Achiziție - Pavilioane pentru piața agricolă pe teritoriul nr. cad. 9201103.712, mun. Ungheni, str. Decebal f/n

Achiziție Agenția de Dezvoltare Regională Centru

Informație generală

Pavilioane pentru piața agricolă pe teritoriul nr. cad. 9201103.712, mun. Ungheni, str. Decebal f/n
15,739,291.66 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1758202510970

Amenajarea pieței agricole din municipiul Ungheni și asigurarea condițiilor optime de comercializare pentru producătorii agricoli locali; Crearea mecanismelor de promovare a produselor locale și facilitare a activității producătorilor.


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
19/09/2025 09:53
clarificări
16/10/2025 08:47
depunere
26/10/2025 07:47
deschidere oferte
26/10/2025 07:47
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 18/09/2025 16:22
Trezoreria de Stat

suma planificată 15,739,291.66 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
15,739,291.66 MDL 45200000-9 Pavilioane pentru piața agricolă pe teritoriul nr. cad. 9201103.712, mun. Ungheni, str. Decebal f/n 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
10.2. duae2.pdfbiddingDocumentsAchiziție- DUAE. modificate cifrele conform anunțului de intenție19/09/2025 09:53Descarca
10.1. anunt de participare_agropiata ungheni.semnat.pdftenderNoticeAchiziție- Anunț de participare19/09/2025 08:40Descarca
10.4. caietul de sarcini piața ungheni.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție- Caietul de sarcini19/09/2025 08:40Descarca
10.4.1. piata_ungheni ob166- pg.pdftechnicalSpecificationsAchiziție- Schițe proiect tehnic19/09/2025 08:40Descarca
10.4.2. pavilioane.pdftechnicalSpecificationsAchiziție- Schițe proiect tehnic19/09/2025 08:40Descarca
10.4.3. piata_ungheni ob166-3-reac.pdftechnicalSpecificationsAchiziție- Schițe proiect tehnic19/09/2025 08:40Descarca
10.4.4. piata_ungheni ob166-3-aee.pdftechnicalSpecificationsAchiziție- Schițe proiect tehnic19/09/2025 08:40Descarca
10.4.5. piata_ungheni ob166-3-eef_iee.pdftechnicalSpecificationsAchiziție- Schițe proiect tehnic19/09/2025 08:40Descarca
10.2. duae.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție- DUAE19/09/2025 08:40Descarca
10.3. documentatia standart agropiața ungheni.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție- Documentația de licitație19/09/2025 08:40Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
22.09.2025 11:40

Buna ziua, in devizul 2-1-1 la poz 4, lipseste resursul - Beton - cauaza eliminarii resursului dat?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.09.2025 12:09

Vă rugăm să luați în considerație includerea poziției Beton conform indicatorului CA03F, cu resursa Beton C20/25 și norma 1,025.

... afișează tot conținutul

Caiete de sarcini
pentru Achiziție
19.09.2025 11:04

Buna ziua. Lipsesc caietele de sarcini, publicatile ! De dorit formularele desfasurate.Multumim anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.09.2025 17:13

Vă rugăm să examinați fișierul încărcat în sistem sub denumirea 10.4. caietul de sarcini piața ungheni.semnat.pdf

... afișează tot conținutul

Punctul 21
pentru Achiziție
23.09.2025 15:29

Putem prezenta si linii creditare pentru a satisface cerinta la punctul 21?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.09.2025 09:28

La evaluare autoritatea contractantă Va accepta și resurse creditare sau alte mijloace financiare. Ofertantul economic trebuie să demonstreze situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară, avizată şi înregistrată de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul își poate dovedi capacitatea economico-financiară.

... afișează tot conținutul

Termen de executie
pentru Achiziție
23.09.2025 15:32

Dvs cereti sa fie executate lucrarile in 6 luni, dar contractul e pina la 31.12.2028.In acest context, ne explicati cum vor fi repartizate resursele financiare? Pe ani sau in cazul in care in 2026 se executa toate lucrarile, se vor achita tot in 2026 si toti banii?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.09.2025 09:28

Vă informăm că pentru proiect vor fi alocate mijloace financiare în limita bugetului disponibil din Fondul Național pentru Dezvoltare Regională și Locală pentru perioada de execuție a contractului.

... afișează tot conținutul

Răspuns (23 sept 2025, 10:55): Vă rugăm să luați în considerație includerea poziției Beton conform indicatorului CA03F, cu resursa Beton C20/25 și norma 1,025.
pentru Achiziție
25.09.2025 15:28

Buna ziua. Explicati va rog cauza elimirarii din caietul de sarcini a Betonului ??? sunt aproximativ 51 m3 de Beton, aceasta inseamna aproximativ 75 000 - 80 000 lei reiese ca valoarea estimativa nu a fost calculata corect deoarece a fost micsorata Ar corect sa nu adaugam nici noi Operatorii economici, aceasta resursa si ulterior se va adauga ca aditional . Rugam clarificare!!!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.09.2025 11:08

Vă informăm că valoarea estimată este cea indicată în anunț, care a fost verificată și este corectă. Oferta conformă o să includă cantitatea și tipul de beton specificat la răspunsul anterior.

... afișează tot conținutul

deviz 2-1-1
pentru Achiziție
25.09.2025 16:05

RpED09A material - Cablu din cupru sau aluminiu cu rezistenta marita la flacari 421,785 m specificati ce sectiune a cablului este necesar ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.09.2025 11:26

Este necesar de Cablu SIP-2A 3 x 70 +1 x 54.6 mm²

... afișează tot conținutul

adaugator la intrebarea anterioara
pentru Achiziție
25.09.2025 16:08

referinta - pozitia 19

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.09.2025 11:27

Este necesar de Cablu SIP-2A 3 x 70 +1 x 54.6 mm²

... afișează tot conținutul

deviz 2-1-2
pentru Achiziție
25.09.2025 16:39

pozitia 19 DE18A din ce motiv a fost exclusa resursa Ciment portland M400 saci, (pentru rosturi) - 12 895,68 kg ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.09.2025 11:50

Producătorii de pavaj tip cărămidă VIBROPRESAT (solicitat de autoritatea contractanta) insistă la folosirea pentru rosturile finale doar a nisipului pur, pentru păstrarea integră a aspectului final al îmbrăcămintei de pavele. Solicităm să vă conformați pentru a nu compromite materialul.

... afișează tot conținutul

deviz 2-1-2
pentru Achiziție
25.09.2025 16:43

La fel pozitia 20 DE09A Borduri de piatra pentru trotuare, avind dimensiunile 30x25 cm, pe fundatie de beton 35x15 cm (Bordura de drum 100.30.15) sau exclus resursele precum ciment 4012 kg si nisip 11.57 m3 ceea ce nu este admisibil excluderea acestor resurse pentru montarea bordurilor Clarificati va rog aceasta situatie !!!!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.09.2025 11:57

La montarea bordurilor se va folosi Beton marfa, clasa C16/20, care va fi însoțit de certificat de conformitate și pașaport de însoțire a mărfii. Este exclus prepararea mortarului pe șantier, fapt pentru care s-au exclus resursele ciment, nisip și apa.

... afișează tot conținutul

Răspuns (26 sept 2025, 10:52): Vă informăm că valoarea estimată este cea indicată în anunț, care a fost verificată și este corectă. Oferta conformă o să includă cantitatea și tipul de beton specificat la răspunsul anterior.
pentru Achiziție
26.09.2025 13:19

Stimata autoritate contractanta, De ce noi OE am trebui sa adaugam un material care el nu este prevazut in caiet de sarcini Daca anterior mentionati ca devizele au fost verificate si sunt corecte?????? Rugam sa reveniti cu un raspuns clar argumentat

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.10.2025 08:48

În temeiul art. 71 alin. 1 lit. g a Legii nr. 131/2015. Argumentare: În cadrul procedurii pe platforma de achiziții, au fost transmise mai multe întrebări de clarificare de către operatorii economici, în special referitor la caietul de sarcini și proiectul de execuție, fiind invocate omisiuni și neconcordanțe în caietul de sarcini. Autoritatea contractantă este în imposibilitate de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7 a Legii nr. 131/2015, prin urmare este necesar de anulat prezenta licitație, deoarece lucrările nu pot fi executate conform caietului de sarcini prezentat. Autoritatea contractantă transmite înapoi către primăria Ungheni documentația tehnică pentru actualizare și înlăturarea deficiențelor de ordin tehnic.

... afișează tot conținutul

raspunsuri evazive
pentru Achiziție
29.09.2025 08:31

Bună ziua, vă rugăm respectuos să veniți cu clarificări detaliate și explicite, într-un termen rezonabil, astfel încât să dispunem de timpul necesar pentru a analiza răspunsurile și a le integra corespunzător în oferta noastră. Totodată, solicităm să evitați transmiterea unor răspunsuri pur formale, comunicate în ultimele 10–20 de minute înainte de închiderea perioadei de clarificări, deoarece acest fapt nu ne-ar permite o analiză corespunzătoare

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.10.2025 08:48

În temeiul art. 71 alin. 1 lit. g a Legii nr. 131/2015. Argumentare: În cadrul procedurii pe platforma de achiziții, au fost transmise mai multe întrebări de clarificare de către operatorii economici, în special referitor la caietul de sarcini și proiectul de execuție, fiind invocate omisiuni și neconcordanțe în caietul de sarcini. Autoritatea contractantă este în imposibilitate de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7 a Legii nr. 131/2015, prin urmare este necesar de anulat prezenta licitație, deoarece lucrările nu pot fi executate conform caietului de sarcini prezentat. Autoritatea contractantă transmite înapoi către primăria Ungheni documentația tehnică pentru actualizare și înlăturarea deficiențelor de ordin tehnic.

... afișează tot conținutul

Participanți

Pavilioane pentru piața agricolă pe teritoriul nr. cad. 9201103.712, mun. Ungheni, str. Decebal f/n 15,739,291.66 MDL Lot anulat