Achiziție - PE : Aprovizionarea cu apă a or.Dondușeni. Construcția și reconstrucția rețelelor de canalizare în or.Dondușeni. ,,Elaborarea documentației de proiect , desene tehnice, devize și memoriu explicativ.”

Achiziție PRIMARIA OR.DONDUSENI

Informație generală

PE : Aprovizionarea cu apă a or.Dondușeni. Construcția și reconstrucția rețelelor de canalizare în or.Dondușeni. ,,Elaborarea documentației de proiect , desene tehnice, devize și memoriu explicativ.”
2,399,977.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1569934092690

PE : Aprovizionarea cu apă a or.Dondușeni. Construcția și reconstrucția rețelelor de canalizare în or.Dondușeni. ,,Elaborarea documentației de proiect , desene tehnice, devize și memoriu explicativ.”


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
02/10/2019 09:47
clarificări
16/10/2019 13:46
depunere
27/10/2019 14:46
deschidere oferte
27/10/2019 14:46
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 01/10/2019 12:49
Trezoreria de Stat

suma planificată 2,399,977.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
2,399,977.00 MDL 71300000-1 PE : Aprovizionarea cu apă a or.Dondușeni. Construcția și reconstrucția rețelelor de canalizare în or.Dondușeni. ,,Elaborarea documentației de proiect , desene tehnice, devize și memoriu explicativ.” 1 Bucata 31.10.2019 - 28.12.2023
str.Independenței 49

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt_de_participare - 2.semnat(2).pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription14/10/2019 13:46Descarca
duae 4.semnat(2).pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription02/10/2019 09:47Descarca
documentatia_standard_servicii pe .semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription02/10/2019 09:47Descarca
aprovizionare cu apa or.donduseni.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription02/10/2019 09:47Descarca
anunt_de_participare 02.10.19 (1).semnat (1).pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription02/10/2019 09:47Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Formulare pentru achizitie lucrari
pentru Achiziție
11.10.2019 21:55

Bună ziua,
Solicităm o clarificare cu privire la documentația de atribuire.
Majoritatea documentelor din anunțul de participare se referă la achiziția de lucrări.
Prin urmare rog să clarificați urmatoarele:
- Cum sa intocmim devizele locale aferente ofertei (modelele de Formulare 3,5,7);
- Pentru care lucrări trebuie de elaborat graficul în contextul în care autoritatea contractantă procură servicii de proiectare, iar perioada de executare a serviciilor este de 5 ani?
- pct. 18 - Se solicita certificat de atestare tehnico-profesională a dirigintelui de șantier. În contextul procurării serviciilor de proiectare nu este relevant,
- pct. 22 - Care este forma de prezentare a traducerilor documentației în limba engleză?
Multumesc anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.10.2019 13:25

Bună ziua.Obiectul achiziției se referă la servicii de proiectare 71300000-1 (servicii de inginerie) . Referitor la pct.18 din anunțul de participare ,,Certificat de atestare tehnico-profesională a dirigintelui de șantier” este scris că nu e obligatoriu. Ceea ce privește despre pct.22 forma este ,,textual normativă” cu respectarea standartelor de referință la traducerea documentației tehnice și devizele de proiect.Conform, Legii nr.131 din 03.07.2015 , art.17 , autoritatea contractantă va aplica criterii proporţionale de calificare și selecție raportate la obiectul contractului referitoare numai la: a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului; [Art.17 lit.a) modificată prin LP169 din 26.07.18, MO321-332/24.08.18 art.527; în vigoare 01.10.18] b) capacitatea de exercitare a activităţii profesionale; c) capacitatea economică şi financiară; d) capacitatea tehnică şi/sau profesională; e) standarde de asigurare a calităţii; f) standarde de protecţie a mediu. Totodată, art.21 alin.2 a legei menționate mai sus , stipulează și alte condiții care sunt eligile de al cere autoritatea contractantă față de operatorii economici "În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de servicii, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea serviciilor ce urmează să fie prestate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele: [Art.21 al.(2) modificat prin LP169 din 26.07.18, MO321-332/24.08.18 art.527; în vigoare 01.10.18] a) lista principalelor servicii similare prestate în ultimii 3 ani, conţinînd valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Prestările de servicii se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul privat beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat şi, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obţinerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea prestărilor de servicii se realizează printr-o declaraţie a operatorului economic; b) declaraţia referitoare la echipamentele tehnice şi la măsurile aplicate în vederea asigurării calităţii, precum şi, dacă este cazul, la resursele de studiu şi cercetare; c) informaţii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al cărui angajament de participare a fost obţinut de către ofertant/candidat, în special pentru asigurarea controlului calităţii; d) informaţii referitoare la studiile, pregătirea profesională şi calificarea personalului de conducere, precum şi ale persoanelor responsabile pentru îndeplinirea contractului, dacă acestea nu reprezintă factori de evaluare stabiliți conform prevederilor art. 26 alin. (7); [Art.21 al.(2), lit.d) modificată prin LP169 din 26.07.18, MO321-332/24.08.18 art.527; în vigoare 01.10.18] e) declaraţia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat şi ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani; f) dacă este cazul, informaţii privind măsurile de protecţie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica în timpul îndeplinirii contractului; g) informaţii referitoare la utilajele, instalaţiile, echipamentele tehnice de care va dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului; h) informaţii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intenţia să o subcontracteze.Astfel, cerințele menționate în pct.15 a anunțului de participare sunt enunțate în dependență de detrimentul Legii nr.131 din 03.07.2015 .

... afișează tot conținutul

Participanți

PE : Aprovizionarea cu apă a or.Dondușeni. Construcția și reconstrucția rețelelor de canalizare în or.Dondușeni. ,,Elaborarea documentației de proiect , desene tehnice, devize și memoriu explicativ.” 2,399,977.00 MDL
26/10/2019 12:43
1,680,000.00 MDL
Ofertă acceptată
26/10/2019 17:44
1,684,858.74 MDL
27/10/2019 14:20
1,845,140.00 MDL
27/10/2019 13:20
2,117,000.00 MDL