Motivul deciziei:
Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la licitația deschisă privind achiziționarea Lucrărilor de reparație și renovare a sălii de conferințe AGEPI nr. ocds-b3wdp1-MD-1723814324265 din 16.08.2024, conform necesităților AGEPI pentru anul 2024 și Vă comunică următoarele: Urmare desfășurării procedurii de achiziții publice prin licitație deschisă până la termenul limită – data 9 septembrie 2024, ora 11:00, au depus oferte 4 operatori economici: 1) PRO EX 2005 SRL cu propunerea financiară în sumă de 1 656 281,98 lei fără TVA; 2) QUANTIS ECO SRL cu propunerea financiară în sumă de 1 744 539,85 lei fără TVA; 3) SOFTCONSTRUCT SRL cu propunerea financiară în sumă de 1 799 832,27 lei fără TVA; 4) SC PROFIPLAST SRL cu propunerea financiară în sumă de 1 893 561,06 lei fără TVA. Urmare examinării, evaluării și comparării ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire s-a constatat că toate ofertele corespund specificațiilor tehnice și cerințelor de calificare expuse în documentația de atribuire. Toate propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (2072192,00 lei fără TVA). În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții prin licitație deschisă privind achiziționarea Lucrărilor de reparație și renovare a sălii de conferințe AGEPI nr. ocds-b3wdp1-MD-1723814324265 din 16.08.2024, Grupul de lucru pentru desfășurarea procedurilor de achiziție publică a serviciilor de proiectare și elaborare a caietelor de sarcini, lucrărilor de reparații și renovare a sălii de conferințe, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică operatorului economic PRO EX 2005 SRL cu propunerea financiară în sumă de 1 656 281,98 lei fără TVA/1 987 538,38 lei cu TVA.Data atribuirii