Achiziție - Cartele tahografice personalizate, prin procedura de achiziție Acord Cadru pe un termen de 4 ani (2026-2029)

Achiziție Autoritatea Administrativă ”Agenția Națională Transport Auto”

Informație generală

Cartele tahografice personalizate, prin procedura de achiziție Acord Cadru pe un termen de 4 ani (2026-2029)
20,400,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1760510025054

Cartele tahografice personalizate, prin procedura de achiziție Acord Cadru pe un termen de 4 ani (2026-2029)


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
15/10/2025 09:56
clarificări
28/10/2025 16:46
depunere
04/11/2025 16:46
deschidere oferte
04/11/2025 16:46
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 15/10/2025 08:19
Trezoreria de Stat

suma planificată 20,400,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
20,400,000.00 MDL 30100000-0 Cartele tahografice personalizate 24000 Unitate 01.01.2026 - 30.12.2029
str. Aleea Gării, 6

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
Anunț de participare rectificatbiddingDocumentsAchizițieAnunț de participare rectificat26/10/2025 16:46Descarca
Documente standard rectificatbiddingDocumentsAchizițieDocumente standard rectificat26/10/2025 16:46Descarca
Anunț de participare rectificatbiddingDocumentsCartele tahografice personalizate, prin procedura de achiziție Acord Cadru pe un termen de 4 ani (2026-2029Anunț de participare rectificat26/10/2025 16:46Descarca
Documente standard rectificatbiddingDocumentsCartele tahografice personalizate, prin procedura de achiziție Acord Cadru pe un termen de 4 ani (2026-2029Documente standard rectificat26/10/2025 16:46Descarca
Modele acord cadru și contracte subsecbente.docbiddingDocumentsAchizițieModele acord cadru și contracte subsecvente.doc26/10/2025 16:05Descarca
Modele acord cadru și contracte subsecbente.docbiddingDocumentsCartele tahografice personalizate, prin procedura de achiziție Acord Cadru pe un termen de 4 ani (2026-2029Modele acord cadru și contracte subsecbente.doc26/10/2025 16:05Descarca
Anunț de participarebiddingDocumentsAchizițieAnunț de participare15/10/2025 09:56Descarca
Documente standardbiddingDocumentsAchizițieDocumente standard15/10/2025 09:56Descarca
DuaebiddingDocumentsAchizițieDuae15/10/2025 09:56Descarca
Anunț de participarebiddingDocumentsCartele tahografice personalizate, prin procedura de achiziție Acord Cadru pe un termen de 4 ani (2026-2029Anunț de participare15/10/2025 09:56Descarca
Documente standardbiddingDocumentsCartele tahografice personalizate, prin procedura de achiziție Acord Cadru pe un termen de 4 ani (2026-2029Documente standard15/10/2025 09:56Descarca
DuaebiddingDocumentsCartele tahografice personalizate, prin procedura de achiziție Acord Cadru pe un termen de 4 ani (2026-2029Duae15/10/2025 09:56Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Documente oferta
pentru Achiziție
21.10.2025 17:49

In cadrul sectiunii INSTRUCŢIUNI PENTRU AUTORITATI CONTRACTANTE SI OFERTANŢI a documentatiei – pct. 48 se mentioneaza: „Oferta cuprinde următoarele formulare: 1) Propunerea tehnică - ofertantul elaborează propunerea tehnică, astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele de calificare, precum şi cerinţele prevăzute în caietul de sarcini. Propunerea tehnică conține -Specificaţii tehnice (anexa nr. 22); 2) Propunerea financiară- ofertantul elaborează propunerea financiară, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţuri, tarife, precum şi la alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului de achiziţie publică de bunuri și servicii. Propunerea financiară conține - Specificații de preț (anexa nr.23); 3) DUAE; 4) Garanția pentru ofertă, după caz (anexa nr.9).”
a) Va rugam sa clarificati daca pana la data limita de depunere a ofertelor, ofertantii trebuie sa depuna in platforma doar documentele indicate la pct. 48 din sectiunea INSTRUCŢIUNI PENTRU AUTORITATI CONTRACTANTE SI OFERTANŢI a documentatiei sau trebuie prezentate toate documentele mentionate la pct. 16 din sectiunea Anuntul de participare (Anexa 2).
b) Va rugam sa confirmati ca:
- Propunerea tehnică trebuie sa contina DOAR formularul Specificaţii tehnice (anexa nr. 22)
- Propunerea financiară trebuie sa contina DOAR formularul Specificații de preț (anexa nr.23)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.10.2025 11:31

1. Ofertanții trebuie să depună în platformă toate documentele prevăzute în pct.16 din Anunțul de participare
2. Propunerea tehnică trebuie sa conțină DOAR formularul Specificaţii tehnice (anexa nr. 22)
3. Propunerea financiară trebuie sa conțină DOAR formularul Specificații de preț (anexa nr.23)

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificari
pentru Achiziție
21.10.2025 17:52

In sectiunea Anuntul de participare (Anexa 2), la pct. 16 – Documente de calificare, ati solicitat la pct. 7 Informativ despre ofertant, insa nu ati inclus in documentatie modelul acestui document. Va rugam sa publicati modelul amintit anterior.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.10.2025 13:14

Conform pct.7 din Tabel, la pct.16 al Anunțului de participare - Informații despre ofertant, Vă confirm că această solicitare este în formă liberă.
Nu este un model standard la această solicitare, ofertatul incluzând date generale.
Mulțumesc.

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificari
pentru Achiziție
21.10.2025 17:52

In cadrul sectiunii INSTRUCŢIUNI PENTRU AUTORITATI CONTRACTANTE SI OFERTANŢI a documentatiei – pct. 47 se mentioneaza: „47. Operatorul economic interesat de a participa la procedura de achiziție publică este obligat să depună până la expirarea termenului-limită stabilit de către autoritatea contractantă, în acest sens, o cerere de participare, în cazul aplicării prevederilor art. 33 alin. (7) și alin. (11) al Legii nr. 131/2015. În celelalte cazuri, aceasta se depune odată cu oferta.”
Avand in vedere ca prevederile art. 33 alin. (7) și alin. (11) al Legii nr. 131/2015 nu sunt aplicabile in cazul prezentei proceduri de achizitie, aceasta desfasurandu-se prin mijloace electronice, va rugam sa confirmati ca ofertantii nu trebuie sa prezinte Cererea de participare (Anexa nr. 7). In caz contrar, va rugam sa specificati pana la ce data limita, la ce adresa si prin ce mijloace de comunicare trebuie prezentat acest document.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.10.2025 11:44

Cererea de participare nu este obligatorie

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificari
pentru Achiziție
21.10.2025 17:53

In cadrul FORMULARULUI STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN, la pct. 4A.2 se mentioneaza: „Activitatea antreprenorială deține o certificare și/sau o autorizare echivalentă aferent obiectului procedurii de atribuire a contractului, în cadrul unui sistem național? ” Va rugam sa precizati daca aceasta intrebare este aplicabila acestei proceduri de achizitie si, daca raspunsul este afirmativ, va rugam sa precizati care este respectiva certificare / autorizare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.10.2025 11:44

Nu se aplică

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificari
pentru Achiziție
21.10.2025 17:53

In cadrul FORMULARULUI STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN, la pct. 4B.1 se mentioneaza: „Operatorul economic este în măsură să furnizeze declarații bancare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional în conformitate cu cerințele din documentația de atribuire?” Va rugam sa precizati daca aceasta intrebare este aplicabila acestei proceduri de achizitie si, daca raspuns este afirmativ, va rugam sa clarificati care este cerinta minima de calificare care trebuie indeplinita prin prezentarea acestor documente.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.10.2025 11:44

Nu se aplică

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificari
pentru Achiziție
21.10.2025 17:54

In cadrul FORMULARULUI STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN, la pct. 4B.2 se mentioneaza: „Operatorul economic este în măsură să demonstreze o cifră de afaceri anuală, după cum urmează: Valoare _____ Perioada _______ Notă. Se completează de către autoritatea contractantă valoarea și perioada” Va rugam sa precizati daca aceasta intrebare este aplicabila acestei proceduri de achizitie si, daca raspuns este afirmativ, va rugam sa clarificati care este cerinta minima de calificare privind cifra de afaceri anuala.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.10.2025 11:31

Nu se aplică

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificari
pentru Achiziție
21.10.2025 17:54

In cadrul FORMULARULUI STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN, la pct. 4B.3 se mentioneaza: „Operatorul economic este în măsură să demonstreze o cifră medie anuală de afaceri, după cum urmează: Valoare _____ Perioada _______ Notă. Se completează de către autoritatea contractantă valoarea și perioada ” Va rugam sa precizati daca aceasta intrebare este aplicabila acestei proceduri de achizitie si, daca raspuns este afirmativ, va rugam sa clarificati care este cerinta minima de calificare privind cifra medie anuala de afaceri.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.10.2025 11:31

Nu se aplică

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificari
pentru Achiziție
21.10.2025 17:54

In cadrul FORMULARULUI STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN, la pct. 4B.4 se mentioneaza: „Operatorul economic este în măsură să furnizeze raportul financiar înregistrat, extrase din raportul financiar? ”
Va rugam sa precizati daca aceasta intrebare este aplicabila acestei proceduri de achizitie si, daca raspuns este afirmativ, va rugam sa precizati pentru ce ani fiscali trebuie prezentate aceste rapoarte financiare inregistrate.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.10.2025 11:44

Nu se aplică

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificari
pentru Achiziție
21.10.2025 17:55

In cadrul FORMULARULUI STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN, la pct. 4C.2 se mentioneaza: „Operatorul economic este în măsură să furnizeze detalii referitoare la tehnicieni sau organismele tehnice, specificate în anunțul de participare/documentația de atribuire, pe care autoritatea/entitatea contractantă le poate solicita, în special cele responsabile de controlul calității în legătură cu acest exercițiu de achiziție publică?”
Va rugam sa clarificati daca documentele de calificare pe care ofertantii trebuie sa le prezinte pentru a demonstra indeplinirea acestei cerinte sunt cele solicitate in Anuntul de participare (Anexa 2), la pct. 16 – Documente de calificare (Nr.4, 14, 15, 16).

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.10.2025 15:46

Pentru a demonstra îndeplinirea acestei cerințe ofertanții trebuie să prezinte documente de calificare solicitate în Anunțul de participare (Anexa 2), la pct. 16 – Documente de calificare (Nr.4, 14, 15, 16).

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificari
pentru Achiziție
21.10.2025 17:55

In cadrul FORMULARULUI STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN, la pct. 4C.3 se mentioneaza: „Operatorul economic este în măsură să furnizeze o informație cu privire la sistemele de management și de trasabilitate utilizate în cadrul lanțului de aprovizionare?” Va rugam sa precizati daca aceasta intrebare este aplicabila acestei proceduri de achizitie si, daca raspuns este afirmativ, va rugam sa confirmati ca prin mentionarea certificatelor ISO detinute de participant, acesta raspunde acestei solicitari.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.10.2025 15:58

Prin menționarea certificatelor ISO deținute de participant, acesta răspunde acestei solicitări.

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificari
pentru Achiziție
21.10.2025 17:55

In cadrul FORMULARULUI STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN, la pct. 4C.7 se mentioneaza: „Operatorul economic este în măsură să furnizeze o informație privind personalul de specialitate propus pentru executarea contractului, conform cerințelor stabilite în anunțul de participare și documentația de atribuire?” Va rugam sa confirmati faptul ca informatiile privind personalul de specialitate propus pentru executarea contractului vor fi incluse de ofertanti in Declarația privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.10.2025 15:58

Se confirmă

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificari
pentru Achiziție
21.10.2025 17:57

Avand in vedere ca licitatia vizeaza semnarea unui contract de vanzare-cumparare de bunuri, va rugam sa confirmati faptul ca intrebarile de la pct. 4C.11 – 4C.11.1 si 4C.13 – 4C.14 din FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN nu sunt aplicabile acestei licitatii.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.10.2025 15:58

Nu sunt aplicabile

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificari
pentru Achiziție
21.10.2025 17:57

Avand in vedere ca procedura de achizitie este licitatie deschisa, fara etapa preliminara de selectie, va rugam sa confirmati faptul ca intrebarile de la pct. 6A.1 – 6A.2 (Capitolul VI. Preselecția candidaților pentru procedura de atribuire a contractului de achiziție publică) din FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN nu sunt aplicabile acestei licitatii.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.10.2025 15:58

Nu sunt aplicabile

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificari
pentru Achiziție
21.10.2025 17:57

In cadrul sectiunii INSTRUCŢIUNI PENTRU AUTORITATI CONTRACTANTE SI OFERTANŢI a documentatiei – pct. 98 se mentioneaza: „Contractul este compus din două părți: Partea I cea generală care este obligatorie, și care nu se modifică, doar cu excepția contractelor de achiziţii publice ce nu cad sub incidența Legii nr. 131/2015 privind achiziţiile publice și Partea II ceea ce ține de condițiile speciale al contractului care se completează doar la necesitate, unde autoritatea contractantă are dreptul de a stabili condiții/cerințe speciale în dependență de obiectul achiziției, de complexitatea procedurii [...]. Totodată, prevederile obligatorii stabilite prin deciziile acesteia, care nu se regăsec în partea I cea generală al contractului, se indică în partea II ce ține de condițiile speciale al contractului.”
In Anexa nr. 26 la documentatia standard este inclus modelul de Acord-cadru, care nu include conditii speciale.
a) Va rugam sa puneti la dispozitia ofertantilor modelul de Acord-cadru completat cu conditiile speciale;
b) Va rugam sa puneti la dispozitia ofertantilor modelul de Contract subsecvent aferent Acordulu-cadru.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.10.2025 16:15

Au fost anexat model de acord cadru și model de contract subsecvent, iar condițiile speciale vor fi negociate cu semnatarul acordului cadru

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificari
pentru Achiziție
21.10.2025 17:58

In modelul de Acord-cadru din documentatie se mentioneaza: „4.1 Promitenții furnizori/prestatori se obligă să răspundă invitațiilor la reofertare și, în caz că au fost selectați, să livreze bunurile și/sau să presteze serviciile astfel cum au fost prevăzute în documentația de atribuire și în acordul – cadru, ori de câte ori autoritatea contractantă solicită acest lucru.”.
Va rugam sa eliminati acest articol, avand in vedere ca acordul cadru ce face obiectul achizitiei va fi semnat cu un singur operator economic, iar contractele subsecvente vor fi atribuite fara reluarea competitei.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.10.2025 16:15

Se acceptă

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificari
pentru Achiziție
21.10.2025 17:59

In sectiunea Anuntul de participare (Anexa 2) ati solicitat: “18. Garanția de bună execuție a acordului-cadru în cuantumul: 2% din valoarea Acordului-cadru (va fi depusă pe perioada de valabilitate a acordului cadru). 19. Garanția de bună execuție a contractului subsecvent acordului-cadru în cuantumul: 2% din valoarea contractului subsecvent Acordului-cadru (va fi depusă pe perioada de valabilitate a acordului cadru).” Va rugam sa confirmati ca garantia de buna executie va fi constituita pentru fiecare contract subsecvent aferent acordului-cadru si nu se va constitui garantie de buna executie si pentru acordului-cadru.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.10.2025 13:37

Bună ziua,
Confirm că Garanția de buna execuție va fi constituită pentru fiecare contract subsecvent aferent acordului-cadru și nu se va constitui Garanție de buna execuție și pentru acordului-cadru.

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificari
pentru Achiziție
21.10.2025 18:00

In sectiunea Anuntul de participare (Anexa 2), la pct. 16 Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație) – Documente ce constituie oferta, ati solicitat la pct. 4 Garanția de bună execuție, conform anexei nr.10 din documentația standard, insa garantia de buna executie trebuie constituita de catre ofertantul desemnat castigator, fapt confirmat si de cele precizate in modelul de Garantie de buna executie (Anexa nr. 10 la documentatie): „[Banca comercială, la cererea ofertantului cîştigător, va completa acest formular pe foaie cu antet, în conformitate cu instrucţiunile de mai jos.].”
Va rugam confirmati ca doar ofertantul castigator trebuie sa constituie garantie de buna executie.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.10.2025 16:20

Confirm, că doar ofertantul câștigător trebuie să constituie garanție de buna execuție.

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificare
pentru Achiziție
21.10.2025 18:01

In sectiunea Anuntul de participare (Anexa 2), la pct. 16 Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație) – Documente de calificare, ati solicitat la pct. 6, prezentarea in cadrul Documentelor de calificare a Caietului de sarcini, conform anexei nr.21 din documentația standard – original, confirmat prin semnatura si stampila participantului.
Va rugam sa confirmati ca acest document nu face parte din documentele de calificare pe care trebuie sa le prezinte participantii si ca acest document nu trebuie prezentat in cadrul ofertei.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.10.2025 16:20

Confirm, că acest document nu face parte din documentele de calificare pe care trebuie să le prezinte participanții și că acest document nu trebuie prezentat în cadrul ofertei.

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificare
pentru Achiziție
21.10.2025 18:01

Va rugam sa confirmati ca documentele tehnice se pot prezenta si in limba engleza.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.10.2025 13:37

Documentele tehnice se pot prezenta și in limba engleză.

... afișează tot conținutul

Solicitare de clarificare
pentru Achiziție
21.10.2025 18:03

Va rugam sa confirmati ca oferta poate fi incarcata in platforma de achizitii fara semnatura electronica, fiind suficienta doar semnarea olografa si stampilarea documentelor ofertei pe fiecare pagina de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.
In cazul in care oferta necesita semnatura electronica aplicata pe documente,va rugam sa confirmati faptul ca oferta (toate documentele incluse in oferta) pot fi semnate olograf de catre un reprezentant imputernicit al ofertantului si semnate electronic de catre un alt imputernicit al ofertantului.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.10.2025 13:51

Confirm că oferta poate fi încărcată în platforma de achiziții fără semnătura electronică, fiind suficientă doar semnarea olografă și ștampilarea documentelor ofertei pe fiecare pagina de către reprezentantul împuternicit al ofertantului.

... afișează tot conținutul

Participanți

Cartele tahografice personalizate, prin procedura de achiziție Acord Cadru pe un termen de 4 ani (2026-2029 20,400,000.00 MDL
03/11/2025 15:34
20,400,000.00 MDL
Ofertă acceptată