Detalii decizie

Detalii decizie
ofertă acceptată
Aproservice-X

Motivul deciziei:

În conformitate cu art. 69 al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul COP privind achiziționarea Imprimantelor multifuncționale (Cod CPV 30232110-8), lansat prin SIA RSAP sub nr. ocds-b3wdp1-MD-1618949976044, precum și în conformitate cu pct. 40 al Regulamentului privind achiziţia bunurilor şi serviciilor prin cererea ofertelor de preţuri, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987/2018, Grupul de lucru pentru achiziții în cadrul AGEPI a constatat că ofertele prezentate de operatorii economici ”Aproservice -X” S.R.L. și ”X-Service” S.R.L. corespund cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice solicitate de Autoritatea contractantă în Anunțul de participare. Grupul de lucru pentru achiziții, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziționare a imprimantelor multifuncționale, cod CPV 30232110-8, operatorului economic ”Aproservice -X” S.R.L. cu propunerea financiară 374900,00 lei fără TVA/ 449880,00 lei cu TVA.

Data atribuirii

04/05/2021 15:10

Documente