Detalii decizie

Detalii decizie
ofertă acceptată
CLIMATEC

Motivul deciziei:

În conformitate cu prevederile în vigoare în domeniul achiziţiilor publice şi Decizia de atribuire a contractului DAC-11/2022 din 08.06.2022 la procedura COP nr. ocds-b3wdp1-MD-1652785344185 din 03.06.2022 privind „Modernizarea schemei de alimentare cu energie termică a imobilului Serviciul Arhivă al Primăriei mun.Bălți din str.Decebal, 99A, mun. Bălți”, conform necesităților Primăriei mun.Bălți, contractul este atribuit conform criteriului ”cel mai mic preț fără TVA pe lista întreagă și îndeplinirea tuturor criteriilor de selecție și cerințelor din caietul de sarcini”.Comentarii: Operatorul economic a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit devizele, graficul de executare, garanțiile, declarațiile şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic SRL ”Climatec” a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzînd toate lucrările şi respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini. Prețul redus al ofertei se datorează aplicării salariului de 64,84 lei, fapt care a stat la baza calculelor pentru manoperă (conform Formularului nr.3 - diferență de -22,00% față de devizul beneficiarului); aplicării coeficienților: Depozitare 0% din 2%, Transport 4% din 8%, Regie 6% din 14.5%, Beneficiu 2% din 6%; Clarificările oferite de operatorul economic se anexează pe platforma electronică.

Data atribuirii

03/06/2022 10:00

Documente