Achiziție - achiziționarea lucrarilor de reparatie capitala, etajul 2, in incinta CMF-5 din str. I. L. Caragiale 1, mun. Chisinau, (a II jumatate)

Achiziție IMSP AMT Buiucani

Informație generală

IMSP AMT Buiucani
1003600153131
achiziționarea lucrarilor de reparatie capitala, etajul 2, in incinta CMF-5 din str. I. L. Caragiale 1, mun. Chisinau, (a II jumatate)
1,250,000.00 MDL
nereușit
ocds-b3wdp1-MD-1574097284374

achiziționarea lucrarilor de reparatie capitala, etajul 2, in incinta CMF-5 din str. I. L. Caragiale 1, mun. Chisinau, (a II jumatate)


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
18/11/2019 19:21
clarificări
27/11/2019 00:00
depunere
01/12/2019 00:00
deschidere oferte
01/12/2019 00:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 18/11/2019 17:15
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,250,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,250,000.00 MDL 45400000-1 achiziționarea lucrarilor de reparatie capitala, etajul 2, in incinta CMF-5 din str. I. L. Caragiale 1, mun. Chisinau, (a II jumatate) 1 Bucata 03.12.2019 - 31.12.2019
str. Ion Luca Carageale, 2

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
documentatia_standard_lucrari.docxbiddingDocumentsAchizițiedocumentatia_standard_lucrari.modificata19/11/2019 15:43Descarca
anunt_lucrari.docbiddingDocumentsAchizițieanunt_lucrari. modificat19/11/2019 15:43Descarca
fisa date.docxbiddingDocumentsAchizițiefisa date modificata19/11/2019 15:43Descarca
anunt_lucrari.docbiddingDocumentsAchizițieanunt_lucrari.18/11/2019 19:21Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsachiziționarea lucrarilor de reparatie capitala, etajul 2, in incinta CMF-5 din str. I. L. Caragiale 1, mun. Chisinau, (a II jumatate) caiet de sarcini18/11/2019 19:21Descarca
duae_lucrari.docbiddingDocumentsAchizițieduae_lucrari18/11/2019 19:21Descarca
fisa date.docxbiddingDocumentsAchizițiefisa date18/11/2019 19:21Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchizițiecaiet de sarcini.18/11/2019 19:21Descarca
documentatia_standard_lucrari.docxbiddingDocumentsAchizițiedocumentatia_standard_lucrari.docx18/11/2019 19:21Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Criteria si cerinte de calificare
pentru Achiziție
19.11.2019 13:33

1)In ce temei legal (legea article) solicitati certificatele ISO 14001 si 9001? Aceste certificate nu sunt obligatorii pentru activitatea in constructii/reparatii! 2) in ce temei legal ( legea articol) solicitati disponibilitatea de bani lichizi 1500000 lei MD daca este solicitat expres garantia de buna executie 3) termen de executare-20 zile! Este un termen absurd tinind cont de lucrarile solicitate! Ca exemplu uscarea tencuielii din mortar este de 1 zi pentru fiecare 1 mm , 1zi x 20 mm (indicat in caietul de sarcini CF02A)= 20 zile exact termenul de executare a intregului contract! Raspundeti va rog in parte la fiecare intrebare in parte!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.11.2019 17:30

Legea 131 din 15.07.2015
- Articolul 18. Criterii de calificare şi selecţie e) standarde de asigurare a calităţii;
f) standarde de protecţie a mediului.
- Articolul 23. Standarde de asigurare a calităţii
- Articolul 24. Standarde de protecție a mediului
Datorita faptului ca IMSP AMT Buiucani este instituție de stat si utilizează banii publici este obligata sa respecte Legea bugetului care nu prevede avans pentru executarea lucrărilor nu se accepta, atunci in respectarea art. 7 – eficienta banilor publici suntem obligați sa ne asiguram ca operatorul economic are bani lichizi pentru executarea lucrărilor.
Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului, articolul 68(8) La achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia. Garanţia de bună execuţie se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice. HG Nr. 669 din 27-05-2016 Secţiunea 9. Garanţia de asigurare a executării contractului p. 157. La achiziţia publică de lucrări, autoritatea contractantă va cere ofertantului să depună în timpul încheierii contractului o asigurare a executării lui sub formă de garanţie. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Datorita faptului ca IMSP AMT Buiucani este instituție de stat si planificarea este întocmita pentru anul calendaristic care începe la o1.01. si se sfarseste la 31.12. valorificarea banilor publice este obligatorie si legala de îndeplinire pentru instituțiile de stat. si a doua condiție pentru care a fost stipulat termenul de 20 zile pentru executarea contractului este faptul ca pentru prima jumătate de reparație a etajului care este un volum mai mare a fost stabilit 30 de zile pentru execuție si pentru a doua jumătate volumul căreia este mai mic s-a stabilit 20 zile de execuție.

... afișează tot conținutul

anunt de participare
pentru Achiziție
19.11.2019 18:05

Referirea incorectă, în documentaţia de atribuire, la un certificat ISO.
ISO fiind un standard englezesc, autoritatea contractantă nu trebuie să limiteze participarea la procedură a celor care au implementat alte tipuri de standarde dar echivalente (specifice altor ţări). În acest sens, o cerinţă nerestrictivă ar trebui să îmbrace forma „ISO 9001 sau echivalent”, dacă ne raportăm la mangementul calităţii si respectiv ISO 14001.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.11.2019 18:10

Legea 131 din 15.07.2015 - - Articolul 23. Standarde de asigurare a calităţii - Articolul 24. Standarde de protecție a mediului, credem ca aceste 2 art. descriu in totalmente cerintele si modalitatea. Multumim O seara frumoasa

... afișează tot conținutul

Standardele naționale
pentru Achiziție
19.11.2019 22:49

1) In RM există o listă a standardelor naționale care ar trebui sa fie călăuză atit pentru participanți cit si pentru organizatorii licitațiilor, IMSP AMT Buiucani ar fi bine sa se familiarizeze cu acestea (priviți Institutul de Standardizare din Moldova). 2) Raspunsul de mai sus cu privire la art. 23 si 24 din Legea 131 - nu ține. Nu veți găsi în legea nominalizată nimic ce ține de ISO. 3) Cerința de prezentare a certif. ISO favorizează unele firme care au acest doc. și ingradeste dreptul de participare a altora care nu au procurat un certificat NEOBLIGATORIU de catre legislația în vigoare. CONCLUZIE: Este o șmecherie, sau cum spun, în ultimul timp, unii politicieni - este o schema. P.S. ANSC știe răspunsul, doritorii pot controla.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.11.2019 11:31

Buna dimineatza! In RM exista legea 131 din 15.07.2015 la care noi toti atat cat operatorii economici cat si autoritatile contractante suntem obligati sa ne conformam si sa respectam. Odata cu modificarile in lege suntem credem si noi obligati sa ne modificam, cu mult mai mult ca stiti ca in medicina sunt aparate moderne care necesita stricta ajustarea a tuturor parametri . noi suntem obligati sa prestam servicii de calitate certificate de comisia de acreditgare asa si dre sunteti obligati sa indepliniti cerintele legislatiei in vigoare prin demostrarea certificatelor de calitate ISO - Legea 131 din 15.07.2015 - Articolul 18. Criterii de calificare şi selecţie e) standarde de asigurare a calităţii; f) standarde de protecţie a mediului. Pentru explicarea tuturor cerintelor inaintate de dre este Agentia Achizitii Publice, asa cum noi ca autoritatea contractanta nu ezitam sa ne adresam cu orice intrebare explicatie etc, credem ca si dre sunteti in drept sa o faceti si daca noi nu suntem credibili in explicatii atunci dlor sigur va vor raspunde . Ne pare rau de invinuirile inaintate, deoarece utilizam banii publici si cu mare greu ni se ofera, vrem sa facem lucruri frumoase si utile sa muncim pentru binele tuturora. Respectam legislatia in vigoare si doar atat. O zi minunata si doamne ajuta.

... afișează tot conținutul

Participanți

achiziționarea lucrarilor de reparatie capitala, etajul 2, in incinta CMF-5 din str. I. L. Caragiale 1, mun. Chisinau, (a II jumatate) 1,250,000.00 MDL
29/11/2019 14:23
749,870.81 MDL
Ofertă refuzată
27/11/2019 10:23
863,049.32 MDL
Ofertă refuzată