Achiziție - Tehnică de calcul

Achiziție Universitatea de Stat din Moldova

Informație generală

Tehnică de calcul
8,560,098.40 MDL
perioada de clarificari
ocds-b3wdp1-MD-1764103261627

Tehnică de calcul - conform documentației de atribuire publicată pentru procedura dată.


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
26/11/2025 09:27
clarificări
12/12/2025 13:00
depunere
31/12/2025 13:00
deschidere oferte
02/01/2026 08:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 25/11/2025 21:18
Trezoreria de Stat

suma planificată 8,560,098.40 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
Lotul nr. 1 120,000.00 MDL 1,200.00 MDL 30200000-1 All-in-One PC Desktop (Brand Name International) 6 Bucata 30.01.2026 - 01.02.2026
str.Alexe Mateevici 60
2026-01-02 08:00:00
Lotul nr. 2 384,800.00 MDL 3,848.00 MDL 30200000-1 All-in-One PC Desktop (Brand Name International) 26 Bucata 30.01.2026 - 01.02.2026
str.Alexe Mateevici 60
2026-01-02 08:18:30
Lotul nr. 3 136,000.00 MDL 1,360.00 MDL 30200000-1 Imprimantă A4 MFU laser 10 Bucata 30.01.2026 - 01.02.2026
str.Alexe Mateevici 60
2026-01-02 08:37:00
Lotul nr. 4 36,000.00 MDL 360.00 MDL 30200000-1 Aparat foto digital 1 Bucata 30.01.2026 - 01.02.2026
str.Alexe Mateevici 60
2026-01-02 08:55:30
Lotul nr. 5 10,400.00 MDL 104.00 MDL 30200000-1 Proiector: Portabil Smart LED 1 Bucata 30.01.2026 - 01.02.2026
str.Alexe Mateevici 60
2026-01-02 09:14:00
Lotul nr. 6 6,000.00 MDL 60.00 MDL 30200000-1 Scanner: Overhead (de tip vertical)
portabil
1 Bucata 30.01.2026 - 01.02.2026
str.Alexe Mateevici 60
2026-01-02 09:32:30
Lotul nr. 7 6,400.00 MDL 64.00 MDL 30200000-1 Ochelari VR autonome 1 Bucata 30.01.2026 - 01.02.2026
str.Alexe Mateevici 60
2026-01-02 09:51:00
Lotul nr. 8 10,400.00 MDL 104.00 MDL 30200000-1 Dispozitiv NAS (Network Attached Storage) 1 Bucata 30.01.2026 - 01.02.2026
str.Alexe Mateevici 60
2026-01-02 10:09:30
Lotul nr. 9 172,886.40 MDL 1,728.86 MDL 30200000-1 Scanner
Laser Aided Profiler
1 Bucata 30.01.2026 - 01.02.2026
str.Alexe Mateevici 60
2026-01-02 10:28:00
Lotul nr. 10 20,667.00 MDL 206.67 MDL 30200000-1 Scaner 3D 1 Bucata 30.01.2026 - 01.02.2026
str.Alexe Mateevici 60
2026-01-02 10:46:30

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
2025-12-05 - anunț de participare modificat.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunț de participare - au fost efectuate unele modificări în parte ce ține de parametrii tehnici indicați la lotul nr. 1, 2, 3, 13, 14, 15, 18 poziția 7, 19, 20, 21, 22, 23. Informația modificată este marcată cu culoare roșie.05/12/2025 16:20Descarca
2025-12-05 - documentația de atribuire modificata.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentația standard - modificata.05/12/2025 16:20Descarca
documentația de atribuire modificata.docxbiddingDocumentsAchizițieDocumentația standard modificata.05/12/2025 16:20Descarca
anunt de participare tehnica de calcul.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunț de participare26/11/2025 09:27Descarca
documentația de atribuire tehnica de calcul.docxbiddingDocumentsAchizițieDocumentația standard.26/11/2025 09:27Descarca
documentația standard.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentația standard.26/11/2025 09:27Descarca
duae tehnica de calcul usm.docxbiddingDocumentsAchizițieDUAE26/11/2025 09:27Descarca
duae.pdfbiddingDocumentsAchizițieDUAE26/11/2025 09:27Descarca
declaratie_ro beneficiarii efectivi.docbiddingDocumentsAchiziție-26/11/2025 09:27Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Info
pentru Lotul nr. 23
27.11.2025 10:01

Wi-Fi e o cerere obligatorie? Fara, se v-or lua in calcul ofertele?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.12.2025 12:30

Bună ziua. Da este o cerință obligatorie.

... afișează tot conținutul

AiO PCs, Laptop, PC Desktop - OS Microsoft Windows
pentru Achiziție
28.11.2025 17:40

Bună ziua! Conform standardului OEM Activation 3.0, producătorii de top (HP, Lenovo, Dell etc.) înscriu cheia unică de produs direct în firmware-ul plăcii de bază (BIOS/UEFI). La instalarea unei versiuni originale de Windows, sistemul «citește» automat cheia și se activează. Totodată, confirmarea vizuală a legalității se realizează prin intermediul etichetei GML (Genuine Microsoft Label). Vă rugăm să confirmați că aveți în vedere anume această variantă.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.12.2025 12:30

Bună ziua. Da, confirmăm această variantă.

... afișează tot conținutul

All-in-One PC Desktop (Brand Name International)
pentru Achiziție
28.11.2025 17:53

Bună ziua! Vă rugăm să ne precizați puterea necesară a blocului de alimentare, precum și tipul acestuia (intern sau extern). Vă mulțumim !

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.12.2025 12:31

Puterea necesară a blocului de alimentare, precum și tipul acestuia (intern sau extern), nu pot fi definite exact fără informații suplimentare, deoarece acestea depind în totalitate de producător și de specificațiile tehnice ale echipamentului. Din acest motiv nu este o cerință specifică.

... afișează tot conținutul

AiO PC
pentru Achiziție
29.11.2025 17:38

Bună ziua! Vă rugăm să ne spuneți, vă rog, vor fi acceptate procesoarele destinate laptopurilor sau totuși sunt necesare cele „desktop”? Mulțumesc

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.12.2025 12:32

Bună ziua. Toate tipurile de procesoare vor fi acceptate. Important este ca acestea să corespundă specificațiilor tehnice și cerințelor de performanță indicate în documentație.

... afișează tot conținutul

AiO PC
pentru Achiziție
29.11.2025 17:39

Bună ziua! Trebuie să existe o anumită localizare pentru tastatură: Eng/Rom sau Eng/Rus? Mulțumesc

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.12.2025 12:35

Bună ziua. Tastatura Eng/Rom. Mulțumim.

... afișează tot conținutul

AiO PC
pentru Achiziție
29.11.2025 17:50

Garanție: min. 3 ani de la distribuitor, on site
Bună ziua! Ne cerem scuze, dar în mod normal distribuitorul nu poate efectua service-ul de garanție. Pentru aceasta există centre de service autorizate de producător, care dispun de personal corespunzător și ingineri certificați. Având în vedere acest aspect, vă rugăm să revizuiți cerințele privind suportul tehnic de garanție, în sensul asigurării acestuia de către un centru de service autorizat și nu de către distribuitor, deoarece acesta este un aspect extrem de important, în special pentru echipamentele supuse unor sarcini mari.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.12.2025 12:33

Cerința „Garanție: min. 3 ani de la distribuitor, on site” rămâne valabilă, însă menționăm că, potrivit punctului 16, subpunctul 13 din Anunțul de participare, suportul tehnic și intervențiile de service sunt solicitate a fi asigurate printr-un Centru de Service Autorizat, inclusiv prin specialiști autorizați. Prin urmare, distribuitorul va asigura garanția on-site în concordanță cu aceste prevederi, respectiv prin intermediul unui centru de service autorizat, conform cerințelor producătorului.

... afișează tot conținutul

Lotul 3, Lotul 23
pentru Achiziție
29.11.2025 18:31

Stimată Autoritate Contractantă ! Constatăm cu regret că cerințele publicate în Anunțul de participare sunt copiate integral din descrierea multifuncționalei Canon i-Sensys X 1440i (https://www.canon-europe.com/business/products/office-printers/multifunction/black-and-white/i-sensys-x-1440i-series/specifications/i-sensys-x-1440i.html). Acest fapt constituie, în mod evident, o încălcare directă a prevederilor art. 7 și art. 37 din Legea nr. 131/2015. Dumneavoastră limitați în mod absolut neîntemeiat operatorii economici în posibilitatea de a oferta echipamente de imprimare, altele decât marca Canon. Vă solicităm insistent să modificați cerințele și să asigurați un mediu concurențial, fapt ce va permite obținerea celei mai bune soluții din punct de vedere al raportului preț/calitate. Vă mulțumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.12.2025 17:19

Bună ziua. Documentația a fost modificata. Analizați documentația de atribuire.

... afișează tot conținutul

Garanție / Răspuns din 1 dec 2025
pentru Achiziție
04.12.2025 13:21

Bună ziua!
Vă rugăm să ne clarificați dacă certificatele inginerilor și confirmarea statutului de service autorizat al prestatorului de servicii de garanție trebuie incluse în pachetul de documente, sau este suficient să prezentăm doar contractul cu acest prestator pentru asigurarea suportului în garanție? De asemenea, în acest contract trebuie specificate echipamentele concrete și condițiile suportului de garanție, sau poate fi doar un contract-cadru, fără obligații specifice? Înțelegem corect că astfel de contracte sunt necesare pentru toate categoriile de produse? Va fi suficientă prezentarea garanției din partea centrului de service sau este necesară garanția oficială a producătorului pentru termenele și condițiile solicitate? În ce mod trebuie confirmată această garanție, în cazul în care este necesară?
Rugăm să răspundeți la fiecare întrebare pentru a pregăti corect documentele și pentru a exclude orice interpretare ambiguă atât din partea dvs., cât și din partea participanților. Vă mulțumim anticipat!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.12.2025 17:19

În legătură cu întrebările formulate, vă comunicăm următoarele:

Certificatele inginerilor și statutul de service autorizat:
Conform punctului 16, subpunctul 13 din Anunțul de participare, suportul tehnic și intervențiile de service trebuie asigurate printr-un Centru de Service Autorizat, inclusiv prin specialiști autorizați. Prin urmare, este necesară prezentarea documentelor care confirmă acest statut (autorizație, certificări relevante). Contractul cu prestatorul nu substituie aceste dovezi.

Conținutul contractului:
Contractul trebuie să fie în concordanță cu cerința „Garanție: min. 3 ani de la distribuitor, on site” și să prevadă explicit condițiile suportului în garanție, inclusiv intervențiile on-site. Este recomandat să fie menționate echipamentele vizate și obligațiile prestatorului. Un contract-cadru fără obligații specifice nu este suficient.

Aplicabilitatea contractelor:
Da, aceste prevederi se aplică pentru toate categoriile de produse incluse în procedură, conform cerințelor din documentația de atribuire. (Conform punctului 16, subpunctul 18 din Anunțul de participare).

Tipul garanției acceptate:
Distribuitorul este responsabil să asigure garanția on-site, prin intermediul unui centru de service autorizat, conform cerințelor producătorului. Garanția emisă doar de centrul de service nu este suficientă dacă nu există angajamentul distribuitorului. Termenele și condițiile trebuie să respecte cerința minimă de 3 ani.

Modalitatea de confirmare a garanției:
Garanția trebuie confirmată prin document oficial emis de distribuitor, care să includă durata (minim 3 ani), condițiile on-site și mențiunea că suportul va fi realizat printr-un centru de service autorizat, conform cerințelor producătorului.

Distribuitorul rămâne responsabil pentru garanția on-site, iar aceasta trebuie asigurată printr-un centru de service autorizat, cu specialiști autorizați, conform cerințelor producătorului. Documentele justificative (autorizații, certificări, contracte detaliate) sunt obligatorii pentru a demonstra conformitatea.

... afișează tot conținutul

All-in-One PC Desktop (Brand Name)
pentru Achiziție
04.12.2025 13:31

Bună ziua, vă rugăm să precizați (sau să confirmați) dacă este suficient pentru reglarea pe înălțime a computerului intervalul de 0–130 mm sau este necesar un interval mai mare, de 0–155 mm. Întrebarea se referă la ergonomie și nu este esențială din punct de vedere al costului, deoarece diferența de preț este de câțiva dolari.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.12.2025 17:19

Bună ziua. Parametrii tehnici minimi solicitați în raport cu aspectul dat, au fost incluși în documentația modificată la data de 05.12.2025. Rog să examinați.

... afișează tot conținutul