Achiziție - Lucrări de reabilitare a curților de bloc din sectorul Ciocana, or. Chișinău

Achiziție Agenția de Dezvoltare Regională mun. Chișinău

Informație generală

Lucrări de reabilitare a curților de bloc din sectorul Ciocana, or. Chișinău
14,545,948.08 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1758609633851

Lucrări de reabilitare a curților de bloc din sectorul Ciocana, or. Chișinău


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
23/09/2025 09:42
clarificări
03/10/2025 10:00
depunere
09/10/2025 10:00
deschidere oferte
09/10/2025 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 23/09/2025 07:21
Trezoreria de Stat

suma planificată 14,545,948.08 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Reabilitarea curții din str. Voluntarilor 16/1, 16/2, 16/3, or. Chișinău 3,681,091.64 MDL 45200000-9 Reabilitarea curții din str. Voluntarilor 16/1, 16/2, 16/3, or. Chișinău 1 Bucata 05.11.2025 - 23.11.2025
bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 180
Reabilitarea curții din str. Curtea Vasile Varzaru 3, or. Chișinău 3,791,821.26 MDL 45200000-9 Reabilitarea curții din str. Curtea Vasile Varzaru 3, or. Chișinău 1 Bucata 05.11.2025 - 30.12.2025
bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 180
Reabilitarea curților din str. Vadul lui Vodă 62/1, 62/2, 62/3, or. Chișinău 2,766,158.38 MDL 45200000-9 Reabilitarea curților din str. Vadul lui Vodă 62/1, 62/2, 62/3, or. Chișinău 1 Bucata 11.11.2025 - 30.12.2025
bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 180
Reabilitarea curții din str. Petru Zadnipru 7/2, or. Chișinău 4,306,876.80 MDL 45200000-9 Reabilitarea curții din str. Petru Zadnipru 7/2, or. Chișinău 1 Bucata 11.11.2025 - 30.12.2025
bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 180

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
09 p zadnipru cs.docbiddingDocumentsAchiziție-23/09/2025 09:42Descarca
09 vadul lui voda cs.docbiddingDocumentsAchiziție-23/09/2025 09:42Descarca
09 vasile varzaru 3 cs.docbiddingDocumentsAchiziție-23/09/2025 09:42Descarca
09 voluntarilor cs.docbiddingDocumentsAchiziție-23/09/2025 09:42Descarca
anunț de participare ciocana.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-23/09/2025 09:42Descarca
documentația standard.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-23/09/2025 09:42Descarca
duae.docxbiddingDocumentsAchiziție-23/09/2025 09:42Descarca

Persoană de contact

Clarificări

3 luni de executare
pentru Achiziție
23.09.2025 16:42

Termenul de executare nu poate incepe din data semnarii contractului. Acesta incepe ,,după primirea ordinului de începere a execuţiei şi asigurării lucrului ritmic de către beneficiar-ordonatorul de credite,, cum este scris si in documentatia standard. Totodata, in cazul ca nu se reuseste de executat in 2025 lucrarile, contractul se va prelungi in 2026? Fiindca 3 luni cum ati scris dvs, deja nu e posibil, fiindca deschiderea ofertelor este pe 09.10.2025, valabilitatea ofertelor e de 30 zile, deci dvs pina alegeti cistigatorul (ca doar nu o sa va grabiti, dar o sa analizati atent toate actele) deja se intra in perioada rece a anului, plus ziua se micsoreaza, totodata pot fi eventuale contestatii si cu siguranta termenul/timpul real de lucru e mult mai mic. Rugam sa revedeti termenul de 31.12.2025, care aparent nu pare nici pe departe real. Multumesc.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.09.2025 10:15

Bună ziua.
1. La data semnării contractului, autoritatea contractantă va emite și ordinul de începere a lucrărilor.
2. În cazul în care justificat nu se reușește executarea pînă la 31.12.2025, autoritatea contractantă va decide asupra prelungirii termenului de executare, inclusiv cel de valabilate a contractului.
3. Autoritatea contractantă nu alege cîștigătorul, dar atribuie contractul oferatntului calificat, care va oferi cel mai mic preț.
4. Vă recomandăm să vă axați pe elaborarea unei oferte conforme și cît mai avantajoase din punct de vedere economic, valabilitatea contractului poate fi modificată în conformitate cu cadrul legal. Autoritatea contractantă nu are intenția de a încheia contracte care vor fi reziliate fără finalziarea lucrărilor.

... afișează tot conținutul

Depunere oferta
pentru Achiziție
24.09.2025 10:19

Conform legii 131/2015, art.47 al.2, termenul minim pentru ca sa depui oferta este de 20 zile. Prelungiti va rog perioada pentru depunere oferta conform legii

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.09.2025 10:17

Bună ziua.
Vă recomandăm să examinați art. 47 în întregime.
Astfel, veți observa că alin. (6) din același articol prevede - „ În cazul în care autoritatea contractantă publică electronic întreaga documentaţie de atribuire şi permite, începând cu data publicării anunţului de participare, accesul direct şi nerestricţionat al operatorilor economici la documentaţie, precum și acceptă depunerea electronică a ofertelor, aceasta are dreptul de a reduce cu 5 zile perioadele prevăzute la alin. (2) și (3), precum şi pe cele rezultate în urma aplicării prevederilor alin. (4). ”

... afișează tot conținutul

Participanți

Reabilitarea curții din str. Voluntarilor 16/1, 16/2, 16/3, or. Chișinău 3,681,091.64 MDL
08/10/2025 22:26
3,407,440.21 MDL
Ofertă refuzată
08/10/2025 16:29
4,066,249.78 MDL
Reabilitarea curții din str. Curtea Vasile Varzaru 3, or. Chișinău 3,791,821.26 MDL
08/10/2025 22:27
3,542,590.93 MDL
Reabilitarea curților din str. Vadul lui Vodă 62/1, 62/2, 62/3, or. Chișinău 2,766,158.38 MDL
08/10/2025 22:28
2,466,881.48 MDL
Ofertă refuzată
08/10/2025 16:33
3,085,322.05 MDL
Reabilitarea curții din str. Petru Zadnipru 7/2, or. Chișinău 4,306,876.80 MDL
08/10/2025 22:28
4,160,607.11 MDL