Echipament (Inventar sportiv) pentru realizarea proiectului de amenajare a complexului sportiv si de imbunatatire a sanatatii cu montarea acestuia,
realizat in cadrul Programului Național „Satul European” /ediția II, 2024/
suma planificată 392,013.16 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
Articole şi echipament de sport cu montare | 385,121.12 MDL | 37400000-2 | Articole şi echipament de sport cu montare | 24 Bucata | Lot anulat |
Echipamente medicale cu montare | 6,892.04 MDL | 37400000-2 | Echipamente medicale cu montare | 1 Bucata | Lot anulat |
Stimată autoritate contractantă,
În urma analizări documentului ,,caiet de sarcini'' - am identificat bunuri care fac parte din alte categori. Solicităm respectuos divizarea în achiziției în mai multe loturi - pentru a oferi posibilitatea a mai multor operatori economici de a participa și nu a încălca Art. 7 lit.b - lit. c din LP 131/2015 - și a trata operatori economici conform Art. 7 lit. h din LP 131/2015.
Deasemenea - în părerea noastă considerăm divizarea pe loturi după criteri de activitate, și anume Lot 1 - poziția 1, 2, 3, 4, 5, 8 din caiet de sarcini.
Lot 2 - 6, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 din caiet de sarcini.
Lot 3 - 7, 17 din caiet de sarcini.
Lot 4 - 25 din caiet de sarcini.
Vă mulțumim anticipat pentru răspunsul dumneavoastră.
Stimate operator economic, va multumim pentru implicare si propuneri constructive. Reiesind din acest fapt grupul de lucru va anula procedura in cauza si va anunta alta proceduca, operand modificarile respective.
Bună ziua, stimată autoritate contractantă reeșind din răspunsul la clarificarea anterioară, dorim să atagem atenția la un moment importat - în fișierul Caietul de sarcini - Nu toate Bunurile au cantitatea indicată, astfel rog să ne comunicați - dacă va fi anulat achiziția și publicată sau vor fi modificări în caietul de sarcini.
Cu respect!
Stimată autoritate contractantă - în urma ultimei clarificări adresate la adresa dvs. - simțim necesitatea de a primi un răspuns în pofida faptului constatări tragiversări respectări Art.35 alin.2 din LP.131. Noi ca operator economic profitând de prevederile din Art.55 alin.27 LP.131 - am dori să respectăm prevederile de la Art.55 alin.28 LP.131 - ,,Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, conform prevederilor art. 35.'' Am dori să primim răspuns pentru clarificările adresate anterior de operatori economici - privind anularea proceduri curente și anunțarea unei alte proceduri separate pe loturi conform Art.39 alin.1 și/sau Art.39 alin.3 - cu specificația tehnică detailată și cantitățile indicate pentru toate bunurile solicitate - cu prețurile estivative indicate.