Detalii decizie

Detalii decizie
ofertă acceptată
Universinj

Motivul deciziei:

În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1592915483545 din 10.08.2020, ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1592915483545 din 29.07.2020, în vederea achiziţionării lucrărilor de proiectare pentru executarea detaliilor de execuție și groapa de împrumut pe drumul M3 Chişinău – Comrat – Giurgiuleşti – frontiera cu România (ocolire or.Vulcănești), km 0,00-8,58, vă comunicăm următoarele: În rezultatul evaluării ofertelor, grupul de lucru a solicitat clarificări operatorului economic S.R.L,,Universinj,, în baza demersului nr. 06-22/3547 din 30.07.2020, referitor la prezentarea documentelor confirmative ce țin de formarea prețului ofertei propuse din considerente că aceasta este anormal de scăzută, mai puțin de 85%, din valoarea lucrărilor calculată de autoritatea contractantă. Documentele au fost prezentate în termenii stabiliți, conținînd informația de rigoare. Operatorii economici participanți conform documentelor de calificare au prezentat oferte care corespund cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi tehnică rutieră specializată care urmează a fi antrenată la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertelor s-a constatat că operatorii economici participanţi au elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Conform clasamentului cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.R.L,,Universinj,, în sumă de 1 562 857,00 (un milion cinci sute șaizeci și două mii opt sute cincizeci și șapte lei) fără TVA și 1 875 458,40 (un milion opt sute șaptezeci și cinci mii patru sute cincizeci și opt lei, 40 bani) inclusiv TVA. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul cîştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.

Data atribuirii

29/07/2020 10:00