și 27 927 434,21(douăzeci și șapte milioane nouă sute douăzeci și șapte mii patru sute treizeci și patru lei, 21 bani) lei, inclusiv TVA. Prin demersul nr. 04-02/3917 din 31.07.2025, S.A.,,Administrația Națională a Drumurilor” a solicitat operatorului economic S.A. Lusmecon clarificări în urma depistării unor necorespunderi ale ofertei cu caietului de sarcini. Prin răspunsurile nr. 92/25 din 01.08.2025 și nr. 95/25 din 04.08.2025 ale ofertantului, au fost remediate abaterile neînsemnate din oferta tehnică, aceasta fiind în corespundere cu cerințele înaintate, suma finală constituind 23 276 169,45 (douăzeci și trei milioane două sute șaptezeci și șase mii una sută șaizeci și nouă lei, 45 bani) lei, fără TVA și 27 931 403,34 (douăzeci și șapte milioane nouă sute treizeci și unu mii patru sute trei lei, 34 bani) lei, inclusiv TVA. Oferta desemnată câștigătoare corespunde cerințelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă şi/sau spălare de bani”.

Data atribuirii

25/07/2025 10:00