Achiziție - Tehnică de calcul și echipament de simulare VR/AR (repetat)

Achiziție Universitatea de Stat din Moldova

Informație generală

Tehnică de calcul și echipament de simulare VR/AR (repetat)
2,210,500.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1574109218450

Tehnică de calcul și echipament de simulare VR/AR (repetat)


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
18/11/2019 23:44
clarificări
28/11/2019 08:00
depunere
03/12/2019 20:00
deschidere oferte
04/12/2019 13:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Procedura va fi repetată cu modificarea documentației de atribuire (majorarea termenului de livrare).

Surse de finanțare

data validării: 18/11/2019 20:34
Trezoreria de Stat

suma planificată 2,210,500.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
Lot 1 1,800,000.00 MDL 18,000.00 MDL 30200000-1 Unitate PC (Programmer), inclusiv tastatură, mouse și monitor (Brand Name International) 42 Bucata Lot anulat 2019-12-04 13:00:00
Lot 2 155,000.00 MDL 1,550.00 MDL 30200000-1 Ecran virtual montat pe cap 2 Bucata Lot anulat 2019-12-04 13:18:30
30200000-1 Cască VR și controler mișcare mâini 10 Bucata
Lot 4 250,000.00 MDL 2,500.00 MDL 30200000-1 Adapter wireless 6 Bucata Lot anulat 2019-12-04 13:37:00
30200000-1 Cască VR cu cablu 6 Bucata
30200000-1 Set pentru adapterul wireless 6 Bucata
30200000-1 Urmăritori (trackers) 6 Bucata
Lot 3 5,500.00 MDL 55.00 MDL 30200000-1 Ochelari (cutie) 20 Bucata Lot anulat 2019-12-04 13:55:30

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcinibiddingDocumentsAchizițiedescription20/11/2019 19:17Descarca
caiet de sarcinibiddingDocumentsAchizițiedescription19/11/2019 17:58Descarca
DUAEbiddingDocumentsAchizițiedescription19/11/2019 01:19Descarca
caiet de sarcinibiddingDocumentsAchizițiedescription19/11/2019 01:14Descarca
F4.1biddingDocumentsAchizițiedescription19/11/2019 00:08Descarca
F4.2biddingDocumentsAchizițiedescription19/11/2019 00:08Descarca
documentatia standardbiddingDocumentsAchizițiedescription19/11/2019 00:04Descarca
anunt de participaretenderNoticeAchizițiedescription18/11/2019 23:44Descarca

Persoană de contact

Clarificări

MONITOR+CASE+KEYBOARD+MOUSE = Acelaşi Brand (Brand Name International)
pentru Lot 1
19.11.2019 11:37

Buna ziua! In Caiet de sarcini Dvs. solicitati parametri de la calculator asamblat local de la componente a diferitor producatori, dar indica "MONITOR+CASE+KEYBOARD+MOUSE = Acelaşi Brand (Brand Name International)" ce nu este real. Solicitam scimbarea parametri tehnice cu caracteristici reale a calculatoarelor de tip ”Brand Name International”. Sau scoateti sintagme ”MONITOR+CASE+KEYBOARD+MOUSE = Acelaşi Brand (Brand Name International)” pentru pot fi propuse echipamente asamblate local in RM. Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.11.2019 18:01

Va multumim pentru intrebare. Caietul de sarcini a fost modificat. Daca mai apar neclaritati, rugam sa ne scrieti. O seara frumoasa.

... afișează tot conținutul

Statia de lucru: Sloturi PCIE
pentru Achiziție
19.11.2019 18:51

Vă rugăm să clarificați dacă puteți oferi un computer cu trei sloturi de expansiune: x16 și două x1 sau x4?
Placa video va ocupa un slot, celelalte două vor fi gratuite pentru extinderea viitoare
Vă mulțumesc tare mult pentru răspunsul dumneavoastră prompt

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.11.2019 17:51

Vă mulțumim pentru întrebare. Vom modifica caietul de sarcini și vom indica numărul de sloturi minime. Daca mai apar neclaritati, rugam sa ne scrieti. O seara frumoasa.

... afișează tot conținutul

Lotul_1 Computer Brand Name International
pentru Achiziție
20.11.2019 12:12

Buna ziua!

Va rugam sa explicati Chipset: min de tip Intel C246 sau echivalent, deoarece indicarea producatorului si a modelului concret contravine legislatiei in vigoare, ce poate duce la contestarea documentatiei de atribuire, astfel solicitam stipularea in caietul de sarcini a parametrilor functionali, care trebui indepliniti pentru chipsetul dat-?
Va multumim anticipat!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.11.2019 18:01

Vă mulțumim pentru întrebare. Ținem să menționăm că au fost incluse cuvintele "sau echivalent", totodată, după discuția cu specialiștii, am convenit de a modifica caietul de sarcini, care în scurt timp va fi publicat în platformă. În caz că vor apare și alte neclaritati, rugăm mult să ne scrieți. O seară frumoasă.

... afișează tot conținutul

11. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: 14 zile după semnarea contractului
pentru Achiziție
20.11.2019 12:24

Buna ziua!
Dorim sa atragem atentia grupului de lucru asupra faptului, ca Dstra solicitati achizitionarea statiilor grafice foarte performante, care urmeaza sa fie asamblate la uzina producatorului la comanda preventiva si care poate fi executata in termenul cel mai restrins posibil timp de 30 zile lucratoare, iar solicitarea termenului de 14 zile după semnarea contractului, pentru executarea acestuia, dovedeste nu altceva, decit faptul ca licitatia data este trucata si organizata sub un BRAND/Producator/Companie anume, care deja a comandat aceste statii la producator, iar tinind cont si de termenul de GARANTIE solicitat si anume: Garanție: 5 ani garanție oficială a producătorului pentru toate componentele și monitor, ceea ce face referinta direct la un singur PRODUCATOR care este HP, putem sigur confirma cele expuse anterior referitor la organizarea trucata si petrecerea netransparenta a procedurii respective de achizitie a bunurilor din mijloace publice bugetare...
Va rugam sa modificati termenul de livrare intr-un termen real de minim 30 zile, pentru participarea larga a operatorilor economici si asigurarea unei concurente eficiente, reale si sanatoase, altfel ne rezervam dreptul sa contestam documentele de atribuire si procedura in cauza.
Va multumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.11.2019 19:11

Vă mulțumim pentru întrebare. Vă aducem la cunoștință că deloc nu avem intențiile descrise, întrucît 14 zile este termenul real rămas din 2019 pentru livrare, doar atît. De altfel, cu privire la întrebarea dvs privind termenul de livrare, zilele acestea au fost discuții cu finanțatorii și posibil va fi mărit dar încă nu avem un răspuns exact. Cît privește garanția 5 ani, se știe doar că nu numai un singur producător oferă 5 ani garanție oficială! Cu toate acestea, vom modifica caietul de sarcini în privința termenului, întrucît nu vom încăpea în buget. În caz că vor apare și alte neclaritati, rugăm mult să ne scrieți. O seară frumoasă.

... afișează tot conținutul

Cartelă grafică: min de tip NVIDIA RTX 2070 sau echivalent, memorie minim 8 GB, min 256 bit, min 1700/1800 MHz, Display Port min 1.2, 2 x HDMI, specificați producătorul
pentru Lot 1
21.11.2019 17:58

pentru această categorie de plăci video, în majoritatea absolută a cazurilor, sunt integrate I/O: 3x sau 2x DisplayPort 1.2 și 1x HDMI.
Vă rugăm să modificați cerințele pentru plăci video.
Vă rugăm, de asemenea, să clarificați dacă placa video poate fi instalată de la un al treilea producător (MSI, ASRock, Inno 3D, ș.a.), și nu de la producătorul computerului (brand name).

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.11.2019 15:07

Vă mulțumim pentru întrebare. În acest sens, caietul de sarcini va fi modificat și vom solicita pentru cartela grafică: 2 x HDMI sau 1 x HDMI și 1 x DP to HDMI adapter. Cît privește producătorul cartelei, solicităm să fie de la producătorul computerului (brand name).

De altfel, ținem să vă informăm că pentru a modifica termenul de livrare la 30 zile vom fi nevoiți să anulăm această procedură și să o repetăm în scurt timp. Vă mulțumim pentru clarificări și sperăm la o colaborare frumoasă.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lot 1 1,800,000.00 MDL Lot anulat
Lot 2 155,000.00 MDL Lot anulat
Lot 4 250,000.00 MDL Lot anulat
Lot 3 5,500.00 MDL Lot anulat