Achiziție - Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+

Achiziție Universitatea de Stat din Comrat

Informație generală

Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
986,075.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1751631107601

Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
04/07/2025 15:31
clarificări
16/07/2025 09:31
depunere
19/07/2025 09:31
deschidere oferte
19/07/2025 09:31
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 04/07/2025 12:55
Trezoreria de Stat

suma planificată 986,075.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
986,075.00 MDL 30200000-1 Echipament informatic 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare erasmus.pdftenderNoticeAchizițieanunț de participare04/07/2025 15:31Descarca
caiet de sarcin.pdftechnicalSpecificationsAchizițiecaiet de sarcin04/07/2025 15:31Descarca
caiet de sarcin.pdftechnicalSpecificationsAchiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+caiet de sarcin04/07/2025 15:31Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Reanalizarea structurii loturilor și divizarea acestora
pentru Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
07.07.2025 11:25

Buna ziua!

Solicităm respectuos reanalizarea structurii loturilor și divizarea acestora în funcție de specificul tehnic și categoria de marfă.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.07.2025 09:40

suntem de acord. Azi va fi modificat caiet de sarcini

... afișează tot conținutul

Reanalizarea structurii loturilor și divizarea acestora
pentru Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
07.07.2025 11:25

Buna ziua!

Solicităm respectuos reanalizarea structurii loturilor și divizarea acestora în funcție de specificul tehnic și categoria de marfă.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.07.2025 15:02

suntem de acord. Azi va fi modificat caiet de sarcini

... afișează tot conținutul

Solicitare divizarea pe loturi si eliminarea denumirilor de brand
pentru Achiziție
08.07.2025 15:23

Stimate autoritate , solicitam respectuos sa divizati licitatia pe mai multe loturi. Cel putin 2 loturi , calculator si imprimanta intr-un lot si celelalte pozitii in al doilea lot. Astfel va fi posibil de propus mai multe oferte competitive si preturi mult mai mici. Multumim

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.07.2025 09:40

suntem de acord. Azi va fi modificat caiet de sarcini

... afișează tot conținutul

Un anumit brand sau model
pentru Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
07.07.2025 11:25

În conformitate cu Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, art. 37 alin. (6), „specificațiile tehnice nu trebuie să facă referire la un anumit tip de producție sau la o anumită origine sau sursă comercială, ori la un anumit proces de fabricație […] și nici să menționeze un anumit brand sau model”.
Prin urmare, vă rugăm respectuos să înlocuiți denumirile comerciale cu specificații tehnice echivalente, folosind expresii precum „sau echivalent”, pentru a asigura tratament egal și nediscriminatoriu tuturor ofertanților.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.07.2025 09:43

Nu trageți atenția la brendurule undicate, luați în vedere numai specificații tehnice.Azi va fi modificat caiet de sarcini.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
11.07.2025 14:56

Vă rugăm să anexați și varianta word al caietului de sarcini modificat pentru a putea elabora cu corectitudine oferta financiara. Mulțumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.07.2025 09:49

în acest moment nu putem încărca documentul.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
14.07.2025 10:43

Caietul de sarcini încă nu a fost modificat modificat.
Vor urma careva modificări sau ne axăm pe cel vechi?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.07.2025 09:50

Având în vedere că modificări schimb essential condițiile achiziții publice, suntem obligați să anulăm procedura de achiziții publice și să anunțăm o nouă procedură.

... afișează tot conținutul

Participanți

Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+ 986,075.00 MDL Lot anulat