Detalii decizie

Detalii decizie
ofertă refuzată
Aflux-Prim

Motivul deciziei:

La etapa depunerii ofertelor, s-a constatat că, din motive legate de factorul uman, a fost anexat formularul nr.1 pentru etapa 1 și formularul nr.5 pentru etapa 1 și etapa 2. Astfel, lista cu cantități anexată de AC s-a dovedit a fi incompletă. Așa cum, doar doi OE din cei patru participanți la lot au sesizat cu întîrziere specialiștii AC și au primit formularul nr.1 etapa 2, iar această informație deja nu mai putea fi modificată (suplinită) pe platforma electronică, astfel OE fiind puși în condiții de inegalitate, lotul SE ANULEAZĂ în conformitate cu prevederile ce urmează: Articolul 71. Anularea procedurii de achiziție publică (1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.

Data atribuirii

19/08/2022 10:00