Detalii decizie

Detalii decizie
ofertă acceptată
STACI GRUP

Motivul deciziei:

În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1590473108492 din 25.06.2020 ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1590473108492 din 17.06.2020, în vederea achiziţionării lucrărilor de asigurare a stabilității terasamentelor și restabilirea îmbrăcămintei rutiere pe drumul G64 R6 – Bănești – Telenești – Budai – M5, km 13, vă comunicăm următoarele: Procedura de achiziții este repetată din considerente că licitația publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1587534019523 din 15.05.2020 a fost anulată, din motiv că niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire. Toți operatorii economici calificați au prezentat oferte care corespund cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi tehnică rutieră specializată care urmează a fi antrenată la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertelor s-a constatat că operatorii economici calificați au elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Conform clasamentului cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.R.L.,,Staci Grup,, în sumă de 6 300 212,76 (șase milioane trei sute mii două sute doisprezece lei, 76 bani) fără TVA și 7 560 255,31 (șapte milioane cinci sute șaizeci mii două sute cinzeci și cinci lei, 31 bani) inclusiv TVA. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul cîştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.

Data atribuirii

17/06/2020 10:00

Documente