Achiziție - Administrarea și întreținerea cimitirelor municipale și memorealelor militare de proprietate publică

Achiziție Primăria mun. Bălți

Informație generală

Administrarea și întreținerea cimitirelor municipale și memorealelor militare de proprietate publică
3,083,333.33 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1764762253091

Administrarea și întreținerea cimitirelor municipale și memorealelor militare de proprietate publică


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
03/12/2025 14:00
clarificări
18/12/2025 15:00
depunere
05/01/2026 10:00
deschidere oferte
05/01/2026 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Procedura se anuleaza din motivul că la etapa intocmirii Caietului de sarcini, nu s-a tinut cont de prevederile CODULUI FISCAL AL REPUBLICII MOLDOVA: Articolul 103. Scutirea de T.V.A. (1) Se scutesc de T.V.A. fără drept de deducere: 15) serviciile de înhumare şi incinerare a corpurilor umane sau animale şi activităţi conexe: pregătirea cadavrelor către înhumare sau incinerare, îmbălsămarea şi servicii oferite de întreprinderile de pompe funebre; închirierea încăperilor în saloanele pentru răposaţi; închirierea sau vînzarea locurilor de veci; întreţinerea mormintelor; amenajarea şi întreţinerea cimitirelor; transportarea cadavrelor; ritualurile şi ceremoniile efectuate de organizaţiile religioase; organizarea funeraliilor şi ceremoniilor de incinerare; confecţionarea şi/sau livrarea sicrielor, coroanelor;

Surse de finanțare

data validării: 03/12/2025 12:05
Trezoreria de Stat

suma planificată 3,083,333.33 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
3,083,333.33 MDL 98300000-6 Administrarea și întreținerea cimitirelor municipale și memorealelor militare de proprietate publică 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
documentatia _standard_servicii întreținerea cimitirelorbiddingDocumentsAchizițiedocumentatia standard03/12/2025 14:00Descarca
43 Anunț_de_intenție - Întreținerea cimitirelorbiddingDocumentsAchizițieanunț de intenție03/12/2025 14:00Descarca
Anunț de participare - Întreținerea cimitirelorbiddingDocumentsAchizițieanunț de participare03/12/2025 14:00Descarca
DUAEbiddingDocumentsAchizițieduae word03/12/2025 14:00Descarca
DUAE.semnatbiddingDocumentsAchizițieduae pdf03/12/2025 14:00Descarca
declaratie_robiddingDocumentsAchizițiedeclaratie word03/12/2025 14:00Descarca
declaratie_ro.semnatbiddingDocumentsAchizițiedeclaratie pdf03/12/2025 14:00Descarca
anexa nr.22 si nr.23biddingDocumentsAchizițiespecificatia tehnică, de pret03/12/2025 14:00Descarca
Caiet de sarcini, Lista cu cantitățibiddingDocumentsAchizițiecaiet de sarcini, lista cu cantitati03/12/2025 14:00Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Estimarea valorii
pentru Achiziție
05.12.2025 10:49

Bună ziua onorată autoritate contractantă! Solictiăm să ne să ne răspundeți la următoarele întrebări:
1) În baza la ce criterii a fost făcută valoarea estimată?
2) A fost sau nu luat în considerație faptul majorării salariului minim pentru 2026?
3) A fost sau nu luat în considerație faptul majorării resurselor energetice (combustibil, energie electrică, etc.) ?
4) A fost sau nu luat în considerație majorarea tuturor materialelor inerte, precum și alte materiale specificate în caietul de sarcini?
Totodată, conform calculelor estimate efectuate, valoarea propusă de Dumneavoastră este subestimată, din care considerente, solicităm respectuos să reevaluați valoarea contractului.
O zi bună în continuare !

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.12.2025 17:20

Valoarea estimată este determinată de sursele financiare planificate spre aprobare în bugetul pentru anul 2026. Conform principiilor care guvernează achizițiile publice, valoarea estimată se calculează pe baza condițiilor economice și a prețurilor de piață valabile la momentul inițierii procedurii. Autoritatea contractantă nu poate lua în considerare proiecții speculative sau majorări viitoare ale costurilor (salarii, combustibil, materiale) care nu sunt oficiale și aplicabile la data elaborării documentației de atribuire. Riscul economic legat de fluctuațiile de preț pe durata executării contractului este, de regulă, asumat de către operatorul economic. Valoarea estimată nu va fi reevaluată sau modificată în această etapă a procedurii de achiziție. Operatorii economici sunt invitați să-și elaboreze ofertele de preț pe baza propriilor analize de costuri, riscuri și strategii comerciale, luând în considerare cerințele Caietului de Sarcini.
Procedura se anuleaza din motivul că la etapa intocmirii Caietului de sarcini, nu s-a tinut cont de prevederile CODULUI FISCAL AL REPUBLICII MOLDOVA:
Articolul 103. Scutirea de T.V.A. (1) Se scutesc de T.V.A. fără drept de deducere: 15) serviciile de înhumare şi incinerare a corpurilor umane sau animale şi activităţi conexe: pregătirea cadavrelor către înhumare sau incinerare, îmbălsămarea şi servicii oferite de întreprinderile de pompe funebre; închirierea încăperilor în saloanele pentru răposaţi; închirierea sau vînzarea locurilor de veci; întreţinerea mormintelor; amenajarea şi întreţinerea cimitirelor; transportarea cadavrelor; ritualurile şi ceremoniile efectuate de organizaţiile religioase; organizarea funeraliilor şi ceremoniilor de incinerare; confecţionarea şi/sau livrarea sicrielor, coroanelor;

... afișează tot conținutul