Lucrări de reparație la acoperiș, bloc Clinica Pdiatri și Bloc Chirurgie IMSP Institutul Mamei si Copilului, str. Burebista 93
suma planificată 3,196,763.00 MDL
| Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
|---|---|---|---|---|
| 3,196,763.00 MDL | 45200000-9 | Lucrări de reparație la acoperiș, bloc Clinica Pdiatri și Bloc Chirurgie IMSP Institutul Mamei si Copilului, str. Burebista 93 | 1 Bucata |
13.10.2025 - 30.07.2026 Burebista, 93 |
Vă rugăm respectuos să publicați forma desfășurată a Caietului de sarcini, conform prevederilor Legii nr. 131/2015 și Ordinului MF nr. 69/2021.
Documentul a fost încărcat.
In pct.2 al anuntului de participare Autoritatea Contractanta a solicitat demonstrarea experiente in domeniul prin prezentarea contractelor executate in ultimul an de activitate, valoarea cumulativa a carora sa fie mai mare sau egala cu valoarea ofertei .Consideram ca prin limitarea respectiva se incalca principiile prevazute de legea Achizitii Publice .Prin urmare Solicitam majorarea perioadei pentru care urmeaza a fi prezentate contractele de la 1 an la trei ani,multumesc anticipat.
Conform documentației standard aprobate prin ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări:
40. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului:
1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13);
sau
2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13).
În acest context, vă informăm că cerințele anunțului de participare sunt solicitate în strictă conformitate cu legislația în vigoare.