Achiziție - Motoare, generatoare şi transformatoare electrice (Achiziționarea noului sistem UPS)

Achiziție IP ,,Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112

Informație generală

Motoare, generatoare şi transformatoare electrice (Achiziționarea noului sistem UPS)
1,083,333.33 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1760083287403

Motoare, generatoare şi transformatoare electrice (Achiziționarea noului sistem UPS)


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
10/10/2025 11:10
clarificări
22/10/2025 10:00
depunere
30/10/2025 10:00
deschidere oferte
30/10/2025 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 10/10/2025 07:40
Surse proprii

suma planificată 1,083,333.33 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,083,333.33 MDL 31100000-7 Achiziționarea noului sistem UPS 2 Bucata 31.10.2025 - 31.10.2026
- bd. Dacia 58/C, mun. Chișinău - str. Toma Ciorbă 32, mun. Chișinău

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
Anunt de_participare- Achiziția noului sistem UPS-2025.signedtechnicalSpecificationsAchizițieAnunt de_participare10/10/2025 11:10Descarca
Document mentenanța- Achiziția noului sistem UPS-2025.signedtechnicalSpecificationsAchizițieDocument mentenanța10/10/2025 11:10Descarca
DUAE- Achiziția noului sistem UPS-2025.signedtechnicalSpecificationsAchizițieDUAE10/10/2025 11:10Descarca
Anunt de_participare- Achiziția noului sistem UPS-2025technicalSpecificationsAchizițieWord10/10/2025 11:10Descarca
Document mentenanța- Achiziția noului sistem UPS-2025technicalSpecificationsAchizițieWord10/10/2025 11:10Descarca
DUAE- Achiziția noului sistem UPS-2025technicalSpecificationsAchizițieWord10/10/2025 11:10Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Întrebare de clarificare | Buget | Condiții de facturare / plată
pentru Achiziționarea noului sistem UPS
13.10.2025 10:21

Bună ziua, vă rugăm să clarificați dacă bugetul indicat în cadrul licitației este prevăzut pentru achiziția a două UPS-uri sau doar pentru unul. În cazul în care bugetul acoperă ambele UPS-uri, vă rugăm să precizați modalitatea de facturare / achitare, având în vedere că unul dintre echipamente urmează a fi livrat în anul curent, iar cel de-al doilea în anul 2026.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.10.2025 15:50

Bună ziua, vă rugăm să clarificați dacă bugetul indicat în cadrul licitației este prevăzut pentru achiziția a două UPS-uri sau doar pentru unul. În cazul în care bugetul acoperă ambele UPS-uri, vă rugăm să precizați modalitatea de facturare / achitare, având în vedere că unul dintre echipamente urmează a fi livrat în anul curent, iar cel de-al doilea în anul 2026.

Răspuns:

Caietul de sarcini:
7. Condiții comerciale
Prețul va include livrarea, instalarea, punerea în funcțiune, testarea și conectarea la grupurile de baterii existente pentru ambele locații, materialele necesare și mentenanța pe durata garanției.

Contractul se va încheia pentru furnizarea a două sisteme UPS identice, destinate centrelor de date ale Serviciului 112 din bd. Dacia 58/C și str. Toma Ciorbă 32. Executarea contractului va fi etapizată, după cum urmează:
- Etapa I (2025): livrarea, instalarea și punerea în funcțiune a primului sistem UPS (bd. Dacia 58/C), cu achitarea integrală aferentă acestei unități din bugetul anului 2025;
- Etapa II (2026): livrarea, instalarea și punerea în funcțiune a celui de-al doilea sistem UPS (str. Toma Ciorbă 32), cu achitarea integrală aferentă acestei unități din bugetul anului 2026.

... afișează tot conținutul

Participanți

Achiziționarea noului sistem UPS 1,083,333.33 MDL
30/10/2025 08:57
1,060,000.00 MDL
Ofertă acceptată