Achiziție - Tehnică de calcul

Achiziție Ministerul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale

Informație generală

Tehnică de calcul
222,955.00 MDL
perioada de clarificari
ocds-b3wdp1-MD-1764851933182

Tehnică de calcul


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
04/12/2025 14:44
clarificări
05/12/2025 15:00
depunere
10/12/2025 14:00
deschidere oferte
10/12/2025 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 04/12/2025 13:33
Trezoreria de Stat

suma planificată 222,955.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Computer All-in-One 112,255.00 MDL 30200000-1 bunuri 10 Bucata 15.12.2025 - 30.12.2025
Piața Marii Adunări Naționale, 1
Aparat multifuncțional cu tehnologie de tipărire laser 110,700.00 MDL 30200000-1 bunuri 13 Bucata 15.12.2025 - 30.12.2025
Piața Marii Adunări Naționale, 1

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare tehnică de calcul.signed (1).pdftenderNoticeAchiziție-04/12/2025 14:44Descarca
duae.docevaluationCriteriaAchiziție-04/12/2025 14:44Descarca
doc stand bunuri.docxbiddingDocumentsAchiziție-04/12/2025 14:44Descarca
anunț de participare tehnică de calcul.signed (1).pdftenderNoticeComputer All-in-One-04/12/2025 14:44Descarca
anunț de participare tehnică de calcul.signed (1).pdftenderNoticeAparat multifuncțional cu tehnologie de tipărire laser -04/12/2025 14:44Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Termenul de livrare
pentru Achiziție
04.12.2025 16:35

Bună ! Termenul de depunere a ofertelor a fost stabilit de Dumneavoastră pentru data de 10 decembrie 2025. Evaluarea ofertelor va fi efectuată într-o zi. În acest caz, decizia privind desemnarea câștigătorului va fi expediată pe 11 decembrie 2025. Însă, Dumneavoastră nu veți putea încheia contractul mai devreme de 17.12.2025 din cauza termenului obligatoriu de așteptare de 5 zile pentru depunerea eventualelor contestații (acest lucru este imposibil de evitat). Termenul de livrare, conform Anunțului de participare, este stabilit la 10 zile calendaristice de la data semnării contractului, adică vorbim despre o posibilă livrare până la 27.12.2025 inclusiv. Ministerul Finanțelor acceptă facturile fiscale spre plată până pe 23 decembrie, ulterior sistemul financiar se blochează. Înseamnă oare acest lucru că este permisă emiterea facturilor pentru bunuri în avans, pentru a reuși executarea contractului până la „termenul limită” stabilit de Ministerul Finanțelor, iar livrarea bunurilor să aibă loc ulterior? De asemenea, vă rugăm să explicați care este sensul termenului de valabilitate a ofertei de 60 de zile, dacă se preconizează semnarea contractului cât mai curând posibil, iar contractul propriu-zis este valabil formal până la 31.12.2025. Vă mulțumim

... afișează tot conținutul

Lotul 2
pentru Achiziție
04.12.2025 16:13

Bună ziua, vă rugăm să explicați mai detaliat această cerință: 1 cartuș original pentru min. 10 000 pagini, analog (070H). Vă mulțumim anticipat!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.12.2025 16:45

Bună ziua! Aparatul multifuncțional va fi dotat cu un cartuș original cu capacitate de imprimare a min. 3000 pagini, plus un cartuș original de rezervă cu capacitate de imprimare a min. 10 000 pagini.

... afișează tot conținutul

Răspuns (4 dec 2025, 16:31):
pentru Achiziție
04.12.2025 16:44

Adică am înțeles corect că aveți nevoie exclusiv de cartușul original 070H, iar o ofertă cu un cartuș compatibil cu 070H ar însemna descalificarea participantului? Întrebarea este că termenul de livrare este de doar o săptămână, iar cartușele solicitate de Dvs. pot fi furnizate doar de un singur, poate doi agenți economici.

... afișează tot conținutul