Motivul deciziei:
Anularea procedurii de achiziție publică:
În temeiul art. 71 alin. (1) lit.1) din Legea 131/2015
Argumentare: Oferta depusă la licitație nu întrunește condițiile de calificare expuse în documentația de atribuire, nu au fost transmise documentele confirmative în conformitate cu cerințele din DUAE.
Mențiuni: Nu au fost luate în considerație informațiile transmise pe data de 24 iunie 2021. Din înscrisul de mai jos nu reiese confirmarea că ați transmis informația către autoritatea contractantă (Documentele cu aplicarea semnăturii electronice urma să le transmiteți la adresa serviciulachizitiipublice@gmail.com termeni cît mai reduși, dar nu mai tîrziu de 21.06.2021 ora 09-00.)
-------- Пересылаемое сообщение --------
От кого: Maistcons Grup SRL
Кому: Maistcons Grup SRL
Дата: Понедельник, 21 июня 2021, 10:29 +03:00
Тема: Self: Re[2]: clarificari
Pe lîngă aceasta, nu ați demonstrat experiența similară printr-un contract de prestări servicii de elaborare a DPD pentru reparația străzii cu amenajare de trotuare, piste pentru bicicliști și locuri de parcare, instalare de semafoare, proiectare de iluminat stradal separat pentru carosabil și trotuare, transferul/scoaterea conductelor termice și de gaze, proiectarea canalizării pluviale cu instalarea stațiilor de epurare. Ați transmis o serie de documente care nu au fost solicitate și nu au relevanță pentru procedura în cauză (scrisori de recomandare efectuare lucrări, certificat pentru diriginte de șantier în construcții civile, raport financiar, contract cu laboratorul de încercări), totodată, nu ați anexat certificate de atestare tehnico-profesională pentru specialiști în proiectare de drumuri. În același timp, declarația privind personalul de specialitate, la rîndul ei nu conține semnătură electronică. Se constată o întocmire defectuoasă a documentelor de participare la licitație. Nu este resimțită o seriozitate și o bună intenție din partea ofertantului.