Detalii decizie

Detalii decizie
ofertă acceptată
CARTNORD PAPER SRL

Motivul deciziei:

Până la termenul limită – data 04.09.2023, ora 11:00 au depus oferte 2 (doi) ofertanți: - „CARTNORD PAPER” SRL cu propunerea financiară în sumă de 60401,60 lei fără TVA; - „RADOP-OPT” SRL cu propunerea financiară în sumă de 67300,00 lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele: Cu referire la propunerile financiare prezentate, Grupul de lucru constată că acestea se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 83333,00 lei fără TVA). Ofertele prezentate de operatorii economici „CARTNORD PAPER” SRL și ”RADOP-OPT” S.R.L. corespund tuturor cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, toate documentele solicitate au fost prezentate. În conformitate cu pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică, lansate prin SIA RSAP MTender, platforma achizitii.md, cu nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1691754873879 din 11.08.2023, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului - prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic „CARTNORD PAPER” SRL în sumă de 60401,60 lei fără TVA/72481,92 lei cu TVA.

Data atribuirii

04/09/2023 11:03

Documente