Achiziție - Echipament IT

Achiziție Secretariatul Parlamentului Republicii Moldova

Informație generală

Echipament IT
308,330.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1758882918197

Echipament IT


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
26/09/2025 13:56
clarificări
01/10/2025 16:00
depunere
06/10/2025 16:00
deschidere oferte
07/10/2025 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 26/09/2025 10:43
Trezoreria de Stat

suma planificată 308,330.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
Imprimante multifuncționale 111,500.00 MDL 1,115.00 MDL 30200000-1 Imprimante alb/negru multifuncționale laser min A4, conform anexei nr.1 3 Bucata 14.10.2025 - 30.12.2025
bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
2025-10-07 15:00:00
30200000-1 Cartuș Original adițional capacitatea min. 25000 pagini 3 Bucata
Imprimantă alb/negru multifuncțională laser min A4 124,330.00 MDL 1,243.30 MDL 30200000-1 Imprimantă alb/negru multifuncțională laser min A4, conform anexei nr.2 14 Bucata 14.10.2025 - 30.12.2025
bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
2025-10-07 15:18:30
30200000-1 Cartuș Original adițional capacitatea min. 10000 pagini 14 Bucata
Licență pentru utilizarea imprimantelor și softului de management Subscripție pentru suport tehnic și update-uri software pentru 3 ani inclus. 72,500.00 MDL 725.00 MDL 30200000-1 Licență pentru utilizarea imprimantelor și softului de management Subscripție pentru suport tehnic și update-uri software pentru 3 ani inclus, conform anexei nr.3 13 Bucata 14.10.2025 - 30.12.2025
bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
2025-10-07 15:37:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare echipament it 2.docxtenderNoticeAchizițieanunț de participare26/09/2025 14:20Descarca
anunț de participare echipament it 2.pdftenderNoticeAchizițieanunt de participare26/09/2025 14:20Descarca
documentatia standard echipament it (imprimante).docxbiddingDocumentsAchizițiedocumentatia standard26/09/2025 13:56Descarca
duae echipament it (imprimante 2).pdfbiddingDocumentsAchizițieduae echipament IT26/09/2025 13:56Descarca
anunț de participare echipament it (imprimante).pdftenderNoticeAchizițieanunț de participare26/09/2025 13:56Descarca
anunt de participare echipament it.docxtenderNoticeAchizițieanunt de participare26/09/2025 13:56Descarca
anexa 1.pdftechnicalSpecificationsAchizițieanexa 126/09/2025 13:56Descarca
anexa 2.pdftechnicalSpecificationsAchizițieanexa 2.26/09/2025 13:56Descarca
anexa 3.pdftechnicalSpecificationsAchizițieanexa 3.26/09/2025 13:56Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Lot3
pentru Achiziție
27.09.2025 15:27

La lotul 3 este indicat, ca și în licitație anulată, soluție soft pentru 13 buc. Din păcate numărul de bucăți solicitate este în neconcordanță cu bugetul alocat.
Solicităm respectuos să revizuiți numărul de echipamente ce vor fi incluse în sistemul soft

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.09.2025 16:45

Nu se poate de revizuit numărul de echipamente ce trebuie incluse în sistemul soft, deoarece la cele trei echipamente solicitate spre achiziție mai sunt zece bucăți în exploatare care trebuie, de asemenea, incluse în management.

... afișează tot conținutul

Lot3
pentru Achiziție
27.09.2025 15:29

În compartimentul tehnic a lot-i 3, este solicitat și compatibilitatea cu producătorul Kyocera.
Solicităm respectuos de a clarifica dacă beneficiarul are intenția de a integra echipamentele din lotul 1 cu alte echipamente ce le deține în stoc.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.09.2025 16:45

Da. Echipamentele din lotul 1 trebuie integrate în sistemul de management împreună cu echipamentele deja aflate în exploatare al producătorului Kyocera. Pentru întrebări suplimentare privind aspectele tehnice sau detalii specifice, vă rugăm să ne contactați.

... afișează tot conținutul

Lotul 2
pentru Achiziție
29.09.2025 11:33

Stimate Autoritate contractantă, după cum a menționat unul dintre agenții economici în cadrul licitației anulateeste greu de acceptat faptul că un organism precum Parlamentul elaborează specificații pentru produsele unui singur producător. Nu numai că se încalcă prevederile Legii 131 din 2015, dar și imaginea Parlamentului se prăbușește.
De fapt, ați adus câteva modificări „cosmetice” care, în esență, nu schimbă nimic. În licitație, în categoria sa de preț, poate participa numai echipamentul Canon. Modelele au fost prezentate în sesiunea de întrebări și răspunsuri a licitației anterioare.
Caracteristicile cheie care exclud TOȚI producătorii sunt: capacitatea de memorie de 1 GB (varianta de 512 MB este mai mult decât suficientă pentru a acoperi toate necesitățile de funcționare ale multifuncționalului), prezența eMMC SSD și diagonala ecranului de control.
Vă rugăm să faceți modificările necesare pentru a nu discredita Parlamentul, ca organism care adoptă legi. Dacă Parlamentul nu le respectă, ce putem spune despre celelalte organizații?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.09.2025 16:45

Specificarea tehnică a fost elaborată în conformitate cu necesitățile autorității contractante, având ca obiectiv principal asigurarea procesării rapide a volumelor mari de documente și funcționarea eficientă în regim intensiv. Parametrii solicitați: viteză de imprimare și scanare, funcționalități de securitate, conectivitate, capacitate de memorie și interfață de utilizare, toate acestea reflectă cerințe operaționale reale și nu favorizează un singur producător.
Parametrii indicați sunt formulați pentru a corespunde necesităților instituției și pot fi îndepliniți de cel puțin 3 producători.
De exemplu: memoria de 1Gb și 2 Gb posedă cel puțin patru modele ale diferitor producători;
tipul memoriei este solicitat eMMC / SSD sau altele, de asemenea se încadrează mai multe modele;
diagonala ecranului e solicitat Min. 4,3 inch și sunt modele cu diagonala de la 4,3 la 7 inch.
Prin urmare, specificațiile sunt formulate neutru, asigură concurența și răspund necesităților reale ale instituției, inclusiv cerințelor de viteză ridicată și intensitate mare de lucru.

... afișează tot conținutul

Lotul I - pret nejustificat de mic
pentru Achiziție
29.09.2025 13:53

În cadrul documentației de atribuire aferente Lotului I, vă rugăm să țineți cont de faptul că suma estimată pentru acest lot nu reflectă valoarea reală de piață a echipamentelor descrise în specificațiile tehnice anexate.
Având în vedere caracteristicile obligatorii solicitate (viteză de printare min. 55 ppm, rezoluție de 1200x1200 dpi, memorie minim 2GB, ciclu lunar de lucru min. 245.000 copii, cititor RFID compatibil cu standardele MIFARE/NFC, garanție minim 3 ani etc.) - anexa 1, costul de achiziție pentru astfel de echipamente este considerabil mai ridicat.
Prin urmare, solicităm revizuirea și majorarea valorii estimate pentru acest lot, astfel încât:
- Bugetul să fie aliniat cu realitățile de piață și prețurile curente ale producătorilor consacrați.
- Să fie facilitată participarea unui număr cât mai mare de agenți economici, asigurându-se o competiție reală și transparentă.

Vă rugăm să reanalizați pragul financiar stabilit pentru acest lot și să actualizați valoarea estimată în conformitate cu specificațiile solicitate.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.09.2025 16:45

Valoarea estimată pentru Lotul I a fost stabilită urmare consultării pieței și planificării bugetare.

... afișează tot conținutul

Participanți

Imprimante multifuncționale 111,500.00 MDL
06/10/2025 15:03
110,100.00 MDL
Ofertă acceptată
Imprimantă alb/negru multifuncțională laser min A4 124,330.00 MDL
06/10/2025 12:11
128,940.00 MDL
Ofertă acceptată
06/10/2025 15:03
203,000.00 MDL
Licență pentru utilizarea imprimantelor și softului de management Subscripție pentru suport tehnic și update-uri software pentru 3 ani inclus. 72,500.00 MDL