Detalii decizie

Detalii decizie
ofertă acceptată
Universinj

Motivul deciziei:

În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ”Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1700231210896 din 26.12.2023 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1700231210896 din 07.12.2023, în vederea achiziționării lucrărilor de proiectare privind elaborarea studiului de fezabilitate pentru construcția punctului de trecere a frontierei (PTF), inclusiv și actualizarea studiului de fezabilitate pentru construcția drumului de acces la podul peste râul Prut, amplasat în regiunea s. Zagarancea, r-ul Ungheni, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic „Constant-Proiect” S.R.L. nu poate fi calificat deoarece nu a prezentat documentul DUAE și propunerea tehnică, ce constituie acte obligatorii solicitate în Anunțul de participare, în conformitate cu art. 65 alin. (4) al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 ,,Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz a garanției pentru ofertă". Din aceste considerente oferta operatorului economic „Constant-Proiect” S.R.L. se respinge ca fiind neconformă. Următorul operator economic „Maistcons Grup” S.R.L. nu poate fi calificat deoarece: - nu a prezentat documentul DUAE, care constituie un act obligatoriu solicitat în Anunțul de participare, în conformitate cu art. 65 alin. (4) al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 ,,Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz a garanției pentru ofertă". - nu a prezentat experiența similară (anexa 12, 13) solicitată în Anunțul de participare, în conformitate cu art. 22 alin. (3) lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015. - capacitatea profesională prezentată conform formularului Anexa 15, potrivit art. 22 alin. (3) lit. (c) al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015, nu corespunde cerințelor înaintate față de specificul obiectului ce urmează a fi atribuit și ulterior executat. - nu a constituit garanția pentru ofertă în cuantum de 1% din valoarea ofertei fără TVA, solicitată în Anunțul de participare, în conformitate cu art. 68 alin. (1) al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015. Din aceste considerente oferta operatorului economic „Maistcons Grup” S.R.L. se respinge ca fiind neconformă. Următorul operator economic F.Ș.P. „Universinj” S.R.L. a propus prețul de 648 100,00 lei (șase sute patruzeci și opt de mii o sută lei, 00 bani) fără TVA și 777 720,00 lei (șapte sute șaptezeci și șapte de mii șapte sute douăzeci de lei, 00 bani) inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertelor s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.

Data atribuirii

07/12/2023 10:00

Documente