Motivul deciziei:
În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds- ocds-b3wdp1-MD-1725621565825 din 18.10.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1725621565825 din 27.09.2024, ce vizează achiziționarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G99 M1 – Leușeni – R34.4 km; 9,78-12,17 și 7,20-9,80, amplasat teritorial în raionul Hîncești, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic „Service Tulis” S.R.L. a propus cel mai mic preț – 9 671 250,00 (nouă milioane șase sute șaptezeci și unu mii două sute cincizeci lei, 00 bani) lei, fără TVA și 11 605 500,00 (unsprezece milioane șase sute cinci mii cinci sute lei, 00 bani) lei, inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. În urma evaluării documentelor ofertei și a răspunsurilor la clarificările solicitate ofertantului prin demersul nr. 04-02/5187 din 15.10.2024, grupul de lucru a decis atribuirea contractului privind achiziționarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G99 M1 – Leușeni – R34.4 km; 9,78-12,17 și 7,20-9,80, amplasat teritorial în raionul Hîncești operatorului economic „Service Tulis” S.R.L. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.Data atribuirii