Motivul deciziei:
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669408491687 din „25” noiembrie 2022 privind achiziționarea Serviciilor de deservire tehnică periodică și reparații auto şi piese de schimb auto, conducându-se de prevederile Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 11 – Chișinău, oferta operatorului economic S.R.L. „Aria-Duca” reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a Serviciilor de deservire tehnică periodică și reparații auto şi piese de schimb auto (ocds-b3wdp1-MD-1669408491687 din „25” noiembrie 2022), suma totală fără TVA – 339 945,50 lei (suma totală cu TVA – 407 934,60 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 2. A anula procedura de achiziție pentru Loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 și 10, din motiv că nu a fost depusă nici o ofertă. Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art.65 „Termene pentru încheierea contractelor de achiziții sectoriale” (1) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi pot fi încheiate numai după împlinirea termenelor de așteptare de 11 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire. (2) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi, încheiate înainte de împlinirea termenului prevăzut la alin. (1), sunt lovite de nulitate. - art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”. Vă mulțumim pentru participare!Data atribuirii