Achiziție - Reparația capitală și eficentizarea energetică a blocului 2A a Instituției Publice Centrul Raional de Odihnă și Agrement din mun. Strășeni (lucrări suplimentare)

Achiziție Aparatul presedintelui raionului Straseni

Informație generală

Reparația capitală și eficentizarea energetică a blocului 2A a Instituției Publice Centrul Raional de Odihnă și Agrement din mun. Strășeni (lucrări suplimentare)
1,329,160.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1761737555764

Reparația capitală și eficentizarea energetică a blocului 2A a Instituției Publice Centrul Raional de Odihnă și Agrement din mun. Strășeni (lucrări suplimentare)


COP
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
29/10/2025 13:56
clarificări
07/11/2025 10:00
depunere
11/11/2025 10:00
deschidere oferte
11/11/2025 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 29/10/2025 11:33
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,329,160.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,329,160.00 MDL 45200000-9 Reparația capitală și eficentizarea energetică a blocului 2A a Instituției Publice Centrul Raional de Odihnă și Agrement din mun. Strășeni (lucrări suplimentare) 1 Metru 17.11.2025 - 31.12.2025
MIHAI EMINESCU 28

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
_ documentația standart_lucrari (1).docxbiddingDocumentsAchiziție-29/10/2025 13:56Descarca
2-1-3 incalzire si ventilare f1.pdfbiddingDocumentsAchiziție-29/10/2025 13:56Descarca
anunț de participare_ nr. 17.2025.pdfbiddingDocumentsAchiziție-29/10/2025 13:56Descarca
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchiziție-29/10/2025 13:56Descarca
duae_ro_.docxbiddingDocumentsAchiziție-29/10/2025 13:56Descarca
2-1 lucrari de constructie sa f1.pdfbiddingDocumentsAchiziție-29/10/2025 13:56Descarca
2-1-2 retele interioare apa canal f1.pdfbiddingDocumentsAchiziție-29/10/2025 13:56Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Anunț de participare
pentru Achiziție
30.10.2025 11:38

Vă rugăm să ne clarificați cerința specificată în anunțul de participare, și anume punctul 16.9.3.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.10.2025 13:33

Caietul de sarcini este parte integrantă a documentației de atribuire și reprezintă documentul în care autoritatea contractantă descrie în detaliu obiectul achiziției publice, condițiile de execuție, cerințele de calitate, standardele aplicabile și alte particularități esențiale ale lucrărilor ce urmează a fi achiziționate.
Operatorii economici au obligația de a examina cu atenție Caietul de sarcini, pentru a înțelege pe deplin obiectul achiziției și cerințele impuse.
Prin semnarea Caietului de sarcini, ofertantul confirmă că:
1. a luat cunoștință de toate cerințele și condițiile tehnice stabilite de autoritatea contractantă;
2. își exprimă acordul de a le respecta integral pe durata executării contractului;
3. își asumă responsabilitatea pentru realizarea lucrărilor conform cerințelor stipulate.

... afișează tot conținutul

Participanți

Reparația capitală și eficentizarea energetică a blocului 2A a Instituției Publice Centrul Raional de Odihnă și Agrement din mun. Strășeni (lucrări suplimentare) 1,329,160.00 MDL
10/11/2025 16:25
1,313,226.67 MDL
Ofertă acceptată