Detalii decizie

Detalii decizie
ofertă acceptată
IRINDA PRIM

Motivul deciziei:

În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. „Administraţia de Stat a Drumurilor", nr. ocds­ b3wdpl-MD-1725006209019 din 18.10.2024 ce ţine de evaluarea rezultatelor licitaţiei publice nr. ocds-b3wdpl-MD-1725006209019, ce vizează achiziţionarea "Lucrări de reparaţie a îmbrăcămintei rutiere a drumului G127 R3 - Valea Perjei - Maximeni - Javgur - G125 km 0,37-6,06, amplasat teritorial în raionul Cimişlia ", vă comunicăm următoarele. Oferta câştigătoare este cea care întruneşte toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentaţia de atribuire. Operatorul economic „IRINDA PRIM" S.R.L. a propus cel mai mic preţ - 20 799 180,63 (douăzeci de milioane şapte sute nouăzeci şi nouă de mii o sută optzeci lei 63 bani) lei fara TVA, la care se adaugă taxa pe valoarea adăugată în cuantum de 4 159836,13 (patru milioane o sută cincizeci şi nouă de mii opt sute treizeci şi şase lei 13 bani) lei cu corespunderea cerinţelor înaintate. În urma evaluării documentelor ofertei şi a răspunsurilor la clarificările solicitate ofertantului prin demersul nr. 04-02/5193 din 15.10.2024, grupul de lucru a decis atribuirea contractului privind achiziţionarea lucrărilor de reparaţie a îmbrăcămintei rutiere a drumului G127 R3 - Valea Perjei - Maximeni - Javgur - G125 km 0,37-6,06, amplasat teritorial în raionul Cimişlia operatorului economic „IRINDA PRIM" S.R.L. Oferta câştigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării . La evaluarea părţii financiare şi tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câştigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespund ere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) şi art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentaţia de atribuire. Consecvent , subliniem despre necesitatea prezentării informaţiei referitoare la forma garanţiei de bună execuţie, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere şi semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului în conformitate cu cerinţele anunţului de participare. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanţelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziţie publică, ofertantul desemnat câştigător va prezenta autorităţii contractante şi Agenţiei Achiziţii Publice „Declaraţia privind confirmarea identităţii beneficiarilor efectivi şi neîncadrarea acestora în situaţia condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani".

Data atribuirii

27/09/2024 08:58

Documente