Detalii decizie

Detalii decizie
ofertă acceptată
IS FEP "Tipografia Centrala"

Motivul deciziei:

Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669404790682 din „25” noiembrie 2022 privind achiziționarea blanchetelor și formularelor, conducându-se de prevederile Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1 – Blanchete, oferta operatorului economic Î.S. F.E.P. „Tipografia Centrală” reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a blanchetelor și formularelor (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669404790682 din „25” noiembrie 2022), suma totală fără TVA – 1 149 000,00 lei (suma totală cu TVA – 1 378 800,00 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 2. A desemna câștigătoare pentru Lotul 2 – Plicuri EMS, oferta operatorului economic Î.S. F.E.P. „Tipografia Centrală” reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a blanchetelor și formularelor (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669404790682 din „25” noiembrie 2022), suma totală fără TVA – 22 900,00 lei (suma totală cu TVA – 27 480,00 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 3. A respinge ofertele operatorilor economici S.R.L. „Artisoro” și S.R.L. „Metrompaș”, depuse pentru Lotul 3 – Registre, deoarece suma ofertelor depășește bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție și a anula procedura de achiziție a blanchetelor și formularelor (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669404790682 din „25” noiembrie 2022), pentru lotul respectiv. 4. A publica repetat invitația de participare pentru Lotul nr.3 - Registre, cu revizuirea bugetului planificat și respectarea termenelor prevăzute de legislația în vigoare. Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art.65 „Termene pentru încheierea contractelor de achiziții sectoriale” (1) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi pot fi încheiate numai după împlinirea termenelor de așteptare de 11 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire. (2) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi, încheiate înainte de împlinirea termenului prevăzut la alin. (1), sunt lovite de nulitate. - art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.

Data atribuirii

02/01/2023 14:47