Achiziție - Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland

Achiziție Agenția de Investiții

Informație generală

Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
1,600,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1759814163888

Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
07/10/2025 08:50
clarificări
17/10/2025 15:00
depunere
22/10/2025 15:00
deschidere oferte
22/10/2025 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 07/10/2025 06:22
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,600,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,600,000.00 MDL 79300000-7 Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland 1 Bucata 24.10.2025 - 30.12.2025
str. Eugen Doga 2

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
notice of participation_ld_promotion services for moldovan brands – germany and switzerland copy.semnat.signed.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-07/10/2025 08:50Descarca
terms of reference (tor_promotional campaign for moldovan bands (3).signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-07/10/2025 08:50Descarca
cost estimate_deefta d.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-07/10/2025 08:50Descarca
standard documentation_promotion services for moldovan brands _germany and switzerland.doc.docxbiddingDocumentsAchiziție-07/10/2025 08:50Descarca
duae_promotion services for moldovan brands _germany and switzerland.docbiddingDocumentsAchiziție-07/10/2025 08:50Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Intrebare de clarificare referitoare la componenta echipei
pentru Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
13.10.2025 16:29

Bună ziua,

Cu privire la solicitarea din caietul de sarcini ca echipa să aibă în componență atât un expert copywriter senior dar și un specialist media relations și având în vedere că, în practică, expertul în media relations deține de regulă și competențe de redactare a conținutului (copywriting), vă rugăm să confirmați dacă este permisă comasarea celor două poziții (copywriter și expert media relations) și ofertarea acestora printr-un singur expert.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.10.2025 10:37

Da, este permisă comasarea celor două poziții – senior copywriter și specialist în relații media – în cazul în care expertul propus de către ofertant demonstrează experiență profesională relevantă pentru ambele roluri.

În acest sens, CV-ul expertului trebuie să reflecte atât competențe solide în redactarea de conținut promoțional și editorial (copywriting), cât și experiență practică în relaționarea cu presa și plasarea de materiale în publicații (media relations).

Ofertantul va menționa clar în structura echipei faptul că expertul respectiv va acoperi ambele funcții, iar evaluarea se va face pe baza relevanței și calității experienței prezentate.

... afișează tot conținutul

Intrebare cu privire la limba documentatiei
pentru Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
13.10.2025 17:43

Buna ziua,

Va rugam sa ne confirmati limba in care doriti sa va punem la dispozitie oferta pentru prezenta procedura si - in cazul in care este vorba despre limba romana, sa ne puneti la dispozitie formularele in romana.

Va multumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.10.2025 10:37

Pentru această procedură, documentația ofertei poate fi depusă în limba engleză, având în vedere caracterul internațional al serviciilor solicitate și specificul piețelor-țintă (Germania și Elveția).

... afișează tot conținutul

Intrebare de clarificare
pentru Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
15.10.2025 16:29

În estimarea de buget apar termenii „infographics”, „short video spots”, dar în ToR nu sunt menționări. Vă rugăm să clarificați la ce se referă acești termeni.

Vă mulțumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.10.2025 09:58

Într-adevăr, acești termeni nu sunt menționați concret în ToR, însă se referă la următoarele activități:
• Design of visuals and messaging aligned with Moldova’s export brand;
• Design and delivery of visuals and text adapted to the Swiss market.
Aceste activități pot include, după caz, realizarea de infografice și materiale video scurte, menite să susțină comunicarea vizuală și obiectivele de promovare stabilite în cadrul proiectului.

... afișează tot conținutul

Intrebare de clarificare
pentru Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
15.10.2025 16:35

In TOR se mentioneaza Engagement rate increase by minimum 20% compared to baseline (pre-campaign average), la Campaniile Digitale Linkedin.

Va rugam sa ne comunicati Engagement rate actual, pentru a elabora o strategie cat mai apropiata de obiectivele Autoritatii Contractante.

Va multumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.10.2025 09:58

Engagement rate-ul mediu actual pentru pagina LinkedIn a Invest Moldova este de 24,5%, calculat pe baza performanței din ultimele 365 de zile.

... afișează tot conținutul

LinkedIn CTR
pentru Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
15.10.2025 16:48

Cu privire la CTR ≥ 1,5%, acesta este un CTR bun, la limita superioara, aferent campaniilor B2B implementate de companii private, cu baza larga de urmaritori si awareness de brand. In plus, campania va fi desfasurata in perioada de iarna, suprapunandu-se cu campaniile de sarbatori si bugetele brand-urilor mari. In general, CTR mediu se situeaza intre 0.4% si 0.65% pentru continut sponsorizat.

Avand in vedere cele de mai sus, va rugam sa ne comunicati daca Autoritatea Contractanta are disponibilitate de a revizui indicatorii de performanta privind CTR.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.10.2025 09:58

Da, se pot lua în considerare ajustări ale indicatorului CTR (0.7% ar fi ok). Totuși, menționăm că CTR-ul organic al paginii LinkedIn a Invest Moldova este în prezent de 1,5% sau mai mare pentru anumite postări, ceea ce indică faptul că pragul propus este realizabil.

... afișează tot conținutul

Intrebare privind garantia de buna executie
pentru Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
16.10.2025 10:25

Va rugam sa ne comunicati daca Autoritatea Contractanta accepta constituirea garantiei de buna executie prin constituirea unei polite de garantie emisa de un asigurator, in conditiile legii si in favoarea Autoritatii Contractante, pe cheltuiala Ofertantului.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.10.2025 11:30

Stimați operatori economici,

Vă solicităm respectuos să vă conformați cerințelor prevăzute la punctul 14 din documentația de atribuire, referitor la garanția de bună execuție a contractului.

Sunt prevăzute două modalități de constituire a garanției de bună execuție:

1️⃣ Prin transfer bancar în contul autorității contractante, conform următoarelor date bancare:
 • Beneficiar: Instituția Publică „Agenția de Investiții”
 • Banca beneficiarului: MF TR Chișinău – Bugetul de Stat
 • Cod fiscal: 1006601001078
 • IBAN: MD59TRPCCC518430A00034AA (cont de trezorerie)
 • Cod bancar: TREZMD2X
 • Mențiune obligatorie: „Pentru garanția de bună execuție a contractului în cadrul procedurii LD”.

2️⃣ Prin garanție bancară emisă de o bancă licențiată, conform Anexei nr. 10 din Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 115 din 15.09.2021.

Perioada de valabilitate a garanției bancare trebuie să fie cel puțin egală cu perioada de valabilitate a contractului.

Garanția de bună execuție urmează a fi prezentată de operatorul economic desemnat câștigător la momentul semnării contractului.

Alte modalități de constituire a garanției de bună execuție nu sunt acceptate, iar oferta va fi respinsă în cazul neprezentării garanției conform cerințelor specificate mai sus.

... afișează tot conținutul

Participanți

Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland 1,600,000.00 MDL
22/10/2025 11:30
1,468,385.00 MDL
Ofertă acceptată
22/10/2025 14:23
1,480,000.00 MDL