Achiziție - Echipament (Inventar sportiv) pentru realizarea proiectului de amenajare a complexului sportiv si de imbunatatire a sanatatii cu montarea acestuia, realizat in cadrul Programului Național „Satul European” /ediția II, 2024/

Achiziție Primaria Ferapontievca

Informație generală

Echipament (Inventar sportiv) pentru realizarea proiectului de amenajare a complexului sportiv si de imbunatatire a sanatatii cu montarea acestuia, realizat in cadrul Programului Național „Satul European” /ediția II, 2024/
392,013.16 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1752661263960

Echipament (Inventar sportiv) pentru realizarea proiectului de amenajare a complexului sportiv si de imbunatatire a sanatatii cu montarea acestuia,
realizat in cadrul Programului Național „Satul European” /ediția II, 2024/


Licitație deschisă
costul cel mai scăzut
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
16/07/2025 13:37
clarificări
28/07/2025 13:00
depunere
11/08/2025 13:00
deschidere oferte
11/08/2025 13:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 16/07/2025 10:23
Trezoreria de Stat

suma planificată 392,013.16 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Articole şi echipament de sport cu montare 385,121.12 MDL 37400000-2 Articole şi echipament de sport cu montare 24 Bucata Lot anulat
Echipamente medicale cu montare 6,892.04 MDL 37400000-2 Echipamente medicale cu montare 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
4 duae_ro bunuri.docbiddingDocumentsAchiziție-16/07/2025 13:37Descarca
4 duae_ro bunuri.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-16/07/2025 13:37Descarca
anunt de participare.docxbiddingDocumentsAchiziție-16/07/2025 13:37Descarca
anunt de participare.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-16/07/2025 13:37Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziție-16/07/2025 13:37Descarca
caiet de sarcini.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-16/07/2025 13:37Descarca
ds bunuri.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-16/07/2025 13:37Descarca
ds bunuri.docxbiddingDocumentsAchiziție-16/07/2025 13:37Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Solicităm separarea pe mai multe Loturi.
pentru Achiziție
16.07.2025 17:07

Stimată autoritate contractantă,

În urma analizări documentului ,,caiet de sarcini'' - am identificat bunuri care fac parte din alte categori. Solicităm respectuos divizarea în achiziției în mai multe loturi - pentru a oferi posibilitatea a mai multor operatori economici de a participa și nu a încălca Art. 7 lit.b - lit. c din LP 131/2015 - și a trata operatori economici conform Art. 7 lit. h din LP 131/2015.

Deasemenea - în părerea noastă considerăm divizarea pe loturi după criteri de activitate, și anume Lot 1 - poziția 1, 2, 3, 4, 5, 8 din caiet de sarcini.
Lot 2 - 6, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 din caiet de sarcini.
Lot 3 - 7, 17 din caiet de sarcini.
Lot 4 - 25 din caiet de sarcini.

Vă mulțumim anticipat pentru răspunsul dumneavoastră.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.07.2025 12:00

Stimate operator economic, va multumim pentru implicare si propuneri constructive. Reiesind din acest fapt grupul de lucru va anula procedura in cauza si va anunta alta proceduca, operand modificarile respective.

Clarificare
pentru Achiziție
22.07.2025 13:02

Bună ziua, stimată autoritate contractantă reeșind din răspunsul la clarificarea anterioară, dorim să atagem atenția la un moment importat - în fișierul Caietul de sarcini - Nu toate Bunurile au cantitatea indicată, astfel rog să ne comunicați - dacă va fi anulat achiziția și publicată sau vor fi modificări în caietul de sarcini.

Cu respect!

Clarificare
pentru Achiziție
25.07.2025 13:11

Stimată autoritate contractantă - în urma ultimei clarificări adresate la adresa dvs. - simțim necesitatea de a primi un răspuns în pofida faptului constatări tragiversări respectări Art.35 alin.2 din LP.131. Noi ca operator economic profitând de prevederile din Art.55 alin.27 LP.131 - am dori să respectăm prevederile de la Art.55 alin.28 LP.131 - ,,Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, conform prevederilor art. 35.'' Am dori să primim răspuns pentru clarificările adresate anterior de operatori economici - privind anularea proceduri curente și anunțarea unei alte proceduri separate pe loturi conform Art.39 alin.1 și/sau Art.39 alin.3 - cu specificația tehnică detailată și cantitățile indicate pentru toate bunurile solicitate - cu prețurile estivative indicate.

Participanți

Articole şi echipament de sport cu montare 385,121.12 MDL Lot anulat
Echipamente medicale cu montare 6,892.04 MDL Lot anulat