achiziţionarea lucrarilor de reabilitare a strazilor în intravilanul s. Abaclia în cadrul Progranmului Guvernului pentru modernizarea drunuritor pubtice locale" localizat în s. Absclia, r-nul Basarabeasca
suma planificată 8,067,260.00 MDL
| Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
|---|---|---|---|---|
| 8,067,260.00 MDL | 45200000-9 | achiziţionarea lucrarilor de reabilitare a strazilor în intravilanul s. Abaclia în cadrul Progranmului Guvernului pentru modernizarea drunuritor pubtice locale" localizat în s. Absclia, r-nul Basarabeasca | 1 Kilometru; mie metri |
22.09.2025 - 31.12.2025 Abaclia str. Aleco Russo 17 |
Trimite-ti, va rog, formularul №5.
incarcat form.5
Poz. 3 (Cap. 1. Lucrari pregatitoare) – Transportarea pietrei sparte de la demolare cu autobasculanta de 10 t la distanta de: 1 km – 637,00 tn este insuficientă. Volumul demolarii 860 m3, densitatea volumetrica pietrei sparte nu poate fi 0.74 t/m3. Revizuiti volumul transportarii.
Poz. 4 – (Cap. 1. Lucrari pregatitoare) – Sapatura mecanica cu excavatorul de 0,40 0,70 mc descarcare in autovehicule teren catg. INCARCARE GUNOI – 232 m3 – lipsește transportarea și lucrările la descărcarea în depozit a gunoilui/molozului.
Poz. 8 – (Cap. 2. Lucrări de terasament) – Transportarea pămîntului cu autobasculanta de 10 t la distanta de: 1 km – 3030,00 tn este insuficientă. Masa vplumetrică pământului de cat. II este între 1,6-1,8 tm/m3. Lipsesc lucrările la descărcarea în pământului în depozit, deoarece volumul este suficient de mare – 2525 m3
Poz. 13, 14 – (Cap. 3. Lucrari de nivelare) – Posibil s-a avut în vedere executarea lucrărilor de nivelare la amenajarea trotuarelor, deoarece în cap. 6. Trotuar poz. 41 piatra sparta h=12 cm sub pavaj deja persistă în volum de 96,60 m3
Poz. 17,18,19,20 - (Cap. 4. Partea carosabila) - nu este clar constructia stratului drenant si straturilor de fundatie. Strat de balast 10 cm si trei straturi de piatra 15 cm , 16 cm si 12 cm in total grosiamea stratului din piatra 43 cm. Se pare strructura foarte mare pentru strada in intravilanul satului
Poz. 25 – (Cap. 4. Partea carosabila) - nu este indicată secțiunea bordurelor mari de carosabil.
Poz. 42, 49 – (Cap. 6. Trotuar, 7. Intrari in curti) – nu este indicată grosimea plăcilor de trotuar;
Poz. 43, 50 – (Cap. 6. Trotuar, 7. Intrari in curti) – nu este indicată secțiunea bordurelor mici de trotuar
Poz. 3 (Cap. 1. Lucrari pregatitoare) – Transportarea pietrei sparte de la demolare cu autobasculanta de 10 t la distanta de: 1 km – 637,00 tn este insuficientă. Din practică și în concordanță cu mai multe proiecte executate în ultimul timp masa volumetrică a pietri sparte este între 1,4-1,6 tm/m3;
materialul existent nu este compus din piatra sparta curata dar este o amestecatura de materil pietros si pamint. Volum de transportare dat conform proiectului
Poz. 4 – (Cap. 1. Lucrari pregatitoare) – Sapatura mecanica cu excavatorul de 0,40 0,70 mc descarcare in autovehicule teren catg. INCARCARE GUNOI – 232 m3 – lipsește transportarea și lucrările la descărcarea în depozit a gunoilui/molozului (y≈1,4 tn/m3);
Totate volumele sunt date conform proiectului
Poz. 8 – (Cap. 2. Lucrări de terasament) – Transportarea pămîntului cu autobasculanta de 10 t la distanta de: 1 km – 3030,00 tn este insuficientă. Masa vplumetrică pământului de cat. II este între 1,6-1,8 tm/m3. Lipsesc lucrările la descărcarea în pământului în depozit, deoarece volumul este suficient de mare – 2525 m3.
Toate volumele si densitătile a materialelor sunt conform proiectului
Poz. 13, 14 – (Cap. 3. Lucrari de nivelare) – Posibil s-a avut în vedere ececutarea lucrărilor de nivelare la amenajarea trotuarelor, deoarece în cap. 6. Trotuar poz. 41 piatra sparta h=12 cm sub pavaj deja persistă în volum de 96,60 m3;
Pozitia 13 si 14 sunt luate gresit – urmeaza a fi excluse
Poz. 25 – (Cap. 4. Partea carosabila) - nu este indicată secțiunea bordurelor mari de carosabil.
Bordura mare de tip BR100.30.18
Poz. 42, 49 – (Cap. 6. Trotuar, 7. Intrari in curti) – nu este indicată grosimea plăcilor de trotuar;
Placi pentru trotuare tip caramida 200x100 mm din beton vibropresat
Poz. 43, 50 – (Cap. 6. Trotuar, 7. Intrari in curti) – nu este indicată secțiunea bordurelor mici de trotuar.
Bordura mica de tip BR100.20.8
Poz. 17,18,19,20 - (Cap. 4. Partea carosabila) - nu este clar constructia stratului drenant si straturilor de fundatie. Strat de balast 10 cm si trei straturi de piatra 15 cm , 16 cm si 12 cm in total grosiamea stratului din piatra 43 cm. Se pare strructura foarte mare pentru strada in intravilanul satului
Pozitia 17 - Amenajarea stratului de egalizare din balast 10 cm conform normei de deviz DI110 se ia aplicativ cu costul materialului zero. Acest strat se executa din material provenit de la demolarea imbracamintei rutiere existente
Pozitia 18 – se ia cu norma de deviz DI110 si se executa cu utilizarea materialului drenant (amestec de nisip prunis) h-15 cm
Dupa asternerea stratului drenant de 15 cm se astern doua straturi de fundatie din piatra sparta executate in doua straturi 16 si 12 cm
Pozitiile nr. 22, 33 a caietului de sarcini luate conform normei de deviz DB19C urmeaza a fi inlocuite cu norma de deviz DB19G