Achiziție - Mobilier ( pentru institutie medicala)

Achiziție IMSP SR Ungheni

Informație generală

IMSP SR Ungheni
1003609150409
Mobilier ( pentru institutie medicala)
475,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1750925212650

Mobilier ( pentru institutie medicala)


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
26/06/2025 11:24
clarificări
01/07/2025 10:00
depunere
04/07/2025 10:00
deschidere oferte
07/07/2025 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 26/06/2025 08:24
Trezoreria de Stat

suma planificată 475,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
475,000.00 MDL 4,750.00 MDL 39130000-2 Dulap pentru haine cu oglinda 19 Bucata 15.07.2025 - 31.12.2025
Str.Nationala37
2025-07-07 15:00:00
39130000-2 masa de birou 38 Bucata
39130000-2 noptiere 56 Bucata
39130000-2 dulap pentru birou 19 Bucata
39130000-2 cuier de perete 30 Bucata
39130000-2 comoda 4usi 230*90 cm 3 Bucata
39130000-2 comoda 170*90 cm 1 Bucata
39130000-2 comoda 170*80 1 Bucata
39130000-2 comoda 140*80 1 Bucata
39130000-2 masa de birou laborator 5 Bucata

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
img-2ddf1e5ed8035a4d6477014f9a776996-v.jpgbiddingDocumentsAchiziție-poza dulap27/06/2025 16:41Descarca
anunt_de_participare_mobilier cop.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-anunt de participare26/06/2025 11:24Descarca
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1).docxbiddingDocumentsAchiziție-DS26/06/2025 11:24Descarca
duae sr ungheni.docbiddingDocumentsAchiziție-DUAE26/06/2025 11:24Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Ce fel de scheme noi ????
pentru Achiziție
27.06.2025 09:45

Ce fel de scheme noi sunt acestea pentru a furniza un proiect, probabil costă bani, participarea la licitație implică deja costuri financiare și astfel de cerințe duc la lipsa de transparență a acestei licitații și la prezența unui candidat cu un proiect gata făcut.

Răspuns:

27.06.2025 10:36

Buna ziua !
Este solicitata Prezentarea la fața locului pentru a efectua măsurările necesare. Prezentarea schitelor viitorului mobilier obligatoriu anexat la oferta, pentru a exclude careva neclaritati ,mai usor si pentru operator executarea volumului fara abateri .
La baza este folosit principiu art.7 (a) a Legei achizitiei publice nr.131/2025 utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante;. ➢ transparenţa achiziţiilor publice;

proect????
pentru Achiziție
27.06.2025 09:48

În 20 de ani de participare la licitații văd pentru prima dată acest lucru oferind un proiect tuturor participanților, acest proiect costă cel puțin 5000 de lei.Cine va acoperi aceste costuri dacă nu câștig licitația?

Răspuns:

27.06.2025 11:12

Decizia privind prezentarea schitelor viitorului mobilier îi aparține grupului de lucru pentru - utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţii contractante;
Pentru toate procedurle de achizitie care prevedeau confectionarea mobilierului anuntate de IMSP SR Ungheni a fost solicitata prezenta la obiect a operatorilor economici interesati , pentru a efectua măsurările necesare . Pute-ti verifica procedurilile : https://achizitii.md/ro/public/tender/21266138/ ,https://achizitii.md/ro/public/tender/21361352/. Speram la buna intelegere si participarea la COP.

Proect ?
pentru Achiziție
27.06.2025 11:43

Bună ziua. Pentru a utiliza eficient banii publici și a vă minimiza riscurile trebuie ca să dați comandă de proiect la o companie care se ocupă cu proiecte și să publicați așa cum a publicat Aeroportul nu să puneți în cârcă operatorului economic cheltuielile Dvs și să chemați toată Republica pentru a efectua măsurări. Solicităm respectuos să omiteți cerințele din anunțul de participare referitoare la proiect și efectuarea măsurărilor la fața locului.

Răspuns:

27.06.2025 15:09

Buna ziua !
Birourile u sunt total diferite din punct de vedere constructiv si amplasarea retelelor ingineresti - motivul pentru care necesita efectuarea masurarilor la fata locului. Au fost solicitate schite - nu elaborare de proiect .
Suntem Institutie Medicala Publica - non profit ,care nu poate fi comparata cu Aeroportul . O zi calma cu reusite.

Pute-ti verifica procedurilile : https://achizitii.md/ro/public/tender/21266138/ ,https://achizitii.md/ro/public/tender/21361352/
pentru Achiziție
27.06.2025 11:49

Analizînd aceste două proceduri de achizitie publică, am constatat că a fost lipsa de concurență. La o procedură de achizitie un OE si la altă procedură de achizitie 2 OE. Datorită cerinței Servicii de design, care a fost solicitată, au și participat așa de mulți ofertanți. Serviciul de design este contra cost.

Răspuns:

27.06.2025 12:09

Multumim pentru intrebare , decizia aprtine grupului de lucru .

Mobila
pentru Achiziție
27.06.2025 13:23

Damiti lamurire cum de produs mobila din HDF?

Răspuns:

27.06.2025 15:09

Buna ziua !
Explicam - este o eroare de tipar ,materialul este MDF ,Dstra ca specialisti cu staj in domeniu credca va da-ti seama .
Va multumim pentru eroarea depistata.

Caet de sarcini
pentru Achiziție
27.06.2025 15:03

Placi din HDF si minere din ABS aveti vre-o fotografie la mobilier sa vedem si noi cum arata ?

Răspuns:

27.06.2025 18:15

Poza a fost incarcata

Specificatia tehnica
pentru Achiziție
27.06.2025 15:06

Numai prima pozitie este din MDF ca restul mobilierului este din pal melaminat , sau este gresala ?

Răspuns:

27.06.2025 18:15

Da, este corect: doar prima poziție este prevăzută cu front din MDF, restul corpurilor sunt realizate din PAL melaminat, conform soluției constructive propuse.

Răspuns (27 iun 2025, 10:20): Buna ziua ! Este solicitata Prezentarea la fața locului pentru a efectua măsurările necesare. Prezentarea schitelor viitorului mobilier obligatoriu anexat la oferta, pentru a exclude careva neclaritati ,mai usor si pentru operator executarea volumului fara abateri . La baza este folosit principiu art.7 (a) a Legei achizitiei publice nr.131/2025 utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante;. ➢ transparenţa achiziţiilor publice;
pentru Achiziție
27.06.2025 17:44

NU SE OBSERVĂ CĂ ECONOMISIȚI ȘI MINIMIZAȚI COSTURILE CU MOBILIER DIN MDF ȘI FIXĂRI ROLLBOX. VĂ RUGĂM SĂ MODIFICAȚI ACEASTĂ CONDIȚIE SAU VA FI POSIBIL SĂ CONTACTAȚI ANUMITE STRUCTURI PENTRU A VERIFICA LEGALITATEA ASTFEL DE CERINȚE

Răspuns:

30.06.2025 10:41

Utilizarea materialelor specificate (MDF pentru fronturi și sisteme de glisare tip Rollbox) reiese din considerente tehnice legate de durabilitate, funcționalitate și aspect estetic, fiind soluții constructive uzuale care asigură un standard de calitate adecvat utilizării îndelungate.

Aceste cerințe nu contravin principiului prevăzut de art. 7 lit. a) din Legea achizițiilor publice nr. 131/2015, întrucât vizează folosirea eficientă a fondurilor publice și minimizarea riscurilor pentru autoritatea contractantă.

Prin urmare, solicitarea nu va fi modificată, iar ofertanții au posibilitatea să propună, dacă există, soluții tehnice echivalente care să respecte integral cerințele funcționale și de calitate prevăzute în documentația de atribuire

участие в данном тендере значит не возможно без проекта ,? а можно предоставить эскизы мебели , а если выиграем то будем обсуждать ?
pentru Achiziție
30.06.2025 09:15

участие в данном тендере значит не возможно без проекта ,? а можно предоставить эскизы мебели , а если выиграем то будем обсуждать ?

Răspuns:

30.06.2025 13:59

Operatorii economici trebuie sa indeplineasca cerintele anuntului de participare prevazute la punctul 16."Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici "

Participanți

Mobilier de birou 475,000.00 MDL
04/07/2025 09:09
329,890.00 MDL
Ofertă refuzată
03/07/2025 12:34
334,600.00 MDL
03/07/2025 16:24
406,670.00 MDL