Construcția unui nou sistem de peduct în s.Fîrlădenii-Noi
suma planificată 6,655,526.46 MDL
| Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
|---|---|---|---|---|
| 6,655,526.46 MDL | 45200000-9 | Constructia sistemului de aprovizionare cu apa potabila din satul Firladenii Noi, com. Firladeni, raionul Causeni. Nr. 35/05.11.2024 | 1 Bucata |
03.09.2025 - 31.12.2025 str. Ștefan cel Mare și Sfînt nr. 281 |
Buna ziua. Publicati va rog proiectul
Buna ziua!Noi nu dispunem de formatul online al proiectului, deoarece nu avem Scaner de A2. Respectiv, vă așteptăm la adresa s.Fîrlădeni,raionul Căușeni,str.Ștefan cel Mare 281 și faceți cunoștință cu proiectul tehnic!Vă mulțumim!
Dvs solicitati ca lucrarile sa fie executate in maxim 4 luni, pe cind dvs organizati licitati pw 01.09.2025, cu valabilitatea ofertei de 90 zile. Luind in consideratie timpul de analiza al grupului de lucru pentru alegerea cistigatorului, plus eventuale contestatii, apoi dupa semnarea contractului este necesara perioada de mobilizare si pregatire a inceperii lucrarilor si vine iarna. Deci, termenul de valabilitate a contractului 31.12.2025 nu este real. Rugam sa modificati acum din start acest aspect, ca sa nu umblati pe urma in decembrie, ca 100% va fi necesar de prelungit!
Am indicat termenul de valabilitate al contractului 31.12.2025, deoarece ne presează și termenul contractului cu ONDRL, care deasemenea îi 31.12.2025. Vă mulțumim!
Buna ziua sursa financiara este buget local sau ONDRL?
Buna ziua!Bugetul ONDRL
Solicităm excluderea acestui punct intrucit limiteaza concurenta si dreptul companiilor specializate pentru lucrari de apeduct si canalizare de a participa la acesata achizitie care inca nu intrunesc aceasta conditie.
Bună ziua! Multumim pentru intrebare si pentru receptivitate, va informam că în concordanță cu Art.18 (d) din legea 131 privind achiziţiile publice, Autoritatea contractantă va aplica criterii proporţionale de calificare și selecție raportate la obiectul contractului referitoare la capacitatea economică şi financiară; si conform cu Art.36 alin 2 din ordinul Nr. 69
din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor
publice de lucrări ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%) , cerinta care a fost solicitata;
Astfel, autoritatea contractantă, având în vedere obiectul contractului și faptul că acesta este finanțat de ONDRL, a solicitat cerințe minime, conform legislației în vigoare și conform principiilor care reglementează achizițiile publice, pentru a asigura utilizarea eficientă a fondurilor publice și minimizarea riscurilor. Aceste cerințe urmăresc să garanteze că operatorul economic este conștient de natura lucrărilor, are capacitatea de a le executa în termen și dispune de resursele financiare necesare pentru realizarea proiectului în beneficiul comunității, astfel nu vedem necesitatea de a modifica documentatia pentru a asigura deasemenea un tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici.
Multumim pentru interesul acordat!